2025-05-12, 21:28
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Ni har haft flyt och är ändå inte med i toppen. Gnaget tar ni inte poäng utan straffen ni får av Sotte. Ni lyckas knappt besegra pissgängen Sirius och Öster och flaxar till er 3 poäng ikväll. Mot oss blev ni fan mer avklädda i år än vårderbyt ifjolm Ni är inte ett lag för övre halvan. Om 2-3 år kommer alla djurgårdare börja inse vilket misstag det var att sparka era bästa tränare någonsin.
Tränare som förlorade varje Derby, det var ett fall fram mot Aik senast...
2025-05-12, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hahaha. Äntligen! Jag har ju för fan haft rätt i precis allt senaste tiden. Ibland tänker jag att jag måste hitta på nåt som jag egentligen inte tror för att ha fel nån gång så folk inte börjar tro att jag lever i framtiden på riktigt.

Hur tusan kan man vara det minsta attraherad av AIK och DIF om man varken är gnagare eller djurgårdare?
2025-05-12, 21:35
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Hur tusan kan man vara det minsta attraherad av AIK och DIF om man varken är gnagare eller djurgårdare?
Båda lagen spelar rolig fotboll med hög energi, och Djurgården har dessutom supportrar i världsklass. Det är inte svårt alls. Dessutom är det bra om de här lagen går bra i ligan eftersom det är Europakompatibla lag som kommer att höja svensk fotboll internationellt. AIK, Mjällby, DIF på Europaplatserna i år och vi skulle kunna ha tre lag i utslagsmatcher om ett par år!
2025-05-12, 21:37
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Båda lagen spelar rolig fotboll med hög energi, och Djurgården har dessutom supportrar i världsklass. Det är inte svårt alls. Dessutom är det bra om de här lagen går bra i ligan eftersom det är Europakompatibla lag som kommer att höja svensk fotboll internationellt. AIK, Mjällby, DIF på Europaplatserna i år och vi skulle kunna ha tre lag i utslagsmatcher om ett par år!
Fast dom spelar ju köttar fotboll utan teknik och spel, där dom bara har stora spelare. Stockholms lagen har iaf Teknik. Märkligt att dom slog bajen med 3-1, det är ju bara lira boll så är Mjällby borta.
2025-05-12, 21:40
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Fast dom spelar ju köttar fotboll utan teknik och spel, där dom bara har stora spelare. Stockholms lagen har iaf Teknik. Märkligt att dom slog bajen med 3-1, det är ju bara lira boll så är Mjällby borta.
Skitsnack. Hade du snackat om AIK hade jag inte hållit med då heller, men åtminstone förstått vad du menar. Men Mjällby! De spelar för fan roligast och bäst passningsfotboll i hela serien!
2025-05-12, 21:42
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Hahaha. Äntligen! Jag har ju för fan haft rätt i precis allt senaste tiden. Ibland tänker jag att jag måste hitta på nåt som jag egentligen inte tror för att ha fel nån gång så folk inte börjar tro att jag lever i framtiden på riktigt.
Tss... Om du hade bott i framtiden borde jag sett dig här någon gång.
2025-05-12, 21:43
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Tss... Om du hade bott i framtide -n borde jag sett dig här någon gång.
Jag bor ju i den riktiga framtiden, där det som händer verkligen händer. Du bor väl mer i nån parallell tvärtom-framtid? Det är därför vi inte ses. Olika dimensioner.
2025-05-12, 21:51
Medlem
Citat:

Känner många gnagare. De skulle garva om nån sa att de spelar "rolig" fotboll. Men vi har väl alla våra perversioner.

Mjällby imponerar men deras förutsättningar att vara Europa-kompatibla 2026 tror jag är begränsade.
2025-05-12, 21:51
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Skitsnack. Hade du snackat om AIK hade jag inte hållit med då heller, men åtminstone förstått vad du menar. Men Mjällby! De spelar för fan roligast och bäst passningsfotboll i hela serien!
Ingenting av det syntes mot Aik iaf
2025-05-12, 21:52
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Tss... Om du hade bott i framtiden borde jag sett dig här någon gång.

Låt inte zebra få höra att du träffat Baggebo också…
2025-05-12, 21:53
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Låt inte zebra få höra att du träffat Baggebo också…
2025-05-12, 21:54
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Känner många gnagare. De skulle garva om nån sa att de spelar "rolig" fotboll. Men vi har väl alla våra perversioner.

Mjällby imponerar men deras förutsättningar att vara Europa-kompatibla 2026 tror jag är begränsade.
Intensivt spel är alltid roligt. AIK spelar med extremt intensiv press och försöker sedan snabbt gå mot mål. Direkt fotboll. Jag tycker det är roligt att se. Deras offensiva spel kan bli bättre men redan nu är det roligt. Men du gillar kanske mer två mittbackar som står i två minuter och slår bredsidor till varandra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in