Fick nyss varningstext motorprestanda nedsatt. Lter ojmnt och knackigt, varvar dligt men krbar i lugn takt. Ganska nyservad lgmilare. Var r vanligaste orsakerna?
Fick nyss varningstext motorprestanda nedsatt. Lter ojmnt och knackigt, varvar dligt men krbar i lugn takt. Ganska nyservad lgmilare. Var r vanligaste orsakerna?
Det enda rtta nu r att kolla felkoderna och se vad den sger.
Vet inte om jag har samma sorts motor som p din men dr va det vl mer regel n undantag att spjllhuset gav upp, otroligt nog har min inte gett upp n trots snart 50k mil.
Det lter som om den gtt i ndlge. Att den stllt in sig p att bara fungera i alla lge. S ja ngot r trasigt som styr motorn. En bilelektriker r nog den bsta att stlla diagnos fr felkoden behver i sig inte ge ngot mer n att det r fel. Men allt gr att mta upp s att brja byta delar p lpande band r bara dumt.
"Min bil gr dligt... Vad tror du att det kan vara?
Kan det vara spridare eller kanske egr?"
S oerhrt korkad frgestllning.
Lika korkat som att frga vad dom vanligaste orsakerna r... 🤔 Vad ska man sedan gra med den informationen??
Ska man brja byta saker p chans eller. 🤔
Alltid Alltid Alltid Alltid Alltid lsa ut felkoder ur styrenhet nr man fr felmeddelande. Finns ingen som helst mening med att kra gissningslek.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!