2025-05-12, 21:03
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Du tror väl inte på fullaste allvar att Djurgården med sin sjukstuga kommer vinna ikväll?

Varför gör du alltid så här mot dig själv?
2025-05-12, 21:04
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Hahahaha, vilken jävla dokusåpa

Alltså Göteborg som stad borde skämmas när man ser tabellen, Sveriges näst största stad...

Helt sjukt jag önskar jag hittade på men det är sant.

Dom får åka ut denna säsongen så vi slipper dom.
2025-05-12, 21:06
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Helvete vad jag överskattat IFK G. Trodde verkligen på enkel vinst ikväll.
Haha, du får återgå till att bara trolla och mobba, det där med att tänka kring fotboll är nog inte riktigt din grej.
2025-05-12, 21:06
Medlem
TilhelmWells avatar
Jag ber om ursäkt, Santeri Haarala. Jag har kritiserat dig tidigare men idag gjorde du kanske det viktigaste målet för Djurgårdens IF i historien. Hoppas du kan ta min ursäkt för vad den är. Förlåt, förlåt, förlåt. Fortsätt så har and prove me wrong! Förlåt Santeri.

Jag var tvungen att redigera det här inlägget för Santeri förtjänar att det står rätt. Rätt ska vara rätt och förlåt igen. I'm sorry!
Senast redigerad av TilhelmWell 2025-05-12 kl. 21:19.
2025-05-12, 21:07
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Haha, du får återgå till att bara trolla och mobba, det där med att tänka kring fotboll är nog inte riktigt din grej.

Skattefusk skämde ut mig duktigt. Nu vet jag hur du känner dig efter Jimmy Thelin tråden. Nya tag!

Snyggt att dina tvärtemot tankar äntligen fick ett rätt iallafall. Grattis! Ditt Djurgården fortsätter gnata och ta poäng fast dom är värda 0. Kan leda till mittenplacering!
2025-05-12, 21:16
Medlem
highstakess avatar
Utspelade av tekniska Dif som Ställer upp med ett B lag, detta kommer inte gå bra för Göteborg.

Göteborg hänger ju inte med, precis lika kassa och fullt spel som Aik, när man inte hänger med teknisk överlägsna Djurgården.
2025-05-12, 21:17
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Jag ber om uräskt, Santeri Haarala. Jag har kritiserat dig tidigare men idag gjorde du kanske det viktigaste målet för Djurgårdens IF i historien. Hoppas du kan ta man ursäkt för vad den är. Förlåt, förlåt, förlåt. Fortsätt så har and prove me wrong! Förlåt Santeri.

Och framspelning, han är bra ibland, men rätt ojämn.
2025-05-12, 21:18
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Snyggt att dina tvärtemot tankar äntligen fick ett rätt iallafall. Grattis! Ditt Djurgården fortsätter gnata och ta poäng fast dom är värda 0. Kan leda till mittenplacering!
Hahaha. Äntligen! Jag har ju för fan haft rätt i precis allt senaste tiden. Ibland tänker jag att jag måste hitta på nåt som jag egentligen inte tror för att ha fel nån gång så folk inte börjar tro att jag lever i framtiden på riktigt.
2025-05-12, 21:19
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Helvete vad jag överskattat IFK G. Trodde verkligen på enkel vinst ikväll.

Dif spelar ju mot Storlag som Chelsea, vi börjar få rutin, fast vi har 11 man skadade...

Finns nog inga Enkla matcher mot dif, vi släpper in in några mål, förutom självmål då.
2025-05-12, 21:21
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hahaha. Äntligen! Jag har ju för fan haft rätt i precis allt senaste tiden. Ibland tänker jag att jag måste hitta på nåt som jag egentligen inte tror för att ha fel nån gång så folk inte börjar tro att jag lever i framtiden på riktigt.

Fatta när Bosse öppnar plånboken vi sommar transfer, det snackas om att det ska spenderas pengar nu. Dock kommer vi nog förlora Gulliksen och Kosugi
2025-05-12, 21:24
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Fatta när Bosse öppnar plånboken vi sommar transfer, det snackas om att det ska spenderas pengar nu. Dock kommer vi nog förlora Gulliksen och Kosugi
Jag tycker det verkar vara en härlig stämning i laget, och man har gått igenom en helt enormt svår period med Europa och skador riktigt bra. Alla spelare har fått känna sig delaktiga. Gulliksen och Kosugi skulle vara stora förluster men jag tror man kan ersätta och fortsätta uppåt i tabellen.
2025-05-12, 21:25
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Och framspelning, han är bra ibland, men rätt ojämn.

Jag har kritiserat honom som fan, och det skäms jag för idag. Idag var han på rätt ställe i rätt tid och idioten jag hade fel. Han satte dit bollen. Jag ber om ursäkt, Santeri. Försök bygga på det här och du kommer aldrig att höra ett ont ord från mig, någonsin. Hyvä Soumi!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in