2025-05-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
200 av dom 500 är säkert från flashback också hahah

Haha han har mer dislikes än likes på den nya kanalen också. Det börjar bra
Citera
2025-05-11, 13:24
Medlem
Citat:
200 av dom 500 är säkert från flashback också hahah

Det är exakt de här som kommer göra att detta projekt är nedlagt nästa vecka, ingen vill se skiten, helt ointressant, sitta och höra han prata pissig engelska med någon smörig ton. Vidrigt, ännu ett misslyckat projekt på listan.
Citera
2025-05-11, 14:03
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Var ju väldigt viktigt att nämna i videon att han minsann byggde upp 160k följare på sin svenska kanal En av videorna på nya kanalen orkade han inte ens redigera om, gamla Rask introt och säger att kanalen heter "rask weird world" eller något som är en annan gammal kanal haha
Precis! Hur kan man tro (om har normal intelligens) att när man är för lat för att ens göra jobbet (redigera, spela in) ändå kunna bli stor på YouTube?
Han har aldrig levererat bra content. Det är för att det enda han vill ha ut är att han vill frambringa sina läten under en lång tid samtidigt som han leker maskerad där han är en cool rocker.

När ingen vill titta gör det inget. Då köper han bara följare för att boosta sig själv.

Det är en riktigt sjuk person vi har att göra med. En misslyckad byfåne som vägrar inse sanningen utan bara vill leva kvar i sin drömbubbla.
Citera
2025-05-11, 14:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Troligen så försvann de varma känslorna inför Rask vid samma sekund som han tog sina mediciner och började se på saken klart. Har inte hört från mannen sedan kräket ringde upp honom direkt från psykakuten. När han kom ut därifrån hade han förmodligen bara dåliga saker att säga om Bajsmannen.
Tänk om Medviktarna hittat Ulf och kör en intervju med honom. Det hade varit content!
Citera
2025-05-11, 14:46
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tänk om Medviktarna hittat Ulf och kör en intervju med honom. Det hade varit content!

Jo, men samtidigt så kan det inte vara så kul för han att bli påmind än en gång om hans skoc han hade då.
Fast ändå hade jag velat höra vad han säger.

Man ser i videon när rask är hos han, att rask är så vidrigt nonchalant och motbjudande. Riktigt vidrigt att se!

Edit: video 1 är inspelad för ett bra tag sen. Men när är video 2 och 3 inspelade?

Edit 2; det är ju inspelat i skolådan. Idioten kunde inte ens bemöda sig med spela in nytt material 😂
Senast redigerad av Crabby88 2025-05-11 kl. 14:53.
Citera
2025-05-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jo, men samtidigt så kan det inte vara så kul för han att bli påmind än en gång om hans skoc han hade då.
Fast ändå hade jag velat höra vad han säger.

Man ser i videon när rask är hos han, att rask är så vidrigt nonchalant och motbjudande. Riktigt vidrigt att se!

Edit: video 1 är inspelad för ett bra tag sen. Men när är video 2 och 3 inspelade?

Edit 2; det är ju inspelat i skolådan. Idioten kunde inte ens bemöda sig med spela in nytt material 😂
Det blir antagligen bara tre videos. Innehållet är så jävla värdelöst samt att han sitter där som en självgod transa och har ingenting vettigt att säga. Han är en liten pojke.
Citera
2025-05-11, 15:05
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det blir antagligen bara tre videos. Innehållet är så jävla värdelöst samt att han sitter där som en självgod transa och har ingenting vettigt att säga. Han är en liten pojke.

Nä, kanske 2 videos till, men sen efter det är der radioskugga
Citera
2025-05-11, 15:23
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä, kanske 2 videos till, men sen efter det är der radioskugga
Ja. Han måste ju göra en video om när han träffade Hank von Hell som tyckte om hans jacka av döda djur och en video om att han haft mailkorrespondens med nån gammal hårdrockare från ett band som han alltid tjatar om (trash diet?).

Sen finns det nog inte så mycket mer om han inte ska dra upp Kisskonserten när han överdosade eller när han såg Slipknot för 15 år sedan.
Citera
2025-05-11, 16:09
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Vad i helvete håller han på med på nya kanalen?

Jag gör mitt bästa för att ta mig genom den så jag kan återberätta den för er här, men det är väldigt svårt. Nog för att han pratar svengelska ibland, men att prata engsvenska? Det kommer inte fungera Rask, och att du sedan sitter och pratar 45 minuter och flera minuter av dom går ut på att du med egen röst och egna läten försöker imitera låtar du tycker om?

"I'm in misery, soo in miseryyyy!"

Så sjöng han precis, runt 26:55. "Sjöng" är ju att ta i, men det är så han gör, upprepade gånger. Undrar om han faktiskt tror att han är muslikalisk. Han tror säkert att han kan spela både gitarr och trummor och att folk går på hans lögner om att "AI spelar instrumenten men jag skriver texterna till min musik"...

Rask ditt liv består av bajs och du är extremt pervers, du är mer pervers än Lennart Bladh vid det här laget, och du delar allt på internet precis som han gjorde. Att du inte ser detta utan fortsätter utsätta din familj för det här... Fy fan
Citera
2025-05-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Vad i helvete håller han på med på nya kanalen?

Jag gör mitt bästa för att ta mig genom den så jag kan återberätta den för er här, men det är väldigt svårt. Nog för att han pratar svengelska ibland, men att prata engsvenska? Det kommer inte fungera Rask, och att du sedan sitter och pratar 45 minuter och flera minuter av dom går ut på att du med egen röst och egna läten försöker imitera låtar du tycker om?

"I'm in misery, soo in miseryyyy!"

Så sjöng han precis, runt 26:55. "Sjöng" är ju att ta i, men det är så han gör, upprepade gånger. Undrar om han faktiskt tror att han är muslikalisk. Han tror säkert att han kan spela både gitarr och trummor och att folk går på hans lögner om att "AI spelar instrumenten men jag skriver texterna till min musik"...

Rask ditt liv består av bajs och du är extremt pervers, du är mer pervers än Lennart Bladh vid det här laget, och du delar allt på internet precis som han gjorde. Att du inte ser detta utan fortsätter utsätta din familj för det här... Fy fan
Och som han ser ut...skulle han gå ut på stan sådär. Uppklädd och sminkad som den transvestit med identitetsproblem han är , och med det där självgoda hånflinet skulle han få stryk omgående.
Citera
2025-05-11, 16:33
Medlem
miapetters avatar
Vänta nu, säg inte att detta geni har EN kanal till nu helt plötsligt?
Why? O vad heter eländet?
(ja, jag har ett självskadebeteende. Iaf av den grad att jag känner att jag behöver ägna mig åt iaf en minuts självplågeri genom att kolla..)
Citera
2025-05-11, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Vänta nu, säg inte att detta geni har EN kanal till nu helt plötsligt?
Why? O vad heter eländet?
(ja, jag har ett självskadebeteende. Iaf av den grad att jag känner att jag behöver ägna mig åt iaf en minuts självplågeri genom att kolla..)

Sunset RIP

https://www.youtube.com/@SunsetR.I.P titta och njut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in