2025-05-14, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av umadbroski
Aja, tro mig inte då.
Har du sagt A får du säga B, gå till spelet du spelade och visa historiken.
Citera
2025-05-14, 17:51
Medlem
umadbroskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Har du sagt A får du säga B, gå till spelet du spelade och visa historiken.

Varför bryr du dig så mycket?

Stora frågan är väl snarare hur många som lyckades plocka ut 20k och hur/när ATG ska kräva tillbaka detta.

Dom ska dessutom ha rätten på sin sida.

Vissa som har vunnit kan ha trott att det var en bonus eller liknande och då faller lite "god tro" grejen.
Citera
2025-05-14, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrFrapello
Minns ni när bankomaterna buggade och folk drog ut pengar? Alla blev återbetalningsskyldiga och minus på kontot sen. Tror ni verkligen man kommer undan om man nu har dragit ut pengar?🤣
Menar du chase bank dramat? Det var ju underbart att se alla jubelidioter
Citera
2025-05-14, 17:52
Medlem
Annan liten rolig tanke här är ju om det var några inbitna travspelare som tog ut pengar på buggen. De lär ju ha att välja på att betala tillbaka utbetald vinst eller aldrig mer kunna spela på trav på ATG. Inte i sitt eget namn iaf.
Citera
2025-05-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Som sagt, riggar något bolag spelet så ska du polisanmäla.

Omöjligt att besvia att bolagen riggat slotsen, men att så är fallet är 100 % fakta. Smutsigt är det
Citera
2025-05-14, 17:53
Medlem
rovmuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
En polare tog ut 40k, redan en bokad resa till Jamaica

Är det inte bättre att sätta de på något räntefond eller likade och avvakta till man hör. Om man blir återbetalningsskyldig har man ändå tjärnat lite mot annars
Citera
2025-05-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Omöjligt att besvia att bolagen riggat slotsen, men att så är fallet är 100 % fakta. Smutsigt är det

Varför skulle de rigga slotsen när de redan är inställda på att långsiktigt sno 6% av insatsen på varje snurr?
Citera
2025-05-14, 17:56
Medlem
Jag kommer ihåg när jag växlade på Forex. Betalade med mitt kort 25.000 kronor.. det drogs direkt från kortet . 1 vecka senare ser jag att jag fått in 25.000 kronor. Eller att jag helt plötsligt var i plus igen. Jag tänkte inte mer på det och spenderade som vanligt. Så påstår Forex att jag är skyldig dom 25.000. Men dom drog ju mitt köp av valuta på direkten, och JA det drogs och var borta k några dagar . Jag tycker att i sådana fall är det bankerna / företagens egna fel som dom får stå för.

ATG går nog inte i mycket back men kan tänka mig att dom kommer återkräva pengarna och hela faderullan
Citera
2025-05-14, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rovmun
Är det inte bättre att sätta de på något räntefond eller likade och avvakta till man hör. Om man blir återbetalningsskyldig har man ändå tjärnat lite mot annars

Många som spelar anser att det är försent att investera på börsen.
Citera
2025-05-14, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Jag kommer ihåg när jag växlade på Forex. Betalade med mitt kort 25.000 kronor.. det drogs direkt från kortet . 1 vecka senare ser jag att jag fått in 25.000 kronor. Eller att jag helt plötsligt var i plus igen. Jag tänkte inte mer på det och spenderade som vanligt. Så påstår Forex att jag är skyldig dom 25.000. Men dom drog ju mitt köp av valuta på direkten, och JA det drogs och var borta k några dagar . Jag tycker att i sådana fall är det bankerna / företagens egna fel som dom får stå för.

ATG går nog inte i mycket back men kan tänka mig att dom kommer återkräva pengarna och hela faderullan

Berodde garanterat på att de segade sig så att reservationen släppte men sen drog de summan igen. Inget fel
Citera
2025-05-14, 18:00
Medlem
girigfans avatar
blir nog en hel del torskar som blir återbetalningsskyldiga
Citera
2025-05-14, 18:04
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovmun
man brukar bli återbetalningsskyldig mot beloppet jämte ränta dessutom, mycket högre ränta än vad räntefonderna ger dessutom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in