2025-05-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Tror faktiskt inte han skulle göra om samma grej en gång till nu när han är tillbaka i värmen.
Jodå. Han flyttar bara lite högre upp i landet nästa gång. Kanal 5 har inga skrupler så snart ser vi honom i nån ny såpa.
Citera
2025-05-18, 20:56
Medlem
Lobengulas avatar
"mannen, som varit en stor tv-profil känd från flera program, in på en Systembolaget-butik."

Vi pratar alltså om någon pensionerad gubbe som varit på TV4. Pensionerad är min gissning då det förklarar snatteriet, pensionärer kan ha det knapert.
Citera
2025-05-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Taktiken och det dåliga omdömet lutar åt Arga Snattaren. Det är grilltider snart och planering inför denna.
Gissar också samma, han verkar vara en notorisk snattare. Hans nya tänder kostade kanske skjortan men som förra gången när han hade 2 kg entrecote i kalsingarna är han tvungen att hålla en fasad utåt som big spender.
Citera
2025-05-18, 21:08
Vet någon vilken systembutik? Vilken ort?
Typ Falun ...
Citera
2025-05-18, 21:08
Medlem
Brmcs avatar
"Nej, det hade jag inte. Det måste varit ett nyck" säger personen. Det i kombination med emfasen "som varit en stor tv-profil känd från flera program", d.v.s är det inte längre.

Jag är övertygad. Vi jobbar med en pensionär. Ingen under 75 säger "ett nyck". Pensionärer är som alla vet ett gäng fittor som anser sig vara berättigade till exakt allt.
Citera
2025-05-18, 21:10
Medlem
Ograsts avatar
Avseende tillvägagångsättet påminner det här rätt mycket om alkoholisten och den socialdemokratiska politikern Tomas Rudin som blev påkommen med att snatta whiskey ifrån systembolaget.

https://www.sverigesradio.se/artikel/5798831
Citera
2025-05-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
"mannen, som varit en stor tv-profil känd från flera program, in på en Systembolaget-butik."

Vi pratar alltså om någon pensionerad gubbe som varit på TV4. Pensionerad är min gissning då det förklarar snatteriet, pensionärer kan ha det knapert.
TV4 har en hel drös med f.d profiler som kastats uu i kylan. Vem har störst potential att stjäla sponken? Där blir Anders första val. Zelmerlöv verkar opålitlig och kanske inte fått tag på lokala langaren? Stod ingenting om nån pensionär i artikeln.
Citera
2025-05-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Avseende tillvägagångsättet påminner det här rätt mycket om alkoholisten och den socialdemokratiska politikern Tomas Rudin som blev påkommen med att snatta whiskey ifrån systembolaget.

Ja, det minns man nu. Han låg på knä bland hyllorna och stal whisky. Typiskt sossar.
Citera
2025-05-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Är han tv-kändis? Du verkar vara lite löskokt i skallen.
Senast redigerad av MoveOnUp 2025-05-18 kl. 21:19.
Citera
2025-05-18, 21:21
Marcus Ö ...
Har varit med i några dokusåpor och åkt på lite rattfylla.
Citera
2025-05-18, 21:23
Medlem
Steffo är en riktig konnässör i mat och sprit, inte en chans att gubben dricker lådvin
Citera
2025-05-18, 21:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
"Nej, det hade jag inte. Det måste varit ett nyck" säger personen. Det i kombination med emfasen "som varit en stor tv-profil känd från flera program", d.v.s är det inte längre.

Jag är övertygad. Vi jobbar med en pensionär. Ingen under 75 säger "ett nyck". Pensionärer är som alla vet ett gäng fittor som anser sig vara berättigade till exakt allt.
Han kanske sa ett ryck. Uttrycket skulle stämma bra ihop med Anders.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in