2025-05-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
När jag var ung och dum umgicks jag i kretsar där det användes vissa substanser, börjar på ”a” och slutar på ”min”. Jag minns hur snabbt man kunde gå ner i vikt och hur skabbig man såg ut i ansiktet. Känner igen vissa saker..i utseende..efter att ha sett fler TikToks och den som delades med juckande grannen i Beck

Det kan absolut vara så och jag håller med om förändringen.
Citera
2025-05-15, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det kan absolut vara så och jag håller med om förändringen.

Jag vill inte anklaga någon så skriver det inte rakt ut. Men är det så är det fett sorgligt, ingen väg man vill gå.
Citera
2025-05-15, 14:29
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Begär ut det själv som vi andra gör.

Det finns bara med att en begäran om överprövning inkommit.
Citera
2025-05-15, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det finns bara med att en begäran om överprövning inkommit.

Då kan ju du lägga ut det i tråden, såg du att sekretessen är borta?
Citera
2025-05-15, 14:33
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Cringe, som min tonåring skulle säga.
(H-n har ju hjärnceller)
Det enda jag kan tänka är att - herregud, det finns barn som kommer se detta, hur en 36-årig karl beter sig online, v a r e n d a dag....!!
Att L gör det, är hon ju inte ensam om, influencer-wannabees ser ut så där typ...

Cringe skulle min tonåring oxå säga o jag håller med…
Han tycker väl att han är het…jag tycker mest det ser ut som att han har någon kromosomavvikelse.
Citera
2025-05-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag vill inte anklaga någon så skriver det inte rakt ut. Men är det så är det fett sorgligt, ingen väg man vill gå.

Jag förstår vad du menar och jag håller med man vill inte gå den vägen.
Citera
2025-05-15, 14:35
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Det har inte inletts någon ny utredning i ärendet. Jag begärde ut dagboksbladet tidigare idag.
Det är en naturlig ståndpunkt för en advokat som företräder en målsägande att önska ett återupptagande av ett ärende, då detta potentiellt kan generera ytterligare arvode. Således är det inte oväntat att den aktuella advokaten uttrycker en sådan önskan, vilket är en vanlig företeelse i liknande situationer.

Emellertid bedömer jag sannolikheten för ett återupptagande som ytterst låg, med en konfidensnivå på 99,9 procent.

Exakt så.

Det är enbart några här som går händelserna i förväg.
Citera
2025-05-15, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Exakt så.

Det är enbart några här som går händelserna i förväg.

Så de som säger att Chrippa inte kommer att bli åtalad och att andra kommer åka på förtal mm, de går INTE händelserna i förväg?
Citera
2025-05-15, 15:07
Medlem
trillians avatar
Hahaha. Joakim Lundell vill att polisen skall återuppta utredningen mot Chrippa. Sin egen bror.
https://www.expressen.se/noje/joakim-lundell-oppna-utredningen-mot-chrippa/

Joakim Lundell verkar inte nöja sig förrän Chrippas liv är totalt förstört. Bland den mest bisarra häxjakt jag har upplevt. Visst, Chrippa verkar inte vara guds bästa barn. Men två fel gör inte ett rätt. Joakim Lundell verkar *helt* besatt av en enda sak: att sänka Chrippa.

Finns det någon nyanserad teori om *varför* det är så? Har Chrippa gjort något oförlåtligt mot Joakim? Typ raggar på hans tjej eller gjort något illa mot hans barn? Det skulle isf kunna förklara lite denna besatthet.

Chrippa verkar vara en första klassens idiot. Man avskyr karln. Men jag kan inte påstå att jag är något större fan av Joakim Lundell heller. Jag har på avstånd följt deras bråk sen jag först noterade det på TikTok i januari 2024. Efter allt som skett så har börjar jag tycka rejält synd om Chrippa. Han har fått ta väldigt mycket skit nu. Han borde bli en icke-offentlig person och börja jobba som målare eller nåt.
Citera
2025-05-15, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Gott att hon agerar. En viktig fråga är hur stämplingen hänger samman med kräkets andra ageranden. I mars 2024 hade han utdelat mordhot mot Anjos barn och gett sig på sin brors familj efter låsbytet. Har åklagare inte sett att stämplingen är en stegring av våldet och hot som riktas mot Anjo och Jocki vid denna tid?
Vilket mordhot? Det som finns filmat men är nedlagt? Mordhot, hot och våld mot Anjo och Jocke är bara påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Var de egentligen bara oense om prislappen?
Vad menar du med prislapp?
Senast redigerad av Pallal 2025-05-15 kl. 15:29.
Citera
2025-05-15, 15:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har läst att det är återupptaget. Jag vill bara säga det. Så vi får se vem som har helt rätt. Du eller jag.
Vart har du läst att det är återupptaget?
Citera
2025-05-15, 15:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Citat Expressen:
Vår bedömning är att brott går att styrka. Vi kan inte heller acceptera åtalsunderlåtelse – det är inte anständigt i ett land som Sverige, säger Elisabeth Massi Fritz.

Pallal och ni andra högutbildade jurister/advokater, skynda er att maila Elisabeth M F och berätta att åtalsunderlåtelse minsann inte finns, eller vad det nu det var ni malt om i 711 inlägg......

Bra där J och A att ni står på er!
Du vet om att stämplingen inte lades ner pga åtalsunderlåtelse?
Och enligt Jocke hade det inte gått att gå vidare med fallet även om det funnits bevis som styrker brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in