2025-05-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Per är en lättkränkt narcissist. Jag gillar Per Morberg, men för helvete han borde ju fattat att det är förnedrings-tv som gäller när Mauri är i farten? Förnedra dig själv som fan bara? Vem bryr sig?
Jag tror nog att Per klarar lite roasting och vuxenmobbning från en pojkspoling. Roasting är kul i 5 minuter, det är inte kul i 3 timmar. Programmet var för dåligt helt enkelt. Det verkar också som att arbetstiderna var helt orimliga.
Citera
2025-05-17, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Per är en lättkränkt narcissist. Jag gillar Per Morberg, men för helvete han borde ju fattat att det är förnedrings-tv som gäller när Mauri är i farten? Förnedra dig själv som fan bara? Vem bryr sig?
Han kanske bara behövde lite pengar och det var därför han tackade ja. Han var också med Masked Singer förra året …
Citera
2025-05-17, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Det värsta är att 90% av tittarna tror på detta
Folk e så jävla dumma,

Kan inte någon förklara vad det är som är uppenbart regisserat i det här programmet? Man känner sig dum när ni skriver att man är det, vad är det ni vet? Jag är inte långt bort ifrån att tro er, samtidigt känner jag bara att om man skriver manus för ett program, och får ut det där så är det ju ofattbart värdelöst arbete?
Citera
2025-05-17, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmoe032
Allt i TV är scriptat, det får man aldrig glömma

Nja jag håller inte med där.
Kameramannen som föll i ”mello” var knappast scriptat.

Jag förstår inte varför det inte skulle kunna vara så att Morberg defacto hade inte vill vara med längre och då väljer att hoppa av.
Varför skulle det inte kunna vara så?

Eller ni menar att det hade blivit sämre tv om Morberg valt att vara kvar de kommande 2-3 avsnitten så produktionen regisserar Morbergs avhopp?
Citera
2025-05-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snibbis
Kan inte någon förklara vad det är som är uppenbart regisserat i det här programmet? Man känner sig dum när ni skriver att man är det, vad är det ni vet? Jag är inte långt bort ifrån att tro er, samtidigt känner jag bara att om man skriver manus för ett program, och får ut det där så är det ju ofattbart värdelöst arbete?

Du har kanske inte heller fattat att det är ett stort kamerateam och redaktion som följer med!?
Citera
2025-05-17, 16:32
Medlem
Citat:
Du har kanske inte heller fattat att det är ett stort kamerateam och redaktion som följer med!?

Nej det stämmer, jag har inte fattat att det är ett kamerateam som filmar det här och att allt därmed är scriptat eftersom det är ett kamerateam och en redaktion som följer med. Nu är det dock glasklart, tack ska du ha!
Citera
2025-05-17, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snibbis
Nej det stämmer, jag har inte fattat att det är ett kamerateam som filmar det här och att allt därmed är scriptat eftersom det är ett kamerateam och en redaktion som följer med. Nu är det dock glasklart, tack ska du ha!
Spontanitet finnes inte längre inom TV allt skall vara enligt manus
Citera
2025-05-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delollol
Du dömmer jan efter du sätt han på tv.
De säger rätt mycket hur efterbliven du är..
Din kommentar bevisar hur lågbegåvad du är.
Citera
2025-05-17, 17:54
Medlem
Citat:
Spontanitet finnes inte längre inom TV allt skall vara enligt manus

TV är uppgjort till liten eller till stor del beroende på vad det är för format och det är de flesta medvetna om, men det är en annan sak att säga att allt som händer är från ett manuskript när man ser det på TV och att man är korkad om man inte avfärdar allt man ser på TV som en regisserad sketch utan någon verklig substans. Vad betyder det, att ALLT ska vara enligt manus? Mötena med japanerna, argentinarna, nattklubben, det är fake? Det hände inte? Alla var skådespelare och allt skedde på någon inspelningsplats? Jag tror inte det är så du menar och jag är genuint nyfiken på hur du har kommit till den här slutsatsen, hjälp mig förstå!
Citera
2025-05-17, 18:16
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag tror nog att Per klarar lite roasting och vuxenmobbning från en pojkspoling. Roasting är kul i 5 minuter, det är inte kul i 3 timmar. Programmet var för dåligt helt enkelt. Det verkar också som att arbetstiderna var helt orimliga.
Jag tyckte att programmet var bra.
Citera
2025-05-17, 19:49
Medlem
Jag gillade Mauri mer när han gjorde sina egna youtube-klipp.

TV4:s version suger.
Citera
2025-05-18, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Grejen är väl att Morberg genom sin grandiosa personlighet är mästare på att förnedra sig själv. En primadonna av världsklass helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in