2025-05-16, 16:55
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evangeline72
Sorgligt mitt i alltihop. En kille som haft stora problem redan som liten. Och en bror som inte heller hade det så lätt. Gissar att båda har diagnoser av något slag liksom deras pappa. Försvarar inte handlingen men då jag vet vilken familj det handlar om känns det oerhört tragiskt.
Ut med info så de som känner för det kan göra processen kort!
Citera
2025-05-16, 16:58
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Jättemånga i tråden har skrivit detta att:
lagkamrater ska spöa honom
motståndarlaget ska spöa honom
domaren ska spöa honom
polisen ska spöa honom
väktare ska spöa honom
linjedomaren ska spöa honom
publiken ska spöa honom
firmorna ska spöa honom
busschaffören ska spöa honom

han har det fan inte lätt alltså

Ingen gjorde något. Fegisar.
Citera
2025-05-16, 17:00
Medlem
ThePaleHorses avatar
Han siktade med sitt slag en hel dag och missade...
Likt en fullastad supertanker i marschfart som får för sig att slå full back i maskin.

Det är som en dålig sketch med en C-skådis
Stackars klubb som måste ha en sån Tarebergare i sin supporterskara. Ge stackar'n ett gratis årskort till lokal boxningsklubb som kan styra upp vraket. 😂
Citera
2025-05-16, 17:12
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePaleHorse
Han siktade med sitt slag en hel dag och missade...
Likt en fullastad supertanker i marschfart som får för sig att slå full back i maskin.

Det är som en dålig sketch med en C-skådis
Stackars klubb som måste ha en sån Tarebergare i sin supporterskara. Ge stackar'n ett gratis årskort till lokal boxningsklubb som kan styra upp vraket. 😂

Snarare A-skådis.

Ingen "riktig" skådis kan upprepa det där.

En 10 av 10 - prestation!
Citera
2025-05-16, 17:29
Medlem
Citat:
Sorgligt mitt i alltihop. En kille som haft stora problem redan som liten. Och en bror som inte heller hade det så lätt. Gissar att båda har diagnoser av något slag liksom deras pappa. Försvarar inte handlingen men då jag vet vilken familj det handlar om känns det oerhört tragiskt.
Bra att du ger perspektiv på det som hänt!
Citera
2025-05-16, 17:35
Medlem
Ingen som mot förmodan råkar sitta på diverse offentliga handlingar om honom, typ fup?

Såg en profil på Twitter som hävdade att Odd slagit sönder en snubbes skalle med en sten och att han är dömd för grov misshandel. Samma profil menade också att han är ett riktigt as och förtjänar all skit han får. Ska även ha spenderat mycket tid på SIS

Edit: Tweeten i fråga https://x.com/LeonG_1904/status/1923379463200325802

Citat:
Han hänger i gäng kretsar och åkte in på SIS för något år sen efter att ha spräckt en annans skalle med en Sten för att personen var skyldig hans polare några tusen kronor
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-05-16 kl. 17:39.
Citera
2025-05-16, 17:36
Medlem
Citat:

Skulle du kunna berätta mer?
Citera
2025-05-16, 17:46
Medlem
Tycker att matchen borde ha avbrutits och Öster skulle ha tilldömts segern med 3-0.
Citera
2025-05-16, 17:49
Medlem
Duvlorts avatar
Som lök på laxen har killen lyckats reta upp en av de mest blåvita ikonerna någonsin, Glenn Hysén.

"– Jag är så förbannad så jag spyr. Jag är skogstokig på en sån jävla idiot. Han ställer till det för så många andra människor, säger han."
Citera
2025-05-16, 18:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Att inte spelaren sparkade ner fanskapet. Han hade ju gott om tid.

Varför skulle han dra på sig ett kort för? Det hade ju knappast gynnat det egna laget.
Citera
2025-05-16, 18:02
Medlem
buisnismannens avatar
Är detta samma snubbe?

https://x.com/Cluben047421/status/1923258417512140935
Citera
2025-05-16, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Ingen som mot förmodan råkar sitta på diverse offentliga handlingar om honom, typ fup?

Såg en profil på Twitter som hävdade att Odd slagit sönder en snubbes skalle med en sten och att han är dömd för grov misshandel. Samma profil menade också att han är ett riktigt as och förtjänar all skit han får. Ska även ha spenderat mycket tid på SIS

Edit: Tweeten i fråga https://x.com/LeonG_1904/status/1923379463200325802

Stämmer. Har läst domen.

Finns ytterligare dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in