2025-05-12, 21:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Han har ju blivit bundis med Cluee så det är ju inte konstigt att han är team Chrippa & Linnea

Ja och Clue avslöjade ju i en av skilleras streams att han alltid varit ”Team Linnea” och är bundis med hennes mamma… den opartiska nyhetskanalen
Citera
2025-05-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja och Clue avslöjade ju i en av skilleras streams att han alltid varit ”Team Linnea” och är bundis med hennes mamma… den opartiska nyhetskanalen
Trots att han inte skulle anmäla om han såg/visste att Kräftan misshandlar Linnea. Vilket han redan bevisat också. Fina människor.
Citera
2025-05-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Det har gått långt över alla gränser
Christofer behöver vård och den han lyssnar på är pappa.

Någon borde meddela A & T s grannar även 42 B
För vem vet vad stollen kan hitta på om han snedtänder.

Instämmer. Det är tydligt att Chrippa behöver vård snarast.
Hans "vänner" här i tråden ser inte det. De ser bara att det hatas. Eftersom dessa personer inte vet vad hat är överanvänder det ordet och det stör mig.
För dessa personer verkar Chrippa bara vara ett sätt att få drama att engagera sig i. Han är en människa som hamnat helt snett i livet. Han fattar inte det, Linnéa fattar inte det och sannerligen inte hans "vänner" i tråden.

Återigen efterlyser jag att någon ska ta honom i nacken. Lyssnar han på pappsen undrar jag vad pappsen väntar på! Rädda din son Thomas.
Citera
2025-05-12, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Instämmer. Det är tydligt att Chrippa behöver vård snarast.
Hans "vänner" här i tråden ser inte det. De ser bara att det hatas. Eftersom dessa personer inte vet vad hat är överanvänder det ordet och det stör mig.
För dessa personer verkar Chrippa bara vara ett sätt att få drama att engagera sig i. Han är en människa som hamnat helt snett i livet. Han fattar inte det, Linnéa fattar inte det och sannerligen inte hans "vänner" i tråden.

Återigen efterlyser jag att någon ska ta honom i nacken. Lyssnar han på pappsen undrar jag vad pappsen väntar på! Rädda din son Thomas.
Håller fullständigt med. Alla som "hjälper" honom stjälper honom. Man förstår det inte, vilket är sorgligt. Han behöver hjälp på riktigt.
Citera
2025-05-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Håller fullständigt med. Alla som "hjälper" honom stjälper honom. Man förstår det inte, vilket är sorgligt. Han behöver hjälp på riktigt.
Ja så är det.
Han är inte deras personliga leksak.

Någon väckte en tanke hos mig.
Vilken ålder och ursprung kan man vänta sig att ordet tabb används tro.
Jag tänker mest på vilka han och Linnéa omger sig med dvs inte personen utan kretsen.
Citera
2025-05-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Det har gått långt över alla gränser
Christofer behöver vård och den han lyssnar på är pappa.

Någon borde meddela A & T s grannar även 42 B
För vem vet vad stollen kan hitta på om han snedtänder.

När man vill grovt misshandla sin bror så behöver man fan vård.
Citera
2025-05-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
När man vill grovt misshandla sin bror så behöver man fan vård.

Än en gång försöker du låta påskina att Chrippa gjort sig skyldig till stämpling mot sin egen bror. Det har han inte. Det finns, från polisens sida- ingen misstanke, utredning eller åtal - om detta. Du fortsätter förtala grabben, på ett oerhört fult sätt.
Citera
2025-05-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hur vill Chrippa skada Anjo och Jocke?

Det är inte så att de skadar sig själva genom att förtala?

varför textar han blatte bror som han skrev och sa att nu måste han slås sönder. armar och ben och så nära döden det bara går om han vill skicka en blomma? killen är ju psykiskt sjuk. bror svarar att det är bättre att lägga en tabbe i munnen på honom. då svarar idioten att anjo också måste slås sönder.

killen är fullblods psykopat. och här sitter folk och försvarar honom. fatta, killen är sjuk.
Citera
2025-05-12, 23:06
Medlem
Kan vi vänta oss rättegång snart?
Citera
2025-05-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja så är det.
Han är inte deras personliga leksak.

Någon väckte en tanke hos mig.
Vilken ålder och ursprung kan man vänta sig att ordet tabb används tro.
Jag tänker mest på vilka han och Linnéa omger sig med dvs inte personen utan kretsen.
Folk som säljer smutsigt knark och går på tram.

Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kan vi vänta oss rättegång snart?
Mycket troligt, vi får se i början på juni eller tidigare beroende på om utredningen är klar med allt.
Citera
2025-05-12, 23:57
Medlem
Så nu vill han bli polis med!! Tvivlar starkt på att polismyndigheten sätter en skarpladdad pistol i händerna på den vettvillingen som har noll impulskontroll! Kommer inte ens att klara de psykologiska testerna som alla polis aspiranter måste gå igenom först🤣🤣🤣🤣
Citera
2025-05-13, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Så nu vill han bli polis med!! Tvivlar starkt på att polismyndigheten sätter en skarpladdad pistol i händerna på den vettvillingen som har noll impulskontroll! Kommer inte ens att klara de psykologiska testerna som alla polis aspiranter måste gå igenom först🤣🤣🤣🤣
Ignorera hans larv bara. Han behöver professionell hjälp. Han kan inte ens bli ordningsvakt, inget fel på ordningsvakter dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in