Igår, 07:10
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Ni säger ju emot er själva när ni påstår att Chrippa och Linnea är orelevanta, men samtidigt måste ni kontrollera vad som sägs om dessa orelevanta människor på ett anonymt forum. Det känns snarare som att Chrippa och Linnea är extremt relevanta för er.

Som Skilleras skulle ha sagt, dom bryr ihjäl sig
Citera
Igår, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
ja för hade han haft riktiga vänner så hade dom ju sagt till honom att han var på väg åt helvete fel. det är väl därför man har vänner, stötta och hjälpa varandra. men med hans diagnos så är det nog inte mer än att ta avstånd dom faktiskt kan göra. för en sådan som han är så stor och grandios och har aldrig fel i något. det är bara fel på alla andra. att förhandla med en narcissist är omöjligt.

Ja så är det, jag vet att han hade vänner som försökte prata med honom men hans beteende eskalerade ju bara så ingen orkade till slut.
Citera
Igår, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Höjer ingen till skyarna, men om det finns grader så anser jag, och det står jag för, att både Chrippa och Linnea står långt över Jocke och hans sekt
2025 kommer visa det, så jag tar det bara lugnt och väntar

Varför kan du inte berätta rakt ut vad det handlar om istället? du har suttit och sagt såna saker i över 1 års tid men inget händer.
Kan tycka att du också har bevisbörda som flera säger till mig.
Citera
Igår, 10:06
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Varför kan du inte berätta rakt ut vad det handlar om istället? du har suttit och sagt såna saker i över 1 års tid men inget händer.
Kan tycka att du också har bevisbörda som flera säger till mig.

Berätta rakt ut? Vaddå, om 2025? Du får väl göra som alla andra, vänta och se. 2025 kommer inte bli som 2024 i alla fall, det borde vi kunna vara överens om
Citera
Igår, 10:15
Medlem
Citat:
Berätta rakt ut? Vaddå, om 2025? Du får väl göra som alla andra, vänta och se. 2025 kommer inte bli som 2024 i alla fall, det borde vi kunna vara överens om

Nej Chrippa kommer vara ännu fattigare i år än förra året.
Där har vi vartfall en skillnad.
Citera
Igår, 10:55
Medlem
Citat:

Men vad är det som kommer visa sig 2025? som du skrev innan?
Att kräftan sitter i fängelset? Alla ärenden är ju nedlagda så vad är det som blir bättre?
Citera
Igår, 11:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Att kräftan sitter i fängelset? Alla ärenden är ju nedlagda så vad är det som blir bättre?

Vet vi nått mer om åtalet?
Citera
Igår, 12:13
Medlem
glajarns avatar
Citat:

Ekobrottet är väl inte nedlagt? Allt annat är nedlagt.
Citera
Igår, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Ekobrottet är väl inte nedlagt? Allt annat är nedlagt.

Jag menar dom anmälningarna som C & L har gjort på Rask & Anjo.
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Vet vi nått mer om åtalet?

På fredag tror jag vi får veta om det väcks åtal eller om hon ber om förlängning.
Citera
Igår, 13:19
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
På fredag tror jag vi får veta om det väcks åtal eller om hon ber om förlängning.

Tror inte de blir nån ytterligare förlängning då på riktigt tror ja inte de kommer komma ett åtal.
Citera
Igår, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Tror inte de blir nån ytterligare förlängning då på riktigt tror ja inte de kommer komma ett åtal.

Men alla punkter står kvar så något kommer han säkerligen bli åtalad för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in