2025-05-13, 16:10
Medlem
https://www.expressen.se/sport/spela...forening-doms/

Citat:
En elitspelare döms till fängelse för våldtäkt.

Mannen ska enligt tingsrätten ha haft sex med en kvinna mot hennes vilja.

Citat:
Mannen och kvinnan hade kontakt via Snapchat under kvällen, och möttes senare upp på Burger King när det var dags att ta sig hem. Mannen erbjöd kvinnan att sova på hans soffa eftersom hon bodde långt bort – ett erbjudande hon accepterade.

Citat:
Dagen därpå, efter att ha pratat med vänner, kontaktade kvinnan både polis och sjukvård.

KLASSISKT scenario där kvinnan ångrar att hon hade sex med mannen efter PEER PRESSURE från sina vänner.

Varför acceptera att sova på en mans soffa? Det gör du inte om du inte är hjärnskadad.

Jag blir så trött på såna här domar. Har du sex med en kvinna utan att vara ihop så kan hon stämma dig och du får fängelse + skadestånd bara hon berättar för en vän att hon blev våldtagen.

Asså att killar accepterar det här lagstiftningen är helt sinnessjuk. Det här är jag helt jävla övertygad om att det inte handlar om våldtäkt.

Fängelse och 250 000 kronor i skadestånd? Jag hade blivit terrorist om det hände mig.
Citera
2025-05-13, 16:15
Medlem
Kvinnan mår under omständigheterna bra, berättar han.

– Hon klarar av att skärma av för att få vardagen att fungera, när hon är i trygg miljö så funkar allting bra, men det är en lång resa.

Jag kräks av tanken att kvinnor i dagens samhälle är reducerade till naiva barns nivåer.

Hon har sex. Hon ångrar sig. Hon ljuger och manipulerar hela sin omgivning och överdriver ett klassiskt fyllesex till att vara någon djävulskt satanistiskt demoniskt ritual hon varit med om.
Citera
2025-05-13, 16:15
Medlem
Killar kan ju försöka tänka med den stora hjärnan istället för den lilla, och inte låta luder tjejer sova över på soffan. Man knullar dom, och sen åker de ut direkt.

Snapchat? Hämtar man tjejer därifrån så är risken stor att det blir en psyksjukt luder.

Så, beter killar sig dumt vinner de dumma priser.
Citera
2025-05-13, 16:33
Medlem
Vem? Hoppas de är nån man hatar
Citera
2025-05-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

KLASSISKT scenario där kvinnan ångrar att hon hade sex med mannen efter PEER PRESSURE från sina vänner.

Varför acceptera att sova på en mans soffa? Det gör du inte om du inte är hjärnskadad.

Jag blir så trött på såna här domar. Har du sex med en kvinna utan att vara ihop så kan hon stämma dig och du får fängelse + skadestånd bara hon berättar för en vän att hon blev våldtagen.

Asså att killar accepterar det här lagstiftningen är helt sinnessjuk. Det här är jag helt jävla övertygad om att det inte handlar om våldtäkt.

Fängelse och 250 000 kronor i skadestånd? Jag hade blivit terrorist om det hände mig.

Hur kan du vara övertygad att det inte är våldtäkt?
Citera
2025-05-13, 16:37
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Killar kan ju försöka tänka med den stora hjärnan istället för den lilla, och inte låta luder tjejer sova över på soffan. Man knullar dom, och sen åker de ut direkt.

Snapchat? Hämtar man tjejer därifrån så är risken stor att det blir en psyksjukt luder.

Så, beter killar sig dumt vinner de dumma priser.
Lösningen är att helt sluta ligga med svenskor. Det är svenskor som håller på såhär. Slår aldrig fel. Ta kuken utomlands eller till invandrade kvinnor från bättre kulturer.
Citera
2025-05-13, 16:41
Medlem
Vem är han?
Citera
2025-05-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Så du menar att acceptera att sova på en mans soffa är samma sak som att mannen har någon form av rätt till att begära sex? Gäller det i så fall även om det är en kille som ska slagga på soffan?
Det faktum att du anser att man är hjärnskadad om man accepterar att krascha i soffan väcker frågor hos mig. Vad anser du om mannens ansvar?

Men den största frågan är ändå hur du efter att ha läst några rader i en ganska faktafattig artikel kan vara så tvärsäker på att kvinnan ljuger. Visst, det finns en chans att du har rätt, men jag skulle nog vänta med att dra snabba slutsatser kring detta fallet baserat på den tunna artikeln.
Citera
2025-05-13, 17:05
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Lösningen är att helt sluta ligga med svenskor. Det är svenskor som håller på såhär. Slår aldrig fel. Ta kuken utomlands eller till invandrade kvinnor från bättre kulturer.
Du har rätt I det. Det är alltid etniska svenska kvinnor som gör sådana här anmälningar. Jag har aldrig sett ett utländskt namn ja alltså en icke svensk kvinna som har varit anmälare.
Citera
2025-05-13, 17:58
Medlem
buisnismannens avatar
Hon diskuterade med vännerna hur det går mjölka situationen och få ut skadestånd. Klassiker!
Citera
2025-05-13, 18:42
Medlem
Är inte det här nästan EXAKT likadant - på alla plan - som den där skådisen med kändismorsa som också blev dömd till 3+ år? Samma typ av scenario och som inklusive samma summa i skadestånd.
Citera
2025-05-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffestofil
Så du menar att acceptera att sova på en mans soffa är samma sak som att mannen har någon form av rätt till att begära sex? Gäller det i så fall även om det är en kille som ska slagga på soffan?
Det faktum att du anser att man är hjärnskadad om man accepterar att krascha i soffan väcker frågor hos mig. Vad anser du om mannens ansvar?

Men den största frågan är ändå hur du efter att ha läst några rader i en ganska faktafattig artikel kan vara så tvärsäker på att kvinnan ljuger. Visst, det finns en chans att du har rätt, men jag skulle nog vänta med att dra snabba slutsatser kring detta fallet baserat på den tunna artikeln.

Jag har levt för länge för att veta att en tjej ensam inte åker med en kille för att sova på någon soffa själv. Det är uppdiktad historia för alla med en fungerande hjärna. Hovrätten kommer riva upp domen. Man kan inte döma när ord står mot ord.

Kvinnor sover ej hos män efter krogen om de inte vill ha sex eller umgänge bara helt fantastiskt sjukt att vi ens diskuterar sånt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in