Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Till er alla och i synnerhet till TS, så missade ni delen att mannen kastade ner henne på sängen, rev henne, tog strypgrepp på henne och genomförde samlag med henne trots att hon upprepade gånger sa nej.
Låt oss läsa dom och FUP. Där kan ju finnas bevis som både rivmärken och annat.
Men vadå Kastade ner henne? Hur vet du det?
Jag har kastat ner massor tjejer i sängen. Det är en del av sexakten. Det är inte våldtäkt om det uppskattas.
Men hur vet du att hon kastades ner i sängen?
Rivas kan vara en del av sexakten.
Strypgrepp kan vara en del av sexakten.
Hur vet du att hon sa nej?
Det handlar om våldtäkt och då enligt rådande kyrkskaps praxis så fäller en tingsrätt.
Men om vi hade haft och göra med ett mord. Hade det räckt med sådan här knapphändig bevisning? Nej.
Det är därför EU är på Sverige får kritik:
Många försvarare är fortsatt kritiska mot lagen och pekar på stora brister i rättssäkerheten. Och Brå anser fortsatt att den nya lagen kan vara svår att använda.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...samtyckeslagen
Den kommer skrotas för det är urholkar hela principen om rättstat EFTERSOM JAG SÄGER I DET VARJE INLÄGG MEN INGEN FATTAR.
OM EN KVINNA ANMÄLER EN KILLE EFTER ATT DOM HAR HAFT SEX, HON ÅNGRAR SIG, HON BEHÖVER BARA VARA TROVÄRDIG FÖR ATT KILLEN SKA FÅ FÄNGELSE OCH BÖTER.
ÄT UPP DET EN SEKUND: FÄNGELSEEEEEEEEEEE OCH BÖÖÖÖÖÖÖÖTER EFTER ATT HA HAFT SEX IHOP PÅ FYLLAN.
Det är helt sinnessjukt. Ett samlag med en kille som dom ångrar sig.
Sen kan man diskutera huruvida det är möjligt att kvinnor alltid tycks ha ont i vaginan efter sex med en kille när det finns kvinnor som har sex med 10 st afrikanska män med 20cm dicks och har inga problem alls efteråt.
Jag är för känslomässigt upprörd över hur felaktigt mycket i samhället är för att orka bry mig mer om den här tråden, ni är hjärnskadade allihopa som tycker samtyckeslagen är bra,
ni kan inte ha någon som helst analytisk eller ledande befattning i samhället om ni inte kan förstå det så enkla konceptet att det är en felaktig och direkt rättsosäkerlag som är skriven av en aktivistisk uppsyn och där ansvariga människor som bör ha styrt upp det här och givit bifall varit tysta. Det betyder att när den goda sidan (den rationella) inte säger ifrån ja, då vinner den onda sidan (orationella aktivistiska feministiska hud djupa empatin som förstör unga män och offrar dom för oaktsamma kvinnor som ångrar sig och inte klarar hantera grupptryck när dom råkat slarva på fyllan och hamnat i säng med fel kille som inte är omtyckt i tjej gänget)