• 1
  • 2
2025-05-12, 15:25
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...juda-camshower

Siri jobbar heltid som personlig assistent – och extraknäcker med att göra porr på Onlyfans.

Trots att hon är beroende av inkomsten från livesexshowerna, stöttar hon lagförslaget som kan sätta stopp för dem.

Det blir som ett övergrepp gång på gång.

Bara för att förtydliga så säger hon inte att dom är våldtäktsmän men när hon säger att dom begår övergrepp så är det precis det hon menar. Jag tolkar det så annars säger man inte så. Övergrepp är att också att göra utsatta någon sexuellt mot dennas vilja. Något som inte heller stämmer då hon gör det frivilligt för att hon lever över sina tillgångar.

Det här borde få hennes kunder att sluta kan man tycka. Om dom har någon stolthet.

Vad tycker ni om denna Siri, har hon rätt?
2025-05-12, 15:29
Avstängd
Hon vill hora på bild och videos men inte live. Nähä? Gör inte det då! Ingen tvingar henne?

Sjukt att vara hora + feminist på samma gång, lite komiskt.
2025-05-12, 15:34
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Sjukt att vara hora + feminist på samma gång, lite komiskt.

Inte det minsta. Vill du träffa riktigt solida järnrörsfeminister, snacka med tjejer som är strippor eller gör porr.
2025-05-12, 15:36
Medlem
Severlohs avatar
Jag är för lagförslaget för att jag inte vill att dumma, mediokra horor som Siri ska kunna tjäna pengar på simps. Hon får göra som dumma mediokra horor alltid har gjort och slita som barista för 14 000kr netto.
2025-05-12, 15:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Inte det minsta. Vill du träffa riktigt solida järnrörsfeminister, snacka med tjejer som är strippor eller gör porr.

Precis samma som detta luder. Hon skämmer bara ut sig, tänk att gå ut och säga ”jag säljer mig” och sen gråta över att män utnyttjar det? Hon själv väljer ju vad hon vill visa upp. Riktigt störd kvinna denna siri… mem vad förväntade man sig av en med namn efter en app.
2025-05-12, 15:40
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...juda-camshower

Siri jobbar heltid som personlig assistent – och extraknäcker med att göra porr på Onlyfans.

Trots att hon är beroende av inkomsten från livesexshowerna, stöttar hon lagförslaget som kan sätta stopp för dem.

Det blir som ett övergrepp gång på gång.

Bara för att förtydliga så säger hon inte att dom är våldtäktsmän men när hon säger att dom begår övergrepp så är det precis det hon menar. Jag tolkar det så annars säger man inte så. Övergrepp är att också att göra utsatta någon sexuellt mot dennas vilja. Något som inte heller stämmer då hon gör det frivilligt för att hon lever över sina tillgångar.

Det här borde få hennes kunder att sluta kan man tycka. Om dom har någon stolthet.

Hon såg ju frisk ut.

Hon borde lägga alla pengar hon får in från alla frivilliga övergrepp på en privat psykolog nu när hon har råd med det. Ta chansen och styr upp ditt liv!
2025-05-12, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Hon såg ju frisk ut.

Hon borde lägga alla pengar hon får in från alla frivilliga övergrepp på en privat psykolog nu när hon har råd med det. Ta chansen och styr upp ditt liv!

Bra att du skrev det jag tänkte så slapp jag skriva det.
2025-05-12, 15:42
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG

Läste artikeln - jag hajjar för det första precis vad hon menar, inte tu tal med det. Alltså att en live show kan gå över styr och att unga tjejer kan utnyttjas eller puttas över gränser dom har och sen finns materialet kvar för all evighet.

Sen tycker jag att det är svårt att vinkla ut cam shower från OF's i sig eller att göra lag mot det utan att riskera att dra en massa skit över en kam - för att inte tala om en vuxen persons rätt till självbestämmande och hur vi ser på sex som samhälle och allt det där.

Sen överlag - tycker hon gjorde ett bra jobb att öppet snacka om sina tankar, sin situation och allt sånt.

Vad porr är och inte är, vad som särskiljer sexarbete från "normalt" arbete - det är alla otroligt svåra frågor men också frågor där vi nästan inte har begrepp för att beskriva det som du påpekar ProGBG angående "övergrepp" som uttryck
2025-05-12, 16:36
Medlem
franges avatar
Citat:
Läste artikeln - jag hajjar för det första precis vad hon menar, inte tu tal med det. Alltså att en live show kan gå över styr och att unga tjejer kan utnyttjas eller puttas över gränser dom har och sen finns materialet kvar för all evighet.
Citat:
Läs texten en vända till btw. Det är litet mer komplext än så... eller "komplext" hon säger det rakt upp och ned, men "komplext för dig" (?)
Går inte att läsa texten utan att vara betalhora för Aftonträcket Plus...
2025-05-12, 16:42
Medlem
skolpoliss avatar
Siri jobbar heltid som personlig assistent.
Vad säger arbetsgivaren, go for it eller
2025-05-12, 17:24
Medlem
Konstnarren5s avatar
Mer såna som Siri. Hon ger problemkvinnor ett ansikte.
2025-05-12, 17:55
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Usch , ni män som betalar för hennes onlyfans borde skämmas.

Hon ser ut att vara närmare 50 och ser ut som att hon lider av psykisk ohälsa.

Är det inte dags att öppna dårhusen igen kanske?

Ingen tvingar henne att göra detta, det är helt på hennes egna initiativ.
Precis vad jag tänkte. Helt bortom mitt förstånd hur man kan betala för att se en sån rugguggla.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in