Citat:
Ursprungligen postat av
Svepps
Ja såna känslor fick jag med, man måste nästan lyssna på hennes förhör igen. Sa inte hon att hon inte hade ngt kontaktnät varken i SE eller London, att det var självvalt eller ngt i den stilen.
Hon verkar väldigt fäst vid den familjen, undrar hur länge hon kommer bo med Måns. Fast hon är säkerligen jättesnäll och bra med barnen, ändå lite konstigt att släppa in en person så där och så jobbade hon 40-60 timmar i veckan. Undrar hur mycket de betalade för det.
Ja, hon sa precis så att hon saknar kontaktnät i bägge länderna. Sen sa hon också att hon anställdes för 40h/vecka, men att tiden ”fördubblades” fort.
Om man jobbar 60-80h/vecka är det inte så lätt att bibehålla någon kontaktnät - om man överhuvudtaget har haft en från början.
Hon säger också att hon har en ”bachelor” i psykolog. Dvs kandidatexamen. (Vet ej om rätten kollar sånt? 🤔

.
Vilken normal människa pluggar till en ”bachelor” - för att sen jobba ihjäl sig som nanny? 😳
Och precis som du undrar också jag vilken timpenning hade kanonkokerskan?
Redan där borde varningsklockorna ha ringt hos Måns och Ciara. Fast hos en missbrukare ringer inga klockor och Ciara trodde sig bara vara lyckligt lottad, eftersom hon hade gjort ett kap. Hon stackaren insåg inte den riktiga motivationen hos barnflickan.
Och jag som trodde att kändisar alltid hade taggarna utåt, eftersom de VET att sådana här typer existerar..
Ciara borde ha läst flera damtidningar. För då skulle hon ha insett vad som försiggår bakom ryggen på fruarna med sådana här ”barnflickor”. Tänker på Schwarzenegger, David Saperstein, Ethan Hawke, Todd Bentley, Jude Law, Gavin Rossdale, Ryan Shawhughes.. m.fl..
Köttet är svagt. Och hos Måns är det en ”understatement” 😂