2023-01-23, 13:51
Medlem
Hennes stadiga heter Schaefer - sonen Alexander med svenskt efternamn o finns i hennes styrelser.
Bor intill mamzen i stoort fiint hus - verkar ha asiatisk dam.

De andra är nog polacker som jobbar med/åt henne.

Wonna är streetsmart o knipslug - tror inte hon anställer massa folk utan använder sannolikt
polacker som hon kräver har riktig firma i polen - hon är nog rätt omöjlig att komma åt bortsett
från vissa hyresåterbetalningar

Åkte förbi Wonna Tower i Stadshagen - vad vet vi om detta - fanns bl att muppcafe där.

Dvs vad var det förut o vad drev kommunen är - har de flyttat eller vad har hänt.

Trodde det var ett bostadshus men det var det inte o är väl inte heller

Wonna verkar väldigt snäll o juste?

Det är underbart att arbeta så mångfacetterat som jag gör. Att utveckla och förädla de fastigheter jag äger för mina hyresgästers bästa är min stora drivkraft.

För mig låte utveckla o förädla uuutzuuugning o hyresgästplågeri men jag kanske har fel i huvudet
o schidzofrent misstänksam mot kräämaaree
Senast redigerad av SisterJones 2023-01-23 kl. 13:56.
Citera
2023-01-23, 14:50
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hennes stadiga heter Schaefer - sonen Alexander med svenskt efternamn o finns i hennes styrelser.
Bor intill mamzen i stoort fiint hus - verkar ha asiatisk dam.

De andra är nog polacker som jobbar med/åt henne.

Wonna är streetsmart o knipslug - tror inte hon anställer massa folk utan använder sannolikt
polacker som hon kräver har riktig firma i polen - hon är nog rätt omöjlig att komma åt bortsett
från vissa hyresåterbetalningar

Åkte förbi Wonna Tower i Stadshagen - vad vet vi om detta - fanns bl att muppcafe där.

Dvs vad var det förut o vad drev kommunen är - har de flyttat eller vad har hänt.

Trodde det var ett bostadshus men det var det inte o är väl inte heller

Wonna verkar väldigt snäll o juste?

Det är underbart att arbeta så mångfacetterat som jag gör. Att utveckla och förädla de fastigheter jag äger för mina hyresgästers bästa är min stora drivkraft.

För mig låte utveckla o förädla uuutzuuugning o hyresgästplågeri men jag kanske har fel i huvudet
o schidzofrent misstänksam mot kräämaaree

Wonna Tower är lika pråligt inuti som sin ägare. Ett helt vanligt punkthus som tydligen är ett "Tower". Inuti är det bl a flera läkarmottagningar som funnits under många år i huset.
Citera
2024-08-26, 16:50
Medlem
NewDawnFadess avatar
Wonna och hennes son äger även Yxtaholms Slott sedan 2010. Där var det tidigare hotellverksamhet, men det verkar vara nedlagt sedan några år. Borde vara dyrt att äga ett slott som står tomt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...for-renovering

Enligt Wonnas fastighetshemsida verkar det dock rulla på som förr.

https://wonnafast.se/yxtaholms-slott/
Citera
2025-02-01, 22:11
Medlem
Råkade hamna utanför hennes fastighet i Kungens kurva, låg skräp och skit runt fastigheten. Fick dåliga vibbar och valde att googla vem som ägde fastigheten och fick upp ”Wonna fastigheter AB”. Hittade dock inget på allabolag/ratsit. I vilket bolag äger hon alla fastigheter? Hade varit intressant att göra en djupdykning i hur hennes ekonomi ser ut, det luktar skumt.
Citera
2025-02-02, 01:46
Medlem
kramdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z00fo
Fick dåliga vibbar och valde att googla vem som ägde fastigheten och fick upp ”Wonna fastigheter AB”. Hittade dock inget på allabolag/ratsit. I vilket bolag äger hon alla fastigheter?

När hon var intervjuad i någon av dagstidningarna för några år sedan så sa hon att hon ägde fastigheterna i enskild firma och berömde den ägandeformen! Men det kan ju ha ändrats till AB sedan dess.
Citera
2025-02-02, 09:21
Medlem
Citat:
Råkade hamna utanför hennes fastighet i Kungens kurva, låg skräp och skit runt fastigheten. Fick dåliga vibbar och valde att googla vem som ägde fastigheten och fick upp ”Wonna fastigheter AB”. Hittade dock inget på allabolag/ratsit. I vilket bolag äger hon alla fastigheter? Hade varit intressant att göra en djupdykning i hur hennes ekonomi ser ut, det luktar skumt.

Aeternum KB är det bolag jag hört talas om.
Citera
2025-04-06, 19:55
Medlem
Allt är skumt med denna kvinna
Vad har hon med Sverige att göra egentligen
Varit spion, blev rik i Nederländerna och kom sen till Sverige
Varför just hit? ”Hittade” svensk man okej?
Vem hjälpt henne?
Citera
2025-04-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldJeremyHyatt
Typiskt judesvin, gör inga business med henne, håll er borta.
Källa aft hon judisk. Skumt förflutet varit spion
Citera
2025-05-14, 18:35
Medlem
Vitiss avatar
Är det någon här som de facto bor i någon av hennes fastigheter?
Citera
2025-05-14, 18:45
Medlem
Vitiss avatar
Citat:

Hennes son Alexander Östling har ett fastighetsbolag som heter Östling fastigheter.
http://www.ostlingfast.se/
Märkligt nog återfinns det inte på Ratsit, bara en EF registrerad på Alexander.
Däremot finns
Kommanditbolag Östling Fastigheter
HKOrg.nr: 969700-3540

c/o Turhan Charkuteri AB, Dagjämningsgatan 4, 415 36 Göteborg

Skumt sa Bill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in