Citat:
Ursprungligen postat av
Loversingame
Hans lilla knullflicka kanske 🤔
Jag har efter lite betänkande landat i att jag inte tror att det finns en sexuell relation mellan M och hans barnflicka.
Givet att C vetat om M s tendenser och tidigare otrohetsskandaler kan jag tänka mig att hon ställt som ultimatum att barnflickan inte får vara en ung blondin med fasta skinkor
Däremot tror jag att det finns ett visst mått av erotomani hos
henne. Behöver inte nödvändigtvis vara så att hon är kär i M men hon har tydligt satt honom på piedestal och sättet hon pratar om sig själv och M i relation till barnen på tyder på en gränslös syn på framför allt sin roll och viktighet i familjen. Det är tydligt att hon saknar insikt i att hon har ett anställningsförhållande till familjen
Personer som utvecklar ett stalkingbeteende har ofta en förvrängd bild av dels hur relationer funkar och vad som räknas som ömsesidighet i en relation men också var gränserna går i olika relationer
Detta att hon pratar om att hon pratar om att hon prioriterar att vara här med barnen istället för att följa lagar och regler kring vistelse säger mig att hon tappat perspektivet för hur engagerad man ska vara i familjen man arbetar med
Samma med att hon om sig själv som en primär vårdgivare och att det vore en katastrof för barnen att förlora tillgången till henne