Citat:
Ursprungligen postat av
EnflygandeKo
Nej trans personer från USA verkar ( ursäkta ) men vara psykfall. komplett verklighetsfrånvarande och ... ohämmade . Vi behöver inte fler oberäkneliga och psykotiska människor i detta land.
Nej inte alla transor är psykotiska och oberäkneliga . Men de flesta av dem skulle må bra av lite terapi.
Mothugg då. Dom jag känner som faktiskt LYCKATS ta sig till Sverige är som sagt ofta värvade. Dom vill dra från USA och dom kollar runt bland företag i Sverige och företagen betalar flytt mm och fixar med papperarbete.
Det jag vänder mig emot, och det är en jävla tur att detta är ett anonymt forum, är väl att dom är FÖR terapiskadade. Det är för mycket sån samtalsterapi i USA och litet varstanns i världen. Dom har alltid ett jävla massa snack om vad deras terapeut sa och ofta är det nån dom träffat i år och dar utan egentliga resultat för att den personen mer eller mindre är betald för att sitta och säga "mhm, säger du det, berätta mer" istället för att, som när man går till en psykolog eller dito i Sverige, kräva olika handlingsplaner för att faktiskt få ut en ur vården.
Brasklapp: jag gillar mina vänner som flyttat hit. Dom är svinbra... meeeeen satan vad trött man kan bli på att få höra "well my therapist said something the other day..." och man vill bara skrika "det är inte din kompis! Du är förälskad i en prostituerad som ska få dig att känna dig uppmärksammad och nöjd!"