2025-05-17, 02:13
Medlem
Vad har ungen mot skolan då? Barn måste gå i skolan annars blir de som Greta. Har den någon psykisk åkomma?
Citera
2025-05-17, 02:14
Medlem
Så ni idioter som tycker det var okej att ta barnen ifrån sina föräldrar... Det är det sämsta man kan göra som människa och emot mänskliga rättigheter.
Citera
2025-05-17, 02:24
Avstängd
TedGaandies avatar
Ja det är konstigt det där. Tar ungen ifrån ett något sånär förstående och fungerande hem.. Bara att skitungen ska trilskas.. Till att skicka in dem på ett hem med noll framtidsutsikt för att de ska bli knivhugna och våldtagna och börja med droger ibland alla miffon som ju faktiskt är där.

Predatoriska skötare som gång på gång uppmärksamats med att ha pillat på nått barn..

Men sossar är ju inte de bästa på konsekvenstänket som de flesta märkt..
Senast redigerad av TedGaandie 2025-05-17 kl. 02:27.
Citera
2025-05-17, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Det här är ett ämne man kan ta upp på flashback men absolut inte en fredagskväll där alla jävla pissiga alkoholister ska tycka och tänka.

Fan, ta tag i era liv! USCH
Det är ett viktigt ämne men pinsamt för Sverige, tyvärr blir många drabbade liksom min kompis. Öppna ögonen istället för vad Sosse Sverige ställer till med och VPK?
Citera
2025-05-17, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Ja det är konstigt det där. Tar ungen ifrån ett något sånär förstående och fungerande hem.. Bara att skitungen ska trilskas.. Till att skicka in dem på ett hem med noll framtidsutsikt för att de ska bli knivhugna och våldtagna och börja med droger ibland alla miffon som ju faktiskt är där.

Predatoriska skötare som gång på gång uppmärksamats med att ha pillat på nått barn..

Men sossar är ju inte de bästa på konsekvenstänket som de flesta märkt..
Tack! Exakt det jag ville föra fram här.
Citera
2025-05-17, 02:30
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Det är ett viktigt ämne men pinsamt för Sverige, tyvärr blir många drabbade liksom min kompis. Öppna ögonen istället för vad Sosse Sverige ställer till med och VPK?

Såhär är det, vill man väcka någonting alls så får man lägga mycket mer energi än vad du gjort i din trådstart.

INGEN kommer lyssna på en text som till synes är skriven av ett lågstadiebarn.

Vill du något, kämpa och engagera dig, läs på skriv sammanfatta läs igen skriv igen ... ingenting kommer gratis, du måste anstränga dig!
Citera
2025-05-17, 02:32
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Tack! Exakt det jag ville föra fram här.

Det roliga är att du får typ svar ifrån weirdos som är barnlös. Vilket typ 99% utav sossar verkar vara.

Konstigt att dom får hålla på att kartlägga andras kids för det.
Citera
2025-05-17, 02:33
Avstängd
dansquelcass avatar
Citat:
Min kompis blev av med sina barn på grund av en oros anmälan och nu har de blivit placerade i olika hem och HVB. Han har alltid varit lugn liksom hans familj men tyvärr gick inte barnet till skolan och så. Jag HATAR Sossarna och samhället i övrigt ska ni veta. Men här är tråden att diskutera för eller nackdelen med sosse-samhället, och så mycket skatt vi betalar för att de ibland kan ta våra barn ifrån oss.

Lär dig dessa tre punkter utantill.

1. Socialtjänsten tar barn för att finansiera deras egna aktiviteter, inte för att barn far illa.

2. 4 000 kr per dag för varje placering av barn är vad kommunerna får av staten.

3. Enligt svensk lag är socialtjänsten experter på barn, inte föräldrar.
Citera
2025-05-17, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Såhär är det, vill man väcka någonting alls så får man lägga mycket mer energi än vad du gjort i din trådstart.

INGEN kommer lyssna på en text som till synes är skriven av ett lågstadiebarn.

Vill du något, kämpa och engagera dig, läs på skriv sammanfatta läs igen skriv igen ... ingenting kommer gratis, du måste anstränga dig!
Okej, jag är inte AI och inte heller ett lågstadiebarn men väldigt bekymrad är jag ändå över hur det är med myndigheterna. Faktum finns ändå i mitt TS. 🙂
Senast redigerad av Truefighter 2025-05-17 kl. 02:36.
Citera
2025-05-17, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Lär dig dessa tre punkter utantill.

1. Socialtjänsten tar barn för att finansiera deras egna aktiviteter, inte för att barn far illa.

2. 4 000 kr per dag för varje placering av barn är vad kommunerna får av staten.

3. Enligt svensk lag är socialtjänsten experter på barn, inte föräldrar.
Tack! Jag förstår nu att idiotin har gått vänstern och Sossarna till en vinstdrivande verksamhet med detta. Tyvärr har de ingen som helst empati för familjen eller respekt för det i det hela. 🙏
Citera
2025-05-17, 02:44
Medlem
Citat:
Min kompis blev av med sina barn på grund av en oros anmälan och nu har de blivit placerade i olika hem och HVB. Han har alltid varit lugn liksom hans familj men tyvärr gick inte barnet till skolan och så. Jag HATAR Sossarna och samhället i övrigt ska ni veta. Men här är tråden att diskutera för eller nackdelen med sosse-samhället, och så mycket skatt vi betalar för att de ibland kan ta våra barn ifrån oss.

Det var längesen vi levde i ett sossesamhälle. Ingen blir av med vårdnaden för att någon skriver en orosanmälan. Ingen alltså. Noll. Nada.
Citera
2025-05-17, 02:45
Medlem
Jag har nu hört inlägg från er och får tacka så mycket. Jag respekterar era åsikter men tycker inte att myndigheterna ska godtyckligt ta ifrån barnen från sina föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in