2025-05-14, 00:42
Medlem
Alla tänker till här inne.🤦🏻‍♂️
Istället för att köpa av en säljare man kan få support från så postar man hellre på öppet forum där ännu dummare folk mer än gärna lägger ut infon om vilken adress som funkar.

Grattis!
Citera
2025-05-14, 11:22
Medlem
Sluta för h_____e posta länkar och portaler här. Detta är ett ÖPPET FORUM där vem som helst kan se.
Vi behöver väl inte göra jobbet så enkelt för bolagen att spärra fortare än kvickt!!

Använd pm om det nödvändigtvis behövs…
Citera
2025-05-14, 11:30
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssons87
Är det bara för mig inte Allsvenskan och Superettan funkar idag?
Fungerade normalt för mig.
Citera
2025-05-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad.Von.Viesen
Sluta för h_____e posta länkar och portaler här. Detta är ett ÖPPET FORUM där vem som helst kan se.
Vi behöver väl inte göra jobbet så enkelt för bolagen att spärra fortare än kvickt!!

Använd pm om det nödvändigtvis behövs…

Helt otroligt att man ska behöva säga till om sånt.
Citera
2025-05-14, 18:04
Medlem
https://torrentfreak.com/swedish-ipt...rounds-250505/

Citat:
Cat and Mouse
Over the past days, Swedes complained bitterly about the blockades through online forums and messaging apps, while searching for workarounds. In the popular Flashback forums, for example, several people share new URLs through which they can regain access.
Citera
2025-05-14, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanal75
https://torrentfreak.com/swedish-ipt...rounds-250505/

Du tillhör ju en av de som inte tänker efter.
Postar hej vilt här inne.
Citera
2025-05-14, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du tillhör ju en av de som inte tänker efter.
Postar hej vilt här inne.

Ber om ursäkt ville bara hjälpa till folk och komma igång igen med sina abonnemang men visste inte att omvärlden hade ögonen på FB så där.

Mods får gärna ta bort mina inlägg med portal länkar.
Citera
2025-05-14, 18:33
Medlem
Citat:
Ber om ursäkt ville bara hjälpa till folk och komma igång igen med sina abonnemang men visste inte att omvärlden hade ögonen på FB så där.

Mods får gärna ta bort mina inlägg med portal länkar.

Är 2025 bör man ha koll på att Flashback inte är ett litet forum som inte allmänheten har koll på.
Citera
2025-05-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Fungerade normalt för mig.

Citat:
Är 2025 bör man ha koll på att Flashback inte är ett litet forum som inte allmänheten har koll på.

Heh, jag har bilden av FNA kedje brev fortf i huvudet.

Däremot år 2025 borde man ha en bättre lösning än naken ip address till sin cdn proxy tycker jag eller att ta 3 dagar på sig att skriva ihop en guide till hur man byter dns eller installerar vpn men vi tänker väl alla olika.
Citera
2025-05-14, 20:48
Medlem
Citat:
Heh, jag har bilden av FNA kedje brev fortf i huvudet.

Däremot år 2025 borde man ha en bättre lösning än naken ip address till sin cdn proxy tycker jag eller att ta 3 dagar på sig att skriva ihop en guide till hur man byter dns eller installerar vpn men vi tänker väl alla olika.

Att du har problem med att din säljare inte kan guida dig är väl inget som tjänsten har ansvar för?
Eller informera dig med andra lösningar som redan är klara?
Citera
2025-05-14, 21:12
Medlem
Citat:
Att du har problem med att din säljare inte kan guida dig är väl inget som tjänsten har ansvar för?
Eller informera dig med andra lösningar som redan är klara?

Öhm jag har inga problem. Är ju andra här som får apkass support av sina säljare. Använde bara min kunskap och information för att hjälpa folk komma igång nåt som egentligen inte är mitt jobb utan andras.
Citera
2025-05-14, 23:43
Medlem
Ja, väldigt korkat att lägga ut portaladresser osv. Det är för att för många har skaffat detta det blivit problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in