2025-05-16, 21:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Behöver hundar ge samtycke för att man ska sätta koppel på dom tror du? Annars blir det olaga frihetsberövande av hunden?

Man får naturligtvis behandla sina hundar hur man vill, sålänge man inte skadar dom.

Så hur resonerar åklagaren här? Vilken skada har hunden orsakats genom att knulla denna kvinna? Fick han skavsår på pitten när han knullande hennes plaskvåta fetta? Han slickade hennes håriga fitta så mycket att han fick skavsår på tungan?

Många singelkvinnor verkar ju uppskatta hundar mer än män, så man undrar verkligen hur utbrett detta är.... mörkertalet är kanske enormt.

Ska onekligen bli intressant att följa rättsfallet.

Det är förbjudet med tidelag. Punkt. Det behöver inte bevisas att djuret lidit eller skadats. Själva handlingen är förbjuden.

Citat:
Förbud mot sexuella handlingar med djur

10 § Det är förbjudet att genomföra sexuella handlingar med djur.

Förbudet omfattar inte handlingar som utförs av veterinärmedicinska skäl eller i samband med avel eller av liknande berättigade skäl.
Djurskyddslagen 2:10

I äldre tider var det dödsstraff för sex med djur, i Sverige.
Citera
2025-05-16, 23:28
Avstängd
Någon tjötar om djurskyddslagen osv. Tror dock inte att hunden hade något emot det

...
Citera
2025-05-17, 02:35
Medlem
TiNyDeViLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcosta
Hon har visst skyddad identitet nu.. sökt på både namn och personnummer. Hon skäms eftersom hon hade både mössa och hoddie på sig idag när jag såg henne. Och det var inte ens kallt ute 😂
Jaså hon lever fortfarande alltså. Imponerande. Jag hade fan inte klarat en sekund i hennes skor
Citera
2025-05-17, 12:14
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Djurskyddslagen 2:10

I äldre tider var det dödsstraff för sex med djur, i Sverige.
Vi bör återinföra’t

Citat:
Ursprungligen postat av mrcosta
Hon har visst skyddad identitet nu.. sökt på både namn och personnummer. Hon skäms eftersom hon hade både mössa och hoddie på sig idag när jag såg henne. Och det var inte ens kallt ute 😂
Ja hon är säkert på botten nu. Skam.. hennes Kk:s blev omplacerade. Känd på internet som hundknullerska. Det är tragiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av TiNyDeViL
Jaså hon lever fortfarande alltså. Imponerande. Jag hade fan inte klarat en sekund i hennes skor

Nä det är rätt otroligt :/
Men hon är ju ett weirdo så
Citera
2025-05-17, 13:13
Medlem
[quote=TiNyDeViL|91913328]
[/QU

Nej inte jag heller. Hon går omvägar om hon såg att någon satt på gården😂 och igår gick flyttlasset till okänd ort 😄
Citera
2025-05-17, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hade såklart varit lika vidrigt om människan haft ett fördelaktigt yttre.

Men den där bilden.. Spär på äckelkänslan! 🤢 Fy Fan!!
Hon ser ut att vara vältränad.
Citera
2025-05-17, 18:15
Medlem
Lukas-s avatar
Detta var det mest bisarra jag läst på länge. Varför en hund? Var det en chihuahua eller en grand danois?
Citera
2025-05-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Nä hunden måste blivit helt förstörd, han fick sig en avsugning och ett ligg. Fyfan vilken mardröm för hunden 😂😂😂

Håller faktiskt med. Klart det är äckligt men synd om hunden är det ju inte. Skillnad om en man hade satt på en tik.
Citera
2025-05-17, 20:52
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Tja, det var ju fullt lagligt i 70år fram till 2014. Så uppenbart förekommer det även här.
Var inte det tidigare tillåtna djursexet lite av ett misstag? Om jag minns rätt så skulle man tillåta homosex och fimpade då hela den lagen utan att tänka särskilt mycket på att man samtidigt tillät djursex.
Citera
2025-05-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Var inte det tidigare tillåtna djursexet lite av ett misstag? Om jag minns rätt så skulle man tillåta homosex och fimpade då hela den lagen utan att tänka särskilt mycket på att man samtidigt tillät djursex.

Något misstag tror jag det inte var, men det stämmer att det legaliserades samma år som även homosexuella fick ha samkväm och det är nog ingen tillfällighet.
Men om homosex och tidelag gick under samma paragraf i lagboken vet jag inte.
Citera
2025-05-18, 12:41
Medlem
Hon har säkert en advokat som tipsat henne vad hon ska göra eller kanske fått råd av nån polis. Och det är det vi ser nu. Hon har ju redan raderat de mesta om sig själv på nätet det som hon kan styra över så detta steget är knappast förvånande att hon sökte om skyddad identitet precis innan hon flyttar allt för att inte andra ska kunna spåra henne.

Hon vill nog bara få sin dom (avtjäna sitt straff) och sen försöka starta om livet igen i den mån det går ...

Men Leva med skammen kommer hon få göra resten av sitt liv den delen kommer hon inte undan.
Senast redigerad av jimmytheone 2025-05-18 kl. 12:45.
Citera
2025-05-18, 14:48
Medlem
Speciellt om hunden har förhudskatarr

Citat:
Ursprungligen postat av Jiggy.Walker
Det står hund i nyhetsartikeln, antar dom menar hennes pojkvän? Gav oralsex till varandra, hur fan orkar man suga av djur, dom har mer baktirer än vad en frisk människa har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in