2025-05-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja det där har jag reagerat på. Varför är hon gul runt ögonen? Trodde det var utsmetat smink.
Visst. Även jag är smal och undernärd men jag har aldrig varit gul så.
*goggla*
Aha.. Gulsot, leverproblem. Där ser man. Lärde jag mig något nytt.
Jag ser inte ner på det.
Jag ser en människa som behöver hjälp men om hon inte vill ta emot hjälp blir det svårt.
Kanske denna Kebabjesus är bra för henne trots allt?

Kebabjesus har inte varit jättebra för henne tidigare. Visst har han förhindrat henne några gånger att gå ut och supa på krogen, men då har det ju supits på rummet istället. Precis som andra som lever med en alkis, skulle han behöva ställa ultimatum så hon kanske söker hjälp. Det går inte att agera drogterapeut själv eller vara "snäll" på olika sätt utan att just ställa ultimatum också. Men på något sätt så får ju Kebabjesus uppenbart någonslags vinst av att låta henne hållas. Förmodligen sex. Säger han exempelvis "du får bara bo här nykter" är han troligen rädd att hon drar och att fyllesexet uteblir.

Han kan ju för fan bara hälla ut hennes jävla vinflaskor för att rädda henne, men det gör den gudfruktige jesusfiguren minsann inte.
Senast redigerad av Florman 2025-05-11 kl. 19:02.
Citera
2025-05-11, 18:58
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Kanske någon hugad här med tid, som vill kontakta Skatteverket imorgon?

Och fråga varför hon är skriven på Stora Nygatan 22,Sthlm Ramilton Hostel sen 28/4 , efter vräkningen därifrån.

Hon är skriven där eftersom hon har gjort en adressändring dit. För att Skatteverket ska ändra detta krävs att Ramilton hör av sig dit med önskemål om att hon ska tas bort därifrån. Det kommer Skatteverket att göra, men det kan säkert ta lite tid.
Citera
2025-05-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvas6078
Jag tror helt ärligt hon är för ”delulu” för att söka vård. När hon förlorade sin lägenhet och sen fått pengar för den sa hon i en live att ”tänk, jag är miljonär vid 50 års ålder, inte många som kan säga det!”
Tror hon tkr att hon lever ett riktigt lyxliv just nu. Dricker när hon vill, behöver varken jobba, städa eller laga mat. Ett bohemiskt liv där man bara dricker, umgås med diverse karlar, shoppar och lever i nuet.
Folk frågar sig alltid varför hon inte skaffar jobb och lägenhet, men hon vill ju inte leva så men är tyvärr för sjuk för att på riktigt ta tag i sig själv och leva så som hon verkligen hade velat så istället lever hon något slags romantiserat hemlöst liv.
Jag tror hon kan romantisera riktigt hemlöshet och fattigdom också, den som kommer väldigt snart med tanke på hennes ekonomiska situation, så tror aldrig hon kommer söka hjälp eller förändra sig.
Allvarlig sjukdom eller en karl ”som kan styra upp mig” som hon så ofta säger, är det som krävs. Eller så tar alkoholen helt enkelt kål på henne men som hårt supande alkis kan man tyvärr leva länge.

Jag har också varit inne på liknande tankegångar, som i grunden kanske handlar om starka skygglappar och sedan har hon ju även bristande verklighetsförankring ibland som när hon exempelvis trodde att Kronofogden skulle strunta i hennes lägenhet och 200 000-kronors skuld bara för att hon varit "fiffig" och bytt lås när de kom. Hon visar ibland prov på väldigt märklig "problemlösningsförmåga" där hon nästan verkar kognitivt nedsatt, vilket rimmar illa med tidigare liv, å andra sidan kan alkoholen ha bidragit till att hjärnan tagit skada, men det håller hon säkert inte själv med om. Mycket tragiskt, men hon är inte den första som förlorar allt pga sin älskade drog.

Jag menar, kvinnan påstår att hon "nästan är färdigutbildad ekonom" och då borde hon veta att en miljon inte är mycket pengar om pengar bara flödar ut och aldrig fylls på. Men det verkar hon alltså inte göra. Mycket märkligt hur man kan börja leva i en sån fantasivärld.
Senast redigerad av Florman 2025-05-11 kl. 19:19.
Citera
2025-05-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo, det märks att det är söndag idag. Kanske inte heller finns så mycket vinservering på lokal beroende på i vilken förort hon befinner sig. Undrar hur hon behandlar Rooomisen när vinransonen sinar.
Missbrukar abstinensen ja! Fy fan att vara i närheten av henne då när den kommer. Darrig grinig sur hatisk
Citera
2025-05-11, 19:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Kollade på hennes youtubekanal.... synnerligen obehaglig.

