2025-05-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Bumpar denna igen. Någon som hört något?

Oj fan, jag la en beställning igår, läste inte här förrän nu… helvete…

Kan ju säga att hela dagen har gått idag och jag har inte fått några som helst uppdateringar. Dock så ser jag på hemsidan att vissa produkter blir ”slutsålda” som innan inte var det… så jag vet inte?
Citera
2025-05-06, 16:31
Medlem
Men jag läste lite på Reddit kring det. Verkar som att ägaren har haft problem med polisen och grejer? Så alltså inte ägarens fel om jag förstått det rätt
Citera
2025-05-06, 17:25
Medlem
Update: Mejlade dem och undrade om allt var som det ska. Fick precis mina pengar tillbaka.
Citera
2025-05-06, 17:41
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Tänk på regel 1.09.
Det är enbart tillåtet att diskutera shoppar som inte säljer narkotikaklassade preparat.

/Moderator

Uforia som det ges reklam för här är gröna, rekomenderas.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-05-06 kl. 17:44.
Citera
2025-05-06, 19:42
Medlem
StortHuvuds avatar
Jag fick också just tillbaka pengar från clubc. Hade lagt en beställning efter att ha varit nöjd tidigare, läste sen om "exit scam" och blev inte förvånad när inget paket kom. Detta var några veckor sedan men positivt överraskad att plötsligt få pengar tillbaka utan att ha ens ha försökt. Vet inte vad som hände men det verkar ju inte vara en scam i alla fall
Citera
2025-05-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Update: Mejlade dem och undrade om allt var som det ska. Fick precis mina pengar tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av StortHuvud
Jag fick också just tillbaka pengar från clubc. Hade lagt en beställning efter att ha varit nöjd tidigare, läste sen om "exit scam" och blev inte förvånad när inget paket kom. Detta var några veckor sedan men positivt överraskad att plötsligt få pengar tillbaka utan att ha ens ha försökt. Vet inte vad som hände men det verkar ju inte vara en scam i alla fall

Skönt att höra att det löst sig för er! Jag har inte fått svar trots flera mail, inte heller pengarna tillbaka
Citera
2025-05-08, 10:04
Medlem
En liten update. Fortfarande inget svar och jag har mailat två gånger sedan vissa började påstå att clubc börjat återbetala.. Har självklart inte fått svar eller återbetalning.

Eftersom det framkommit att clubcs ”THCA”-vapes egentligen innehåller olagliga THCO, så lär dom råtorska & snuten gillar ju att bygga upp mål genom att också plocka lite kunder.. Jag bestämde jag mig därför för att städa hemma & se pengarna som torskade. Lagom kul att va på clubcs kundlista just nu..
Citera
2025-05-11, 00:49
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
En liten update. Fortfarande inget svar och jag har mailat två gånger sedan vissa började påstå att clubc börjat återbetala.. Har självklart inte fått svar eller återbetalning.

Eftersom det framkommit att clubcs ”THCA”-vapes egentligen innehåller olagliga THCO, så lär dom råtorska & snuten gillar ju att bygga upp mål genom att också plocka lite kunder.. Jag bestämde jag mig därför för att städa hemma & se pengarna som torskade. Lagom kul att va på clubcs kundlista just nu..

Fortsätt tjata. Skicka ett nytt meddelande varje dag. Öppna chatten om det finns. Var en jobbig jävel.
Citera
2025-05-12, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Fortsätt tjata. Skicka ett nytt meddelande varje dag. Öppna chatten om det finns. Var en jobbig jävel.

Pallar inte dra igång en chat när snubben sitter häktad och kommer fortsätta sitta. Han har ju sålt THCO maskerat som THCA, han lär nog inte komma ut på ett tag och snuten lär ju ha tillgång till all data. Så att maila & chatta känns lönlöst.
Senast redigerad av Norrbottensshaman 2025-05-12 kl. 09:48.
Citera
2025-05-12, 11:57
Medlem
Citat:
Pallar inte dra igång en chat när snubben sitter häktad och kommer fortsätta sitta. Han har ju sålt THCO maskerat som THCA, han lär nog inte komma ut på ett tag och snuten lär ju ha tillgång till all data. Så att maila & chatta känns lönlöst.

Deras såkallade thca vape som förmodligen är thco var ju riktigt bra.. ruset bästa jag haft på cannabis och lätt för halsen hostade inget av?! bästa jag vajpat ..sedan om det är farligt för en som många hävdar har jag inte märkt av ännu iallfall 😁
Citera
2025-05-13, 14:01
Citat:

Samma här. Hur vet vi ens att han är häktad?
Citera
2025-05-13, 16:26
Medlem
Pissmasters avatar
Varför köper man syntetisk cannabis? Som jag har förstått det så omvandlas samtliga av dessa produkter till thc i kroppen och vid ett drogtest ser "likadant" ut som om du hade rökt "riktig" cannabis?

Så varför inte bara beställa "riktigt" weed på en gång? Innehav/Bruk är ju ändå samma brott tänker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in