2025-05-19, 15:45
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Att Sam har kallat Denise för ”snusande bohem”. VAD I HELA…

Försöker han negga? Läst The Game har han ju definitivt gjort men är han verkligen så dum? Vilken jubelidiot han framstår som.

Han nedvärderar henne.
Han vill nog ha en riktigt stroppig och ytlig tjej typ Bianca Ingrosso.
Denise har klass och är en riktig snygging men tydligen inte nog för Sam.
Citera
2025-05-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Han nedvärderar henne.
Han vill nog ha en riktigt stroppig och ytlig tjej typ Bianca Ingrosso.
Denise har klass och är en riktig snygging men tydligen inte nog för Sam.

Läkare är ofta perfektionister, de verkar söka kvinnor med perfekt symmetriskt ansikte som utstrålar naturlig grace, integritet och klass. Det ska vara en medfödd och osminkad skönhet, som Isabella Rossellini, Gwyneth Paltrow eller Julia Roberts. Bianca Ingrosso är för plastig, fixad och sminkad, du ser sällan läkare med den typen av tjej. Denise är naturlig och har integritet, men hon har inte den sköra kvinnligheten – tror det var kört redan vid snuset.
Senast redigerad av jandals 2025-05-19 kl. 16:28.
Citera
2025-05-19, 16:28
Medlem
BallaBellas avatar
Hon världsmästaren är som en av mina vänner.

Ser inte glaset halv fullt utan ser det halvtomt.
Det är något lite negativt hela tiden.
Hon har inget självinsikt på hur tråkig hon själv är.
Citera
2025-05-19, 17:12
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Proteser.

Men ni som tycker han ”verkar gay” eller till och med påstår att ni VET att han är det - FÖRKLARA!!!! Vad grundar ni detta på? Att han inte tycker en tjej är snygg? Har han sagt det till er? Och varför skulle han då ställa upp i programmet som hetero när han hade kunnat paras ihop med en man? Internaliserad homofobi, absolut. Men varför ens ställa upp i programmet då???
Han har en farsa eller morsa från Iran. Bögeri är inte sett med blida ögon i hanns familj. Han har fem brorsor som alla är gifta och har barn. Jag är ganska säker på att han känner sig som ett ufo i sin familj. Vi kan börja där. Tillhörighet är ett grundläggande mänskligt behov.

Vidare är han inskränkt. Kallar en ekonom för bohem? Blir chockad när han ser någon klädd i träningskläder utanför gymmet (varför fick inte detta mer uppmärksamhet?). Förvånad över att snusning och rökning är relativt vanligt i samhället. Hur ska han kunna hantera något så avvikande som att han själv gillar kilar?
Citera
2025-05-19, 17:32
Medlem
Alplandskaps avatar
Vill Amanda ha en man eller en materialare?

Kan Amanda komma ut? Jag har aldrig sett någon mer butchflatig i hela mitt liv.

Den här extremt prestationsinriktade familjen hon har pratat om… Jag märkte ingenting av av det, tvärtom verkade de ganska avslappnade och ödmjuka. Syrran som är fet verkar ju få vara den hon är utan att prestera? Amandas prat om familjens preststionskrav är nog mest projicering.

Kan hon komma ner från sina höga hästar? Det finns folk som elitsatsar helt utan att terrorisera sin omgivning med detta faktum.
Citera
2025-05-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Hon världsmästaren är som en av mina vänner.

Ser inte glaset halv fullt utan ser det halvtomt.
Det är något lite negativt hela tiden.
Hon har inget självinsikt på hur tråkig hon själv är.

Hennes förakt mot Alex när han var sjuk, att hon såg det som svaghet, visar hur vek hon själv är. Ge henne 3 månader med POTS och svår postcovid, eller 3 månader med annat som kroppen tar stryk av, så får vi se hur stark hon egentligen är. Hon har ett så bräckligt psyke och hon är omogen och behöver växa till sig som människa.
Citera
2025-05-19, 17:49
Medlem
Alplandskaps avatar
Dennis Svensson från Malmö ska nu även vara svensk poster boy för förtida utlösning???