Vad heter hennes youtube
Citera
2025-05-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtriologi
Här har vi en av kärringarna som tycks ha tagit åt sig av min kommentar.
Nej, hon är väldigt tight i kroppen för sin ålder. Allt annat är att förneka verkligheten och fakta, för att man inte vill acceptera den.
Betyder inte att det är en hälsosam kropp för det.

Din påstådda vänkrets med någon slät 65 -åring är nog påhittat och får tas med en skopa salt.
Syftar på kroppen nu, inte ansiktet.
Även om det säkert finns en o annan välbevarat fruntimmer i den åldern.

Har du sett när hon visar det hängande skinnet på magen, under armarna och skinnlapparna till bröst? Vi ska inte ens tala om huden i ansiktet.
Hon är bara 50 år men ser ut som min 70 åriga moster i kroppen.
Vad är det för kroppar du sett ifall du definierar hängande grå hud som ”tight”?
Citera
2025-05-11, 22:54
Medlem
Citat:
Jag har också varit inne på liknande tankegångar, som i grunden kanske handlar om starka skygglappar och sedan har hon ju även bristande verklighetsförankring ibland som när hon exempelvis trodde att Kronofogden skulle strunta i hennes lägenhet och 200 000-kronors skuld bara för att hon varit "fiffig" och bytt lås när de kom. Hon visar ibland prov på väldigt märklig "problemlösningsförmåga" där hon nästan verkar kognitivt nedsatt, vilket rimmar illa med tidigare liv, å andra sidan kan alkoholen ha bidragit till att hjärnan tagit skada, men det håller hon säkert inte själv med om. Mycket tragiskt, men hon är inte den första som förlorar allt pga sin älskade drog.

Jag menar, kvinnan påstår att hon "nästan är färdigutbildad ekonom" och då borde hon veta att en miljon inte är mycket pengar om pengar bara flödar ut och aldrig fylls på. Men det verkar hon alltså inte göra. Mycket märkligt hur man kan börja leva i en sån fantasivärld.

När du säger att det rimmar illa med tidigare liv, vilket tidigare liv syftar du på? Hon har mig veterligen aldrig varit något stjärnskott inom något, men verkar ha levt ett hyfsat normalt familjeliv. Det kan även en korkad person göra.
Citera
2025-05-12, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Har du sett när hon visar det hängande skinnet på magen, under armarna och skinnlapparna till bröst? Vi ska inte ens tala om huden i ansiktet.
Hon är bara 50 år men ser ut som min 70 åriga moster i kroppen.
Vad är det för kroppar du sett ifall du definierar hängande grå hud som ”tight”?
Glöm inte välbevarad som personen skrev!! Själv undrar jag VÄLBEVARAD vart då?🤣🤣🤣🤣
Citera
2025-05-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
När du säger att det rimmar illa med tidigare liv, vilket tidigare liv syftar du på? Hon har mig veterligen aldrig varit något stjärnskott inom något, men verkar ha levt ett hyfsat normalt familjeliv. Det kan även en korkad person göra.

Nu finns det förvisso inget som verifierar sanningshalten i hennes påstådda universitetsutbildning, men hon ska ha harvat sig igenom någon ekonomiutbildning (bara examensarbetet kvar) och maken tjänar någon mille per år och då är man sällan ihop med ett spån.
Citera
2025-05-12, 11:57
Medlem
Citat:
Nu finns det förvisso inget som verifierar sanningshalten i hennes påstådda universitetsutbildning, men hon ska ha harvat sig igenom någon ekonomiutbildning (bara examensarbetet kvar) och maken tjänar någon mille per år och då är man sällan ihop med ett spån.
Nja...hon ska ha gått på en privat utbildning..ingen universitetsutbildning.
Citera
2025-05-12, 12:01
Medlem
Citat:

Vad kan hon lida av? För lider utav något gör hon definitivt. Bipolär? Det debuterar oftast i 20-års åldern. Narcissism? Medfött, och i den extrema grad hennes narcissism ligger på har jag svårt att se en man vilja bli förälder med henne. Alkohol-demens? Ja kanske, jag vet lite om det förvisso. Kan klimakteriet förvrida en kvinnas personlighet så här gravt?
Citera
2025-05-12, 12:27
Medlem
Citat:

Hon har ju aldrig slutfört någon utbildning, det där med att hon var ingenjör visade ju sig vara rykten utan grund. Ekonomiutbildningen kan ha varit vad som helst då det var någon privat utbildning som hon inte heller fullföljde, det märks ju att hon har noll koll på ekonomi. Att exmaken hade mycket pengar betyder inte att hon var smart, det finns ingen korrelation. Jag vet inte vad exmaken fick ut av förhållandet, men hon var säkert en trevlig fungerande hemmafru som han hade kul med och gillade att umgås med. Mycket mer än så tror jag inte hon bidrog med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in