Hahaha. Joakim Lundell vill att polisen skall återuppta utredningen mot Chrippa. Sin egen bror.
https://www.expressen.se/noje/joakim-lundell-oppna-utredningen-mot-chrippa/
Joakim Lundell verkar inte nöja sig förrän Chrippas liv är totalt förstört. Bland den mest bisarra häxjakt jag har upplevt. Visst, Chrippa verkar inte vara guds bästa barn. Men två fel gör inte ett rätt. Joakim Lundell verkar *helt* besatt av en enda sak: att sänka Chrippa.
Finns det någon nyanserad teori om *varför* det är så? Har Chrippa gjort något oförlåtligt mot Joakim? Typ raggar på hans tjej eller gjort något illa mot hans barn? Det skulle isf kunna förklara lite denna besatthet.
Chrippa verkar vara en första klassens idiot. Man avskyr karln. Men jag kan inte påstå att jag är något större fan av Joakim Lundell heller. Jag har på avstånd följt deras bråk sen jag först noterade det på TikTok i januari 2024. Efter allt som skett så har börjar jag tycka rejält synd om Chrippa. Han har fått ta väldigt mycket skit nu. Han borde bli en icke-offentlig person och börja jobba som målare eller nåt.