• 1
  • 2
2025-05-20, 05:22
Medlem
nickeh84s avatar
Micke har gjort det riktigt bra som programledare för MM i hela 17 säsonger och det är svårt att tänka sig någon annan programleda.

Men om Leijnegard inte är programledare för MM nästa säsong, vem tror ni då mest sannolikt skulle ersätta honom, och vem skulle ni själva helst vilja se?

Någon som Anders Lundin eller dylikt skulle inte funka eftersom han är helt ointresserad och okunnig gällande sport.

Blir det kanske Peter Jihdes comeback i SVT?

Jag skulle nog tro att man skulle satsa på André Pops, eller möjligtvis en kvinna för att man vill vara PK. Carolina Klüft har programlett förut men hon har dessvärre ingen pondus för den här typen av program.

Två stycken som jag tror skulle göra allt för att få jobbet är Dusan Umicevic och Johan Kücükaslan. Dessa verkar älska uppmärksamhet och att synas i bild.

Något som hade varit uppfriskande vore om en dyngrak Olle Palmlöf programledde programmet; "Du.. Du är fan kung asså.. Hur.. *hick*.. Hur många VM-guld har du? Två va?".
Senast redigerad av nickeh84 2025-05-20 kl. 05:39.
Citera
2025-05-20, 06:48
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Carolina Klüft har programlett förut men hon har dessvärre ingen pondus för den här typen av program.

Pondus? Spelar väl ingen roll. Programmet är ju ändå hårt regisserat.

SVT har ju flera duktiga sport-kommentatorstjejer. Yvette H t ex.

Eller varför inte Mona Brorsson? (För ung, kanske?).

Eller Jennifer Wegerup, hon har ju varit sportjournalist. Hon skulle nog dra tittare till programmet, uppskattad som hon är för sina reportage från Italien.
Citera
2025-05-20, 06:56
Medlem
Skulle vara kul med arga snickaren.
Citera
2025-05-20, 08:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Micke har gjort det riktigt bra som programledare för MM i hela 17 säsonger och det är svårt att tänka sig någon annan programleda.

Men om Leijnegard inte är programledare för MM nästa säsong, vem tror ni då mest sannolikt skulle ersätta honom, och vem skulle ni själva helst vilja se?

Någon som Anders Lundin eller dylikt skulle inte funka eftersom han är helt ointresserad och okunnig gällande sport.

Jag skulle nog tro att man skulle satsa på André Pops, eller möjligtvis en kvinna för att man vill vara PK. Carolina Klüft har programlett förut men hon har dessvärre ingen pondus för den här typen av program.

Två stycken som jag tror skulle göra allt för att få jobbet är Dusan Umicevic och Johan Kücükaslan. Dessa verkar älska uppmärksamhet och att synas i bild.

Något som hade varit uppfriskande vore om en dyngrak Olle Palmlöf programledde programmet; "Du.. Du är fan kung asså.. Hur.. *hick*.. Hur många VM-guld har du? Två va?".
Varför misstänker du att Micke inte skulle vara programledare för nästa säsong?

Citera
2025-05-20, 12:50
Medlem
Svensson29s avatar
Det bästa vore väl att programmet tog en paus i minst ett år så att det hinner fyllas på med lite mästare som är kvalificerade för programmet. Trist nu när man inte känner igen hälften av deltagarna eller att de knappt är några riktiga mästare.
Citera
2025-05-20, 13:02
Medlem
Citat:

Pernilla Wiberg
Citera
2025-05-20, 14:11
Medlem
Norrmannens avatar
https://samnytt.nu/spritfull-svt-pro...in-chef-atalas
Citera
2025-05-20, 14:29
Medlem
Garanterat en kvinna.
Gärna invandrare
Drömmen är om hon skulle vara öppet lesbisk, alternativt jätte feminist.
Då är alla PK krav uppfyllda.

Och då slipper de eventuella skandaler
Citera
2025-05-20, 14:33
Medlem
DonaldBidens avatar
Carolina Klüft kommer ta över.

Finns ingen realistisk utmanare, men möjligt att de tar in en extra programledare.
Lyckas de inte få in Zlatan Ibrahimovic som deltagare kommer dock programet avlida inom kort.

Någon som har lite smuts på honom SVT kan använda?
Senast redigerad av DonaldBiden 2025-05-20 kl. 14:36.
Citera
2025-05-20, 14:34
Medlem
Hrass avatar
Citat:
Krävs ingen pondus. De "mästare" som är med har knappast någon pondus själva. Är nog för att det är många ensamidrottare som aldrig behövs hävda sig.
Citera
2025-05-20, 14:51
Medlem
Som sagts tidigare i tråden: Carolina Klüft
Citera
2025-05-20, 14:52
Medlem
Bryr mig inte längre om programmet då det blivit så utsmetat med kändisar.
Fullt med jävla b kändisar som typ tagit typ sm silver i hopprep eller nåt skit
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in