2025-05-16, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille1976
Är ju inte ens samma snubbe. Han hade långt skägg o ser äldre ut än 18
Man kan va 18 och ha skägg min vän😂 Jag är Svensk och fick skägg när jag va 14 bast haha. Spelar absolut ingen roll vilken ålder, spelar mer roll vilken genetik och testosteron nivåer du har.
Citera
2025-05-16, 01:42
Medlem
jontepsgs avatar
Ja jävlar det där måste vara det dummaste du kan göra som fotbollsfan?? Vad fan får du av det, förutom åtal, portad och uthängd. Han tar över rollen som fylledansken
Citera
2025-05-16, 02:49
Medlem
jontepsgs avatar
Vi får inte glömma idioterna som försökte hjälpa slagskämpen. Hoppas fb kan göra sitt jobb och få fram namnet på alla involverade personer.
Citera
2025-05-16, 05:49
Medlem
HassanVonEssens avatar
Oj, det gick inte jättebra när han skulle klättra tillbaka upp på läktaren. Jävlar vad tung man kan lyckas se ut.
Citera
2025-05-16, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Ja någon träning i kampsport eller liknande lär han inte ha haft i alla fall. Bör få livstid för sämsta svingen mänskligheten någonsin skådat.

Haha underbart sagt. Exakt min tanke! Hur fan är det möjligt att svinga sådär illa
Citera
2025-05-16, 06:02
Medlem
Mullrets avatar
Sånt här skit händer hela tiden. Enklast vore rejäla straff, typ 2 års fängelse.

Annars tar det aldrig stopp.
Citera
2025-05-16, 06:09
Medlem
Skulle vara intressant att få veta vad som krävs för att en match ska avbrytas.
Citera
2025-05-16, 06:17
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Blir det våld mot tjänsteman då han även försökte skalla ordningsvakten som grep han?

https://x.com/isidorolsbjork/status/...608370283?s=46
I den filmsnutten syns det ju hur tydligt som helst att han är lobotomerad, eller rättare sagt, hans hjärna är indränkt i ett ordentligt hav av c²h⁵oh
Han kommer inte minnas ett skit....
Citera
2025-05-16, 06:29
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
I den filmsnutten syns det ju hur tydligt som helst att han är lobotomerad, eller rättare sagt, hans hjärna är indränkt i ett ordentligt hav av c²h⁵oh
Han kommer inte minnas ett skit....
Äh, han bockar bara, tackar av publiken när han får deras jubel efter hanses lilla show
Han försöker även skalla den riktiga vakten som för iväg honom.
3 försök till dumheter, men noll träffar. Nästan en bedrift skulle jag säga.
Citera
2025-05-16, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Sånt här skit händer hela tiden. Enklast vore rejäla straff, typ 2 års fängelse.

Annars tar det aldrig stopp.
Dessutom ska man hänga ut den skyldige. Med foto, namn och information om hans liv, tillgängligt för alla. Två års fängelse är OK, men livstids avstängning från att besöka fotbollsmatcher.
Citera
2025-05-16, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Dessutom ska man hänga ut den skyldige. Med foto, namn och information om hans liv, tillgängligt för alla. Två års fängelse är OK, men livstids avstängning från att besöka fotbollsmatcher.

Nå vem är personen är det klarlagt?
Citera
2025-05-16, 06:55
Medlem
FNLSs avatar
Hoppas dom griper huliganerna som hjälpte honom tillbaka till läktaren. Dom är lika skyldiga dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in