Jag trodde att han inte kunde bli hård. Samt att han var oskuld.

Han har tydligen haft ett gäng hemsläp som han fått omkull men de har dumpat honom efter att han kommit för tidigt?

Dennis Svensson potensproblem är inte biologiska. Vi kan konstatera det.
Citera
2025-05-19, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Varför kan vi inta bar acceptera det han säger? Han känner ingen fysisk attraktion.

Varför tror ingen här honom?

Ja exakt. Det är bara att acceptera egentligen. Om han bög, assexuell, bara söker någon annan eller njuter av att trycka ner andra spelar ingen roll. Faktum kvarstår.

Sen är det svårt att acceptera eller förstå vad de gör tillsammans om han nu visar så tydligt att han inte vill ligga med henne. Jag tycker synd om hans "fru". Varför lägger hon inte bara ner detta.
Citera
2025-05-19, 18:51
Medlem
Citera
2025-05-19, 18:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou

Citera
2025-05-19, 19:06
Medlem
DrComforts avatar
Usch för Sam! Ångrar att jag började gilla honom lite. Att vela så där med ett partner är lika vidrigt som att tvinga sig på någon.

Hur fan tror han att de ska fortsätta och bli livspartner med någon man inte känner attraktion till. Denise har ingen anledning att känna sig ful, det är liksom trix han kör, en maktgrej. Människor som uttrycker ord som ”jag är inte van från tidigare förhållande vid att det är så här” är fittor man visar no mercy. Eller roar sig själv leka med för att slutligen hugga i ryggen när de minst anar det.

Ebba ångrar jag också att jag litegrann började gilla. Run to the hills, run for your life, Pontus! Skulle vara kul och följa Ebba när hon letar efter sin drömman som har karriär och pondus.

En framgångsrik man tittar så klart inte åt hennes håll. En del i att vara framgångsrik är liksom för att man vill slippa bullshit. Hon ser ju rätt billig ut också. På sin höjd är hon en kvinna man som man träffade innan man gjorde något av sitt liv och blev sporrad av att ny fan så här ska det fan inte vara alltså.

Hoppas hon kickade i gång revangelusten i Pontus. Eller ja, att vara bartender resten av livet är inte heller fel. Slynan har stora problem med att kunna vara ödmjuk och i nuet. Ingen man skaffar barn med så klart, ja, om man inte är dum i huvudet.

”Nämen, ska vi dricka lite bubbel då”. Suck! Hon tror hon är trofén, noll självdistans. Pontus skulle tagit pavan och dragit. Eller halsat den och under tiden hon satt nere vid strandkanten och surade. En jordgubbe i nyllet skulle hon haft också. Förmodligen var det hans idé att de skulle gå ned till stranden. Otacksam jävla fitta!

Och Dennis fick panikattack av för tidig utlösning. Han går från impotent till att komma på fyra sekunder. Söte Jesus! Ja, sex är ofta lite fram och tillbaka kvalitetsmässigt, lev med det, skratta åt det. Han fejkar så klart mycket sina issues, en jävla konstig maktgrej bara. Kan man ens få en panikattack när man nyss fått orgasm? Orgasm är ju liksom lugnande.
Senast redigerad av DrComfort 2025-05-19 kl. 19:37.
Citera
2025-05-19, 19:17
Medlem
Sam borde ha lärt av Torsten (hette han va?) från tidigare säsong att man aldrig kan föra en relation framåt genom att kalla en tjej oattraktiv. Hur ska hon kunna "jobba på det" som han säger? Det är en återvändsgränd.

Sen kan han inte ens sätta sig in i hennes känslor. Hans uttalande var inget misstag, det var bara hennes reaktion som var problemet ("i den här relationen finns inte det utrymmet"). Kära Sam, det finns ingen relation där du kan vara "produktiv" genom att antyda att en kvinna är ful.

Denise är mycket klok när hon säger "jag får känslan av att jag inte är en person som du har sett dig själv med". Men lite drama queen att ta in på hotell, det hade väl gått att sova på soffan.
Senast redigerad av jandals 2025-05-19 kl. 19:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in