2025-05-14, 15:18
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Svårt att sätta fingret på? Mauri säger rakt ut att han är autistisk vid något tillfälle! So that's that.

Jag brukar gilla Morberg men vilket förbannat tjurande! Bara tjuriga miner, knappt någon fokus på platserna de besökte?

Är det så? Ah men ändå, det finns autister som inte har samma konstiga drag, det drag som är svårt att definiera och sätta fingret på
Citera
2025-05-14, 15:28
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren
Så Morberg har tröttnat på Mauri.

Det låter ju som att han är väldigt less när han hävdar att sju år i terapi skulle behövas för att rädda detta
Äh, Per blev sur och ledsen när han upptäckte att han inte längre passade som dragqueen. Han har ju alltid varit lite trans, men nu...
Citera
2025-05-14, 15:36
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidi75
Hur vet du att Per är homosexuell?

Gissningsvis allmänt känt bland lädermännen
Citera
2025-05-14, 16:10
Medlem
Konstigt att kola torsken Mauri och föredetta kola torsken Morberg inte funkade. Men nu kommer kola torsken Persbrandt o räddar upp situationen. Frågan är vad Carola ska hitta på med de 2.
Citera
2025-05-14, 16:11
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Mauri säger rakt ut att han är autistisk i serien!

Säger han i serien att han fått den diagnosen?
Citera
2025-05-14, 16:14
Medlem
Citat:
Svårt att sätta fingret på? Mauri säger rakt ut att han är autistisk i serien! So that's that.

Jag brukar gilla Morberg men vilket förbannat tjurande! Bara tjuriga miner, knappt någon fokus på platserna de besökte?

Morberg börjar bli gammal. Hans jargong funkade bra för 20 år sedan när han var yngre. Nu framstår han bara som en otrevlig bitter gammal gubbjävel. Han lär snart vara ett minne blott från rampljuset.
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-05-14 kl. 16:16.
Citera
2025-05-14, 16:33
Medlem
Är allt ett stort skådespel?
Citera
2025-05-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Morberg börjar bli gammal. Hans jargong funkade bra för 20 år sedan när han var yngre. Nu framstår han bara som en otrevlig bitter gammal gubbjävel. Han lär snart vara ett minne blott från rampljuset.

Svenska folket älskar det!
Citera
2025-05-14, 16:35
Medlem
På grund av att Per brutit sitt kontrakt kommer han inte få ut sin lön på 2,5 milj kronor
Citera
2025-05-14, 16:48
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Är allt ett stort skådespel?

Det känns så
Citera
2025-05-14, 17:09
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Svårt att sätta fingret på? Mauri säger rakt ut att han är autistisk i serien! So that's that.

Ja, men ser du några beteenden som du upplever som typiskt autistiska? Uppriktig fråga (jag ser nämligen inga autistiska beteenden alls).

Ann
Citera
2025-05-14, 17:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:

Det är precis därför man förstår att det är fake. Allt är uppskruvat. Jag liknar det lite med hur kändisar framställde sig själva i Extras. Överdrivna versioner av sig själva. Morberg är intelligent nog att han inte skulle smutsa ner sitt varumärke på detta sättet. När serIen är slut så kommer allt komma fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in