Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-10, 23:44
  #1
Medlem
Läste denna artikel http://www.e24.se/kvinna/business/artikel_1298489.e24

Hon verkar vara en duktig kvinna, har någon nåt att berätta ? Vad är det hon har jobbat med tidigare ? I artikeln nämner hon inte så mkt.
Citera
2009-05-10, 23:46
  #2
Medlem
DanteAlighieris avatar
Han har bytt kön.
Citera
2009-05-10, 23:58
  #3
Medlem
ari4presidents avatar
I artikeln framkommer det att hon bor i Farsta. Då har man inte lyckats speciellt bra i livet.
Citera
2009-05-11, 00:00
  #4
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ari4president
I artikeln framkommer det att hon bor i Farsta. Då har man inte lyckats speciellt bra i livet.

Läs igen
Citera
2009-05-11, 00:11
  #5
Medlem
Worezs avatar
Fastigheterna ska tydligen vara belånade till max, hur man blir miljardär av den anledningen låter konstigt i mina öron. "Hennes" fastigheter ska tydligen vara nersunkiga och lida av stor personalbrist. Någon mer som hört det?
Citera
2009-05-11, 01:44
  #6
Medlem
Dubbelsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
"Hennes" fastigheter ska tydligen vara nersunkiga och lida av stor personalbrist. Någon mer som hört det?

Om du tar Brantholmen som ett exempel, så har husen ganska snygga fasader, men när du väl kommer in i lägenheterna så är upprivna golvmattor och sönderslagna toaletter mer regel än undantag.
Citera
2009-05-11, 02:28
  #7
Avstängd
Invandrad polack som säger sig ha affärer i generna. Kan hon vara en judinna?
Citera
2009-05-11, 05:20
  #8
Avstängd
jonno41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hola
Läste denna artikel http://www.e24.se/kvinna/business/artikel_1298489.e24

Hon verkar vara en duktig kvinna, har någon nåt att berätta ? Vad är det hon har jobbat med tidigare ? I artikeln nämner hon inte så mkt.
Något är skumt med denna kvinna
Citera
2009-05-11, 19:06
  #9
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Hon har anklagats för att vara "rasist" av boende i Skärholmen. Kör tydligen rätt hårt med vissa avsina hyresgäster hon anser att många av hennes hyresgäster "beter sig som djur" och "borde ta seden dit dom kommer" etc.
Citera
2009-05-11, 19:22
  #10
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Läs igen


Det står ju trots allt : Hon har bjudit in E24 Kvinna till sitt hem i Farsta, en vacker och stor gul trävilla som hon köpte åt sig och sin son...."

Så varför din kommentar?
Citera
2009-05-11, 19:29
  #11
Avstängd
Adrian.Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Det står ju trots allt : Hon har bjudit in E24 Kvinna till sitt hem i Farsta, en vacker och stor gul trävilla som hon köpte åt sig och sin son...."

Så varför din kommentar?
Meningen efter
Citat:
Men snart går flyttlasset. Wonna I de Jong bygger det som hon kallar för sitt drömhem, på Djursholm utanför Stockholm.

Snygg, rik och singel. Mums. Mer bilder!
Citera
2009-05-11, 19:49
  #12
Medlem
Wonna är En Skurk!!

Nu är jag sååå upprörd att jag till och med betalade 30 spänn och snabbregistrerade mig här så att jag kan få fälla en kommentar om denna hemska kvinna. Försökte på e24 men de censurerade bort inlägget.
Wonna är en av Sveriges största ekonomiska brottslingar som inte ens drar sig för att utnyttja sin egen mamma, som fick stå målvakt i en rättegång angående dolda fel i en fastighet, där de blev fällda. Wonna skrev över fastigheten på sin mamma inna de sålde och blev således inte personligt ansvarig. Hon var dock med i rättegången där de drog den ena lögnen efter den andra och TACK för att det finns någon rättvisa i bland så FÖRLORADE dem och blev skadeståndskylldiga. Vägrade betala men tvingades tillslut att göra det då de satt försäljningsförbud på hennes villa i Farsta...den hon ska sälja för 9.5 miljoner....
Hur svårt är det att ta reda på dessa offentliga uppgifter om man är en seriös journalist.
Är man lite mer grävande kan man också se att Wonna systematiskt gift och skilt sig med väldigt rika män...
Hon är ju också en gammal guldsmugglare och hon hatar polacker och drar sig inte för att utnyttja dem som hantverkare och aldrig betala dem... för vad ska de göra, de papperslösa? Vem lyssnar på dem?
Åååå vad jag ogillar denna kvinna och jag kan inte fatta att alla bara Å vilken entreprenör....fattar ni ingenting? INGEN kan bygga upp en sådan förmögenhet utan något på SÅ KORT TID!!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback