2025-05-12, 22:43
Medlem
Nationalromantiks avatar
Kvinnan som stalkar heter L3NA N0.RRBY. hon är 66 år gammal.

Tips om ni vill hitta henne och folk som kände henne. Gå med i facebook gruppen "alla vi som är uppväxta i kärrtorp och bagarmossen". Helt öppen grupp,

Hon omnämns flera ggr.

Stalker (LN) har bott där i flera decennier. Hon verkar ha varit en lokalkändis tidigare.
Citera
2025-05-12, 23:33
Medlem
picapicans avatar
Hur fick utredaren fram att stalkern bodde i södra Stockholm? Såg den sista kvarten. Varför är hon besatt av ensamstående mammor?
Citera
2025-05-12, 23:36
Medlem
Timeouts avatar
Nu har jag sett del två och jag är så förbannad så tur att jag bor långt ifrån...

Det blir bara värre och värre
Dom som har fått otaliga prenumerationer är My, hennes mamma, Mys man, hans föräldrar, hans syskon, Mys vänner och anställda.
En anställd som slutade jobba för My 2021 får fortfarande prenumerationer.

Mys anställda får vidriga brev. My har haft 6 anställda på Mys blommor och 5 av dom har blivit utsatta för stalkern flera gånger, plus deras anhöriga.
Anställda slutar komma till jobbet och slutar pga rädsla.

My behöver sin personal och orkar till slut inte och säljer butiken för det blir för tungt att driva den utan personal. My låter stalkern vinna.
My väljer sin hälsa och sin familj först, för det går inte att fortsätta utan personal.

My hade många samarbeten med företag men dom fick också brev och hot från stalkern och hoppade av en efter en.
Även en av ledarna inom ett företag fick brev med hot till sin hemadress

Det här är en totalt sinnessjuk person som platsar inlåst på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning
Citera
2025-05-12, 23:58
Medlem
buzzkillers avatar
Stalkern verkar vara ett klassiskt psykfall med för mycket fritid.
Citera
2025-05-13, 00:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur fick utredaren fram att stalkern bodde i södra Stockholm? Såg den sista kvarten. Varför är hon besatt av ensamstående mammor?
Hon fick fram det av poststämplarna på breven, Årsta.
Varför är hon besatt? Psyksjuk människa som borde vara inlåst på rättspsyk.

Du kan se programmet på TV4 play. Behövs bara ett gratis konto.
https://www.tv4play.se/program/395e2...n?tab=episodes
Citera
2025-05-13, 00:17
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon är ju en pajas, och lat.
Och låter andra ta hand om hennes son.

Att My väljer att ta till sig den kommentaren, säger en del om My, tycker jag.

Att hon själv skriver en personligt riktad kommentar till en namngiven person som lagt en kommentar (som My inte uppskattade)på den blogg hon hade på "Må Bra", att personen skulle "Sätta sig på en kaktus och rotera-flera gånger", är tydligen i Mys Universum helt ok? Då gäller det att inte vara lat utan spinna utav-bara-helvete, antagligen? (Inget för My själv, antar jag.)

Ja, My är en pajas. Och lat. Och låter andra ta hand om hennes son när "hon behöver avlastning".

Den där kommentaren om att "sätta sig på en kaktus och rotera" verkar ha gjort väldigt djupt intryck på dig. Hur många år sedan är det My skrev det?
Citera
2025-05-13, 02:04
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Det är sjukt hur My har blivit behandlad. Starkt av Madeleine att berätta sanningen i dokumentären att bloggarna drev på om My i deras chatt som de hade.
Ville bloggtjejerna att otrohetsaffären skulle tystas ner? Är det någon som vet vad allt det handlade om? Vilka var inblandad? Hade de en orgie eller vad?
Citera
2025-05-13, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nu har jag sett del två och jag är så förbannad så tur att jag bor långt ifrån...

Det blir bara värre och värre
Dom som har fått otaliga prenumerationer är My, hennes mamma, Mys man, hans föräldrar, hans syskon, Mys vänner och anställda.
En anställd som slutade jobba för My 2021 får fortfarande prenumerationer.

Mys anställda får vidriga brev. My har haft 6 anställda på Mys blommor och 5 av dom har blivit utsatta för stalkern flera gånger, plus deras anhöriga.
Anställda slutar komma till jobbet och slutar pga rädsla.

My behöver sin personal och orkar till slut inte och säljer butiken för det blir för tungt att driva den utan personal. My låter stalkern vinna.
My väljer sin hälsa och sin familj först, för det går inte att fortsätta utan personal.

My hade många samarbeten med företag men dom fick också brev och hot från stalkern och hoppade av en efter en.
Även en av ledarna inom ett företag fick brev med hot till sin hemadress

Det här är en totalt sinnessjuk person som platsar inlåst på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning
Är väl fängelse på det
Citera
2025-05-13, 02:55
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Ville bloggtjejerna att otrohetsaffären skulle tystas ner? Är det någon som vet vad allt det handlade om? Vilka var inblandad? Hade de en orgie eller vad?
Dom ville att my skulle få skulden för att folk fick reda på det
Citera
2025-05-13, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
De gjorde iofs mycket annat också, som att gå igenom hela denna långa tråd. Attackerna kom ju komma från flera håll. Lite bakvänt, för Trolljägarna skulle väl mest handla om nättroll, medan Madeleines (=Mys) stalkare använde sig av handskrivna brev.

Finns det någonstans man kan se Trolljägarnas program om Madeleine för att se hur de identifierade stalkaren?

Sen kanske säkerhetsföretaget hittade den brevskrivande tanten tidigare, men materialet presenterades så att avslöjandet kom sist. Det tog säkert en hel del tid att få ihop avsnitten också, allt som skulle filmas och redigeras osv.
I viket år och avsnitt var Madeleine med i Trolljägarna?
Citera
2025-05-13, 07:02
Medlem
Motacilla.albas avatar
Borde det inte vara klädsamt att byta titel till
”Vad är det för hemskt My Martens stalker gjort egentligen?”
Citera
2025-05-13, 07:24
Medlem
Hoppas den gamla tanten får betala ett bra skadestånd.för allt skit hon utsatt my för...undrar om hennes grannar vet vard hon gjort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in