Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2025-04-30, 14:31
Medlem
mmansons avatar
Undvik om du har hög blodtryck
Citera
2025-05-03, 23:05
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Najs att du besvarar en 17,5 år gammal tråd... livet är för kort för funderingar.

Men det är inte möjligt att ta 25 gram torkad svamp och bli helt återställd, inte en chans.

Har tagit 15g utan problem, finns folk som tagit 40+ gram och inte blivit galna.
Citera
2025-05-04, 10:49
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Har tagit 15g utan problem, finns folk som tagit 40+ gram och inte blivit galna.

WOW... Jag har tagit hälften så mycket och det kändes som att jag låg nära döden... då handlade det om en medel-potent strain.

Du kanske har flera diagnoser att brottas med?
Citera
2025-05-06, 11:36
Citat:
WOW... Jag har tagit hälften så mycket och det kändes som att jag låg nära döden... då handlade det om en medel-potent strain.

Har tagit över 200 toppisar flera gånger. Ingen aning på vikten men efter 300st slutar det hända mer saker i stort sätt, blir en jävla massa svamp att tugga i sig dessutom. Satt o svalde lite åt gången hela kinderna fulla som en hamster!

Nästan så att svampen har hunnit börjat verka när man äntligen tuggat i sig alla...
Citera
2025-05-12, 10:42
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:

Högst troligt!

Men jag vet inte vad det nödvändigtvis har med ämnet att göra. Men jo visst försöker jag dämpa ångesten av att leva.
Fattar inte varför jag blivit född till denna vidriga planet för.

Så fort jag börjat lära känna en substans, huvudsakligen psykadelisk, så börjar jag pusha gränsen. Men det finns ingen annan substans som ger så mycket head fuck som svamp, så är det iaf för mig.

Dom flesta andra substanser är mitt head space hyffsat oförändrat, förutom typ höga doser av LSD.
Citera
2025-05-12, 10:46
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Har tagit över 200 toppisar flera gånger. Ingen aning på vikten men efter 300st slutar det hända mer saker i stort sätt, blir en jävla massa svamp att tugga i sig dessutom. Satt o svalde lite åt gången hela kinderna fulla som en hamster!

Nästan så att svampen har hunnit börjat verka när man äntligen tuggat i sig alla...

Såg nyligen en interview av folk på Shambala i USA från 2022 eller nåt, videon är från PsychedSubstance, där säger en kille att om man bara tuggar svampen i ca 15 min tillsammans med honung börjar ämnet tas upp i munnen (som LSD) och du behöver inte svälja, men huvudsakligen så blir du inte lika illamående på det, även om du sväljer svampen sen.

Ska ännu prova det själv någon gång. Skulle verkligen vilja prova toppisar någon gång. Är den lik andra magiska svampar i headspace osv?
Citera
2025-05-12, 13:45
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Såg nyligen en interview av folk på Shambala i USA från 2022 eller nåt, videon är från PsychedSubstance, där säger en kille att om man bara tuggar svampen i ca 15 min tillsammans med honung börjar ämnet tas upp i munnen (som LSD) och du behöver inte svälja, men huvudsakligen så blir du inte lika illamående på det, även om du sväljer svampen sen.

Ska ännu prova det själv någon gång. Skulle verkligen vilja prova toppisar någon gång. Är den lik andra magiska svampar i headspace osv?

Hört nåt sånt jag med. I början försökte vi tugga det i 10-15 minuter alltid för något med bättre effekt men jag vet inte. Den regeln har fastnat men mest när de e torkad svamp, lättare o tugga när saliven återfuktat svampen lite.

Av all svamp jag provat har toppisar varit bäst men det är nog för jag har haft bra tillgång till det. Så man har haft fler tillfällen och mängd att experimentera med. Kolla knarkkorvens guide på toppisar och trådar här på flashback så hinner du läsa på tills det är dags! (Sen augusti, september börjar de dyka upp)
Citera
2025-05-14, 03:31
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Hört nåt sånt jag med. I början försökte vi tugga det i 10-15 minuter alltid för något med bättre effekt men jag vet inte. Den regeln har fastnat men mest när de e torkad svamp, lättare o tugga när saliven återfuktat svampen lite.

Av all svamp jag provat har toppisar varit bäst men det är nog för jag har haft bra tillgång till det. Så man har haft fler tillfällen och mängd att experimentera med. Kolla knarkkorvens guide på toppisar och trådar här på flashback så hinner du läsa på tills det är dags! (Sen augusti, september börjar de dyka upp)

Tack för tipset, jag har redan kollat hans guide och letade i en hage där lamm brukar gå men hittade inget då. Får göra ett nytt försök i år.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in