Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-13, 18:49
Hur vet ni att hon har gjort 'klassikern' och ångrat sig, eller att hon ljuger för cash?

Om han verkligen har tokvåldtagit henne skulle väl utfallet ha blivit exakt detta också?
Citera
2025-05-13, 19:07
I vilken sport-kan det vara ishockey?
Citera
2025-05-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
https://www.expressen.se/sport/spelare-valdtog-kvinna-fran-samma-forening-doms/

KLASSISKT scenario där kvinnan ångrar att hon hade sex med mannen efter PEER PRESSURE från sina vänner.

Varför acceptera att sova på en mans soffa? Det gör du inte om du inte är hjärnskadad.

Jag blir så trött på såna här domar. Har du sex med en kvinna utan att vara ihop så kan hon stämma dig och du får fängelse + skadestånd bara hon berättar för en vän att hon blev våldtagen.

Asså att killar accepterar det här lagstiftningen är helt sinnessjuk. Det här är jag helt jävla övertygad om att det inte handlar om våldtäkt.

Fängelse och 250 000 kronor i skadestånd? Jag hade blivit terrorist om det hände mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Kvinnan mår under omständigheterna bra, berättar han.

– Hon klarar av att skärma av för att få vardagen att fungera, när hon är i trygg miljö så funkar allting bra, men det är en lång resa.

Jag kräks av tanken att kvinnor i dagens samhälle är reducerade till naiva barns nivåer.

Hon har sex. Hon ångrar sig. Hon ljuger och manipulerar hela sin omgivning och överdriver ett klassiskt fyllesex till att vara någon djävulskt satanistiskt demoniskt ritual hon varit med om.

Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Killar kan ju försöka tänka med den stora hjärnan istället för den lilla, och inte låta luder tjejer sova över på soffan. Man knullar dom, och sen åker de ut direkt.

Snapchat? Hämtar man tjejer därifrån så är risken stor att det blir en psyksjukt luder.

Så, beter killar sig dumt vinner de dumma priser.

Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Lösningen är att helt sluta ligga med svenskor. Det är svenskor som håller på såhär. Slår aldrig fel. Ta kuken utomlands eller till invandrade kvinnor från bättre kulturer.

Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Du har rätt I det. Det är alltid etniska svenska kvinnor som gör sådana här anmälningar. Jag har aldrig sett ett utländskt namn ja alltså en icke svensk kvinna som har varit anmälare.

Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Jag har levt för länge för att veta att en tjej ensam inte åker med en kille för att sova på någon soffa själv. Det är uppdiktad historia för alla med en fungerande hjärna. Hovrätten kommer riva upp domen. Man kan inte döma när ord står mot ord.

Kvinnor sover ej hos män efter krogen om de inte vill ha sex eller umgänge bara helt fantastiskt sjukt att vi ens diskuterar sånt här.

Till er alla och i synnerhet till TS, så missade ni delen att mannen kastade ner henne på sängen, rev henne, tog strypgrepp på henne och genomförde samlag med henne trots att hon upprepade gånger sa nej.

Låt oss läsa dom och FUP. Där kan ju finnas bevis som både rivmärken och annat.
Citera
2025-05-13, 20:06
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
I vilken sport-kan det vara ishockey?

Säkert bandy eller liknande.
Citera
2025-05-13, 20:10
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitnapjux
Hur vet ni att hon har gjort 'klassikern' och ångrat sig, eller att hon ljuger för cash?

Om han verkligen har tokvåldtagit henne skulle väl utfallet ha blivit exakt detta också?

Incels på flashback utgår direkt ifrån det. Det KAN ju vara så att hon ljuger, det kan också vara så att hon blev våldtagen. Jag har inte läst FUP, dom eller något annat så kan inte uttala mig men jag tror inte att dom som direkt påstår att hon ljuger för pengar har gjort det heller.
Citera
2025-05-13, 20:18
Medlem
Hallandsposten uppger att det hela utspelade sig i Halmstad och personen ifråga dömdes även i Halmstad tingsrätt så det är ingen vågad gissning att den fd elitidrottaren är från Halmstad med omnejd.
Citera
2025-05-13, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Till er alla och i synnerhet till TS, så missade ni delen att mannen kastade ner henne på sängen, rev henne, tog strypgrepp på henne och genomförde samlag med henne trots att hon upprepade gånger sa nej.

Låt oss läsa dom och FUP. Där kan ju finnas bevis som både rivmärken och annat.
Säger han det? 🤔
Citera
2025-05-13, 20:22
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MusterMark
Säger han det? 🤔

Klassiskt våldtäktsknep. Mannen river kvinnan för att få henne ur balans. Sen våldtar han.
Citera
2025-05-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerBacke
Hallandsposten uppger att det hela utspelade sig i Halmstad och personen ifråga dömdes även i Halmstad tingsrätt så det är ingen vågad gissning att den fd elitidrottaren är från Halmstad med omnejd.

Iaf medlem i en viss förening precis som BO. Vad har Halmstad mer än HBK?
Citera
2025-05-13, 20:29
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Iaf medlem i en viss förening precis som BO. Vad har Halmstad mer än HBK?

Varberg BoIS
Halmia
Halmstad Hammers
Citera
2025-05-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Varberg BoIS
Halmia
Halmstad Hammers

Varbergs BoIS är alltså från Varberg, inte Halmstad.

Halmia och Halmstad Hammers ser inte jag som ”elit” men visst..
Citera
2025-05-13, 20:34
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Varbergs BoIS är alltså från Varberg, inte Halmstad.

Halmia och Halmstad Hammers ser inte jag som ”elit” men visst..

Det är svensk slask media vi snackar om. Division 3 är elit där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in