Citat:
Jag lyssnade på nannyn igen nu på morgonen. Hon hävdar att hennes roll har alltid varit att vara i barnens team, hon är viktig och ser till att allt funkar mm. Vilket säkerligen är sant. Samtligt svarar hon nej på frågan om hon kommer fortsätta jobba hos Ciara ifall hon flyttar till UK med barnen. Eftersom hon anser att det vore fel att utsätta barnen för en sådan flytt.
Då undrar man lite vilket lag hon spelar för. Är det #teambarnen eller team Måns?
Intressant också när hon får frågor om hur hon fick tjänsten (2019) det var via Ciaras instagram. Hon kände inte till Ciara då men fick till sig (via bekanta) att Ciara sökte nanny. Då hade hon ”en aning” om vem Måns var men det var Ciara som var hennes första kontakt och det var senare hon förstod att Måns var hennes man.
Nu har inte jag gått i genom Ciaras instagram (från 2019) men måste ändå säga att det låter inte jätte jätte trovärdigt. Kan tänka mig att hennes flöde var lika proppfullt med familjebilder som alla andras
När jag sökt jobb brukar jag alltid klicka runt lite på hemsidan i samband med att jag skrivit en ansökan. Ännu lättare vore det att klicka runt på instagram om man nu ska söka ett jobb i ett dm där.
Bara en tanke jag fick, undrar hur länge Måns kommer behålla henne. Hon är ju anställd i hans bolag och har sagt att hon har andra arbetsuppgifter än att ta hand om hans barn. Hon stannar nog gärna, den känslan fick jag 🤔
Då undrar man lite vilket lag hon spelar för. Är det #teambarnen eller team Måns?
Intressant också när hon får frågor om hur hon fick tjänsten (2019) det var via Ciaras instagram. Hon kände inte till Ciara då men fick till sig (via bekanta) att Ciara sökte nanny. Då hade hon ”en aning” om vem Måns var men det var Ciara som var hennes första kontakt och det var senare hon förstod att Måns var hennes man.
Nu har inte jag gått i genom Ciaras instagram (från 2019) men måste ändå säga att det låter inte jätte jätte trovärdigt. Kan tänka mig att hennes flöde var lika proppfullt med familjebilder som alla andras

När jag sökt jobb brukar jag alltid klicka runt lite på hemsidan i samband med att jag skrivit en ansökan. Ännu lättare vore det att klicka runt på instagram om man nu ska söka ett jobb i ett dm där.
Bara en tanke jag fick, undrar hur länge Måns kommer behålla henne. Hon är ju anställd i hans bolag och har sagt att hon har andra arbetsuppgifter än att ta hand om hans barn. Hon stannar nog gärna, den känslan fick jag 🤔
Helt uppenbart att hon är med i team M så som hon framställer honom och ignorerar hans missbruk
Oklart hur länge han kommer behålla henne, hennes arbetstillstånd i Sverige kommer sannolikt inte att beviljas med tanke på de falska uppgifterna så hon kan ju rent praktiskt inte vara anställd som assistens i hans svenska verksamhet
Hon kommer sannolikt också att stoppas i en passkontroll vid utresan från ett EU-land till UK och det kommer registreras att hon vistats över 90 dagar på en 180- dagarsperiod här. När det hänt skulle hon kunna nekas inträde till hela Schengenområdet för fem år framåt.
Hela hennes vistelse i Sverige är alltså baserad på att hon aldrig åker hem igen och att svenska myndigheter inte utreder hennes närvaro här