• 4
  • 5
2025-05-16, 13:55
Medlem
En favorit är att direkt efter sprut i fittan, byta till 2:an och fortsätta köra tills man kommer en gång till. Det är väldigt upphetsande för bägge parter!
Senast redigerad av Snickartasken 2025-05-16 kl. 13:58.
Citera
2025-05-18, 15:54
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
En favorit är att direkt efter sprut i fittan, byta till 2:an och fortsätta köra tills man kommer en gång till. Det är väldigt upphetsande för bägge parter!
Använder du de "små blå" då?
Det var väl inte så långt efter 25 som den slutade stå som ett spett oavsett "triggers" runt omkring.
Citera
2025-05-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Använder du de "små blå" då?
Det var väl inte så långt efter 25 som den slutade stå som ett spett oavsett "triggers" runt omkring.
Nej, det har jag inte behövt. Jag har nog haft turen att ha ståndaktighet i mina gener. Det har t.o.m. hänt att jag kört 4 omgångar på rad utan att slakna. Men det har vart med tjejer som man kan utan och innan både psykiskt och fysiskt. Skulle aldrig funka med vem som helst.
I en relation så hade vi det som en grej och kallade det "hattrick" (3 mål på rad). Så när man var riktigt sugen så sa jag. "I kväll blir det ett hattrick stumpan". Då visste hon att det skulle bli ett skott i alla 3 mål, på rad..
Citera
2025-05-18, 16:18
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Nej, det har jag inte behövt. Jag har nog haft turen att ha ståndaktighet i mina gener. Det har t.o.m. hänt att jag kört 4 omgångar på rad utan att slakna. Men det har vart med tjejer som man kan utan och innan både psykiskt och fysiskt. Skulle aldrig funka med vem som helst.
I en relation så hade vi det som en grej och kallade det "hattrick" (3 mål på rad). Så när man var riktigt sugen så sa jag. "I kväll blir det ett hattrick stumpan". Då visste hon att det skulle bli ett skott i alla 3 mål, på rad..
Då får man bocka o buga!
På sexfesterna så brukar det bara vara de allra yngsta killarna som kan dra av en fylld kondom, rulla på en ny och köra vidare.
Vi andra får nöja oss med att dricka isvatten och se på en stund.
Citera
2025-05-18, 16:29
Medlem
Citat:
Då får man bocka o buga!
På sexfesterna så brukar det bara vara de allra yngsta killarna som kan dra av en fylld kondom, rulla på en ny och köra vidare.
Vi andra får nöja oss med att dricka isvatten och se på en stund.
Sexfest är en helt annan grej. Där kan nog blåpiller vara behjälpliga.. Jag pratar om något som tar månader att bygga upp i sina sinnen med en och samma kvinna.
Citera
2025-05-18, 16:56
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Sexfest är en helt annan grej. Där kan nog blåpiller vara behjälpliga.. Jag pratar om något som tar månader att bygga upp i sina sinnen med en och samma kvinna.
Så du menar att du stannar kvar i henne efter att du sprutat och att du inte minskar i volym/längd så mycket att du glider ur?
Du har kanske rätt lång även i slakt tillstånd?
Senast redigerad av GustavAdam 2025-05-18 kl. 17:06.
Citera
2025-05-18, 17:49
Medlem
Citat:
Så du menar att du stannar kvar i henne efter att du sprutat och att du inte minskar i volym/längd så mycket att du glider ur?
Du har kanske rätt lång även i slakt tillstånd?
Ja jag fortsätter att vara aktiv på något sätt och även tjejen och fortsätter därav att vara hård för att bygga upp till nya orgasmer.
Citera
2025-05-18, 17:58
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ja jag fortsätter att vara aktiv på något sätt och även tjejen och fortsätter därav att vara hård för att bygga upp till nya orgasmer.
OK så bara några sekunders paus och sen kör ni igång igen men kanske inte till hundra 100%.
Förutsätter då att hon är ok med en så kort paus.
Många kvinnor vill ha den där intima stillheten och då tycker i vart fall jag att det är svårt att behålla ståndet.
Enklast är om hon får orgasm men att jag själv inte får det. Då går det att fixa en "långkörare".
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in