Citat:
Ursprungligen postat av
Englishisoverrated
Vet inte om hon tanten som tidigare förföljt My skriver på flashback men skulle helt klart inte förvåna mig iaf, troligt är kanske fel ord
eller ändå inte
Det finns inget i dokumentären som tyder på att stalkern är medlem på Flashback.
Att vara kritisk till någon är inte samma sak som att vara en stalker.
Tror det är mycket viktigt att skilja på diskussionerna som förekommer på nätforum och olika sociala medier, och det som stalkern sysslat med. Man kan givetvis vara kritisk till båda. Men förhoppningsvis av olika skäl.
Glöm inte heller att tråden
(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen? startades utifrån en frågeställning. En frågeställning som var kritisk till hur hennes tidigare vänner (från bloggvärlden) agerade mot henne. I trådstarten så kan vi läsa följande:
"Hela C-kändisbloggvärlden i lilla Svedala snackar och hymlar och fjantar runt detta HEMSKA som My tydligen gjort. Alla tisslar och tasslar men ingen törs säga sanningen, märkligt när såå många bloggerskor bara är såå ärliga enligt dom själva. Går ihop som vargflockar och smyger i buskarna Snacka om bloggtroll och näthat....seså fram med det nu, det hemska och helt oförlåtliga.."
Givetvis är det högt och lågt i tråden. Så som det ska vara.
Jag ifrågasätter inte att det har postats inlägg i tråden som är tveksamma, och som i vissa fall har gått över gränsen. När jag granskar trådhistorisken, så kan jag se att det har gjorts 1300 modereringsåtgärder. Cirka fem procent av inläggen som har postats i tråden har senare blivit raderade. Vilket intressant nog är lägre än genomsnittet på Flashback. Men oavsett vilket så finns det saker som inte borde ha postats. Var gränsen ska gå kan man sedan diskutera.
admin