2025-04-17, 16:00
Medlem
Vad tänker ni nu om att M börjat med viktminskningsmedicinen Mounjaro? Bra ur hälsoperspektiv då hon har mycket smärta osv.
Citera
2025-04-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Vad tänker ni nu om att M börjat med viktminskningsmedicinen Mounjaro? Bra ur hälsoperspektiv då hon har mycket smärta osv.

Vad ska man tänka om det? Det är en medicin liksom. Hon har väl fått den utskriven för att hon behöver den.
Citera
2025-04-26, 12:17
Medlem
Det jag reagerar på är att hon pratar & behandlar sin man Fredrik som ett barn. Pratar bebisspråk & ofta uppmanar hon honom att ”Skall du visa för tittarna vad du har på tallriken, eller visa vad du köpt o titta in i kameran & detta med löjlig röst. Han är en man & så osexigt att ha honom som ett gosedjur….
Citera
2025-04-29, 13:48
Medlem
Kolla in när HairtalkEmelie är hos M på YT. Så bra avsnitt av ”I badrumsskåpet”.
Citera
2025-04-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Kolla in när HairtalkEmelie är hos M på YT. Så bra avsnitt av ”I badrumsskåpet”.

Jag tyckte det kändes lite överflödigt utifrån att jag följer Maggan sedan länge och efter mitt eget finns det nog ingens badrumsskåp jag sett fler gånger än Maggans. Och likväl kollade jag klart på hela avsnittet…
Citera
2025-04-30, 15:52
Bannlyst
Titta annars på baksidan av kalendrarna. Där framgår klart och tydligt alla 24 produkter som
Ingår.
Citera
2025-05-07, 14:04
Medlem
Föga förvånad att M rökt. Haha.. Har ju en röst som en gammal rökkärring.
Citera
2025-05-16, 19:54
Medlem
Nu väljer hon att bojkotta sminkmärket Caia. Hon känner sig exkluderad.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...aia-exkluderad
Citera
2025-05-17, 12:13
Medlem
Medvallss avatar
Det verkar rätt korkat att åka till ett event man inte är inbjuden till, vänta på hotellet och sen klaga i pressen.

Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Nu väljer hon att bojkotta sminkmärket Caia. Hon känner sig exkluderad.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...aia-exkluderad
Citera
2025-05-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Det verkar rätt korkat att åka till ett event man inte är inbjuden till, vänta på hotellet och sen klaga i pressen.

Så gick det inte till. Hon var i Sthlm pga andra jobb och var där med andra influencers/vänner. De var bjudna på Caias opening men inte Maggan. Inte konstigt alls då Caia verkar vilja ha endast JA-sägare till deras produkter och sen modellsnygga tjejer som frontar allt. M passar inte alls in i den s.k. Caia-mallen. Tyvärr…
Citera
2025-05-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Håller med om det.
Citera
2025-05-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Håller med om det.

Som sagt, så gick det inte till. Se ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in