Citat:
Ursprungligen postat av
Kbt123
är du korkad? Dom har rätt att kräva inbetalning, ja.
bestrider man kravet så får dom ta det till domstol.
Har du aldrig bestridit en faktura eller betalningskrav?
Vet inte vem som är korkad men när texten är skriven som den är så tar man alla case vidare och driver ett ärende i stället för enskilda fall. ATG emot spelarna och gissa på vem som har muskler då och även juridisk rätt när det till och med står klart och tydligt..
Att jämföra det med att bestrida en faktura eller betalningskrav är inte samma sak även att man kan fördröja processen. Att bryta emot ett avtal som man signerat när man har ett konto och sedan bestrida det tror jag är meningslöst i detta fall.
Som jag sagt tidigare. ATG har gjort detta förut emot folk som har fuskat, folk som vunnit miljoner. Senast var det väl ett gäng i Finland som spelade trav matematiskt och överskred gränsen för inlämnade kuponger vid en jackpott omgång och fick ut en krona trots vinst regelrätt på 7 rätt och det var många miljoner.
Man har även stängt av flera butiker och hållit in pengar pga av de reglerna som gäller.
Det är bara ren fakta. Att säga att inget kommer hända och ATG inte har något att komma med och ingen behöver vara orolig anser jag vara vilseledande information.