Citat:
Ursprungligen postat av
kekistan123
Vad kan jag vnta mig fr straff? r bara straffad fr fr litet avstnd till framfrvarande fordon sen innan.
I Sverige? Fr evigt stmplad som en kriminell knarkare som sprnger, skjuter, rnar, vldtar, och knarkar. Glm arbete, dina grannar kommer att kolla upp dig, du kommer inte vgar presentera dig ordentligt fr folk, du kommer bli skygg, antisocial, samt brja slja narkotika eller annan kriminalitet.
Citat:
Jag har varit psykiskt sjuk lnge och haft alkoholproblem det var drfr jag kpte ketaminet och det funkade vldigt bra tills jag tog fr mycket.
Vad ska jag gra fr att minska straffet och kanske f vrd eller villkorlig dom?
Straffet ligger I att du nu r stmplad som kriminell. ven om du fr lite bter eller ngon mnad s kommer detta hnga kvar. Din psykiska ohlsa kommer sklart frvrras och du kommer bli paranoid, depression och kanske till slut vldsam.
Detta r det svenska systemet med Lexbase. Hr r ett tydligt exempel dr Lexbase och liknade skit gr mer skada n nytta.
Men det r lugnt, s fort dom tar bort den skiten s r allting bra igen, du behver inte vara paranoid mer. Lexbase mste bort frst