2025-05-16, 19:52
Medlem
Sn0o0oZs avatar
tryck p att polisen nekat din rtt till frsvarare.

regelvidriga grissvl.
Citera
2025-05-16, 19:53
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekistan123
Du har helt rtt jag har varit ett mongo. Men det var s att jag inte var bland folk d det skedde tjejen ringde dom fr att jag fick ett anfall av ketaminet har aldrig ftt det frr.

Ketaminet fungerade otroligt bra ett tag fr att lindra sjlvmordstankar och alla andra beroenden.

Ja det gr ju det man kopplas ju helt bort frn ens identitet och kropp lol. Funkar mot opiat abstinens och allting. Allts att man inte knner ngot.
Citera
2025-05-16, 19:54
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ja precis det r dom brotten jag kommer bli flld p.

Det viktigaste r ju att undvika fngelse en lng tid det vinner inte samhllet p om jag str helt utanfr arbetsmarknaden.

Det r synd det gick bra fr mig var p flera intervjuer fr jobb.

Krkortet kommer ryka ja jag kommer nog f lmna prover och f tillbaka det ett r sen lmna fler prover s det r slutknarkat och slutdrucket nu. Ska brja g p antabus.
du kommer inte f fngelse om du r ostraffad, r du inte det kommer det vara ftal veckor fngelse max.
Citera
2025-05-16, 20:00
Medlem
Citat:
Jag gjorde bort mig rejlt och fick en lob och polisen mrkte att jag var ptnd och hittade ngra smulor ketamin hade dragit alldeles fr mycket och fick en psykos.

En husrannsakan gjordes och dom hittade runt 40 gram.

Jag r helt frstrd nu och vet inte vad jag ska gra. Jag kommer inte heller f en advokat betald enligt polisen och knner inte att jag har rd.

Ringa vapenbrottet var 2 lsa patroner jag hade kvar sen min tid i hemvrnet.

Vad kan jag vnta mig fr straff? r bara straffad fr fr litet avstnd till framfrvarande fordon sen innan.

Jag har varit psykiskt sjuk lnge och haft alkoholproblem det var drfr jag kpte ketaminet och det funkade vldigt bra tills jag tog fr mycket.

Vad ska jag gra fr att minska straffet och kanske f vrd eller villkorlig dom?
Du kommer f en advokat det fr alla
Citera
2025-05-16, 20:01
Avstngd
Fitt-Harrys avatar
Andra liknande fall har gett som minst 8 rs fngelse
Citera
2025-05-16, 20:17
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
detta kommer generera i fngelsestraff, min 8 mnader samt bter.

Citat:
Jag gjorde bort mig rejlt och fick en lob och polisen mrkte att jag var ptnd och hittade ngra smulor ketamin hade dragit alldeles fr mycket och fick en psykos.

En husrannsakan gjordes och dom hittade runt 40 gram.

Jag r helt frstrd nu och vet inte vad jag ska gra. Jag kommer inte heller f en advokat betald enligt polisen och knner inte att jag har rd.

Ringa vapenbrottet var 2 lsa patroner jag hade kvar sen min tid i hemvrnet.

Vad kan jag vnta mig fr straff? r bara straffad fr fr litet avstnd till framfrvarande fordon sen innan.

Jag har varit psykiskt sjuk lnge och haft alkoholproblem det var drfr jag kpte ketaminet och det funkade vldigt bra tills jag tog fr mycket.

Verkligen, fngelse fr detta? Bra att lsa dessa trdar s man frstr hur djupt ner i bajset sverige sjunkit. (litet s)

Frn ett Kungarike som bestmt, till ett ppet bajshl dr bruna kukar behagas.
Citera
2025-05-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Andra liknande fall har gett som minst 8 rs fngelse

Nu skrmmer du mig rejlt. Det r ju inte grovt narkotikabrott och jag har inte slt.

Vad baserar du det p?
Citera
2025-05-16, 21:53
Medlem
Citat:
I Sverige? Fr evigt stmplad som en kriminell knarkare som sprnger, skjuter, rnar, vldtar, och knarkar. Glm arbete, dina grannar kommer att kolla upp dig, du kommer inte vgar presentera dig ordentligt fr folk, du kommer bli skygg, antisocial, samt brja slja narkotika eller annan kriminalitet.

Citat:

Straffet ligger I att du nu r stmplad som kriminell. ven om du fr lite bter eller ngon mnad s kommer detta hnga kvar. Din psykiska ohlsa kommer sklart frvrras och du kommer bli paranoid, depression och kanske till slut vldsam.

Detta r det svenska systemet med Lexbase. Hr r ett tydligt exempel dr Lexbase och liknade skit gr mer skada n nytta.

Men det r lugnt, s fort dom tar bort den skiten s r allting bra igen, du behver inte vara paranoid mer. Lexbase mste bort frst
Citera
2025-05-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadhandemedlivet
I Sverige? Fr evigt stmplad som en kriminell knarkare som sprnger, skjuter, rnar, vldtar, och knarkar. Glm arbete, dina grannar kommer att kolla upp dig, du kommer inte vgar presentera dig ordentligt fr folk, du kommer bli skygg, antisocial, samt brja slja narkotika eller annan kriminalitet.

Straffet ligger I att du nu r stmplad som kriminell. ven om du fr lite bter eller ngon mnad s kommer detta hnga kvar. Din psykiska ohlsa kommer sklart frvrras och du kommer bli paranoid, depression och kanske till slut vldsam.

Detta r det svenska systemet med Lexbase. Hr r ett tydligt exempel dr Lexbase och liknade skit gr mer skada n nytta.

Men det r lugnt, s fort dom tar bort den skiten s r allting bra igen, du behver inte vara paranoid mer. Lexbase mste bort frst

Du har rtt i att min psykiska hlsa kommer krascha. Inget jobb ingen inkomst inga vnner rmen dom som vet det av mina vnner frsker hjlpa mig nu.

Inga tjejer.
Citera
2025-05-16, 22:01
Medlem
Citat:
Du har rtt i att min psykiska hlsa kommer krascha. Inget jobb ingen inkomst inga vnner rmen dom som vet det av mina vnner frsker hjlpa mig nu.

Inga tjejer.
Det r Lexbase som frstr allt, man fr ingen ny chans I samhllet. Men dom kommer ta bort det snart s det r lugnt.
Citera
2025-05-16, 22:16
Medlem
Pissmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
detta kommer generera i fngelsestraff, min 8 mnader samt bter.

Taskigt att skrmmas ju. Man fr aldrig fngelse och bter d det r dubbelbestraffning. Anser de inte att du behber advokat s betyder de att du fr ett straffrelggande (bter), dvs ingen rttegng. Blir det rttegng har du rtt att vlja din egen advokat
Citera
2025-05-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Taskigt att skrmmas ju. Man fr aldrig fngelse och bter d det r dubbelbestraffning. Anser de inte att du behber advokat s betyder de att du fr ett straffrelggande (bter), dvs ingen rttegng. Blir det rttegng har du rtt att vlja din egen advokat

Det blir rttegng datum r bokat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in