2025-05-27, 18:35
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Exakt som han gjorde med farfar, frågan är om han kommer blåsa morsan på arvet också som han gjorde mot Fredrik?

Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Ulrika aka fittan (källa Alexander rask) är exakt lika girig och sinnesrubbad som sin son, skillnaden är att hon iallafall har vett att inte basunera ut sin sjukdomsbild det för svenska folket.

Så det vi och morfar har att se fram emot är kanske en titanernas kamp i girighet, roffande och gamande mellan äcklig mor och ännu äckligare son? Spännande.

Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Oddsen på att han kommer bli ovän med sjukhuspersonal och skrika i en video?

VILKEN VÅRDPERSONAL GÖÖÖÖÖR SÅHÄR?
Citera
2025-05-27, 19:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Medviktarna svamlar också ganska mycket, Skilleras gav dom ett bra råd att göra en väldigt enkel konkret punktlista med saker som baronen kan besvara, det är enkelt för baronen att slingra sig med ursäkter om "vad han ska besvara visa exakt" osv när medviktarna också gör över 1 timmes långa videos mycket rundgång i cirklar, man måste vara mer konkret

Rask måste man hantera på ett speciellt sätt för att ge så få möjligheter som möjligt att kunna slingra sig och spinna runt själv i cirklar

Skilleras kan jag lyssna på, Medviktarna känns mer som att de mest utnyttjar tillfället att kanske få lite följare och köra sitt van life.
Citera
2025-05-27, 19:36
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Så det vi och morfar har att se fram emot är kanske en titanernas kamp i girighet, roffande och gamande mellan äcklig mor och ännu äckligare son? Spännande.

VILKEN VÅRDPERSONAL GÖÖÖÖÖR SÅHÄR?
Hahaha helt klart, 100% kommer en video om hur jävla störda SÖS personalen är och ett tillbud kommer definitivt komma. Där sitter han med sin "BLÄÄ" jacka och anabolagrisarna på sin lillabluetooth högtalare och förklara för sin halvdöda morfar hur jävla fantastiskr det går för anabolagrisarna. Nu flyger det bejbi!!
Citera
2025-05-27, 19:38
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Skilleras kan jag lyssna på, Medviktarna känns mer som att de mest utnyttjar tillfället att kanske få lite följare och köra sitt van life.

Håller med. Medviktarna, frun i synnerhet, har noll karisma och personlighet. Monotona tråkmånsar. Skilleras är rätt kul.

”Ingen video idag ❤️” meddelade Baronen med en svart bild på instagram. Allt för att få lite ömkande DMs, för lets be real - INGEN väntar på en fortsättning på den här astråkiga videoserien om Fru Medvikt…
Citera
2025-05-27, 19:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Håller med. Medviktarna, frun i synnerhet, har noll karisma och personlighet. Monotona tråkmånsar. Skilleras är rätt kul.

”Ingen video idag ❤️” meddelade Baronen med en svart bild på instagram. Allt för att få lite ömkande DMs, för lets be real - INGEN väntar på en fortsättning på den här astråkiga videoserien om Fru Medvikt…

Skilleras är ju den enda som är smart i hela denna soppan, på riktigt smart. Han släpper även saker och går vidare, till skillnad från Rask, Medvikt och andra drama youtubers
Citera
2025-05-27, 19:47
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Skilleras är ju den enda som är smart i hela denna soppan, på riktigt smart. Han släpper även saker och går vidare, till skillnad från Rask, Medvikt och andra drama youtubers

Precis så. Det är därför ingen av de narcissistiska dramakreatörerna vågar hoppa på streamen och surra om det Mycket mer bekvämt att sitta i en lånad bil och repetera sig i tre-fyra timmar.
Citera
2025-05-27, 19:52
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Håller med om att båda Medvikt är så tråkiga, men dom är bättre än Baronen.
Citera
2025-05-27, 20:20
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Exakt som han gjorde med farfar, frågan är om han kommer blåsa morsan på arvet också som han gjorde mot Fredrik?

Lär väl bli någon sjukhuslive i helgen, en människa som han aldrig gillat som nu är sjuk, det måste utnyttjas tänker Bajsbaronen.
Fan vad vidrig han är asså, sjukt uppenbart vad han är ute efter.. nu när pengar är på spel så har han helt plötsligt ingen torgskräck?
Citera
2025-05-27, 20:21
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:

Håller med, Skilleras är skärpt och äger FegBaronen så pass att han lagt sig i korgen och inte tänker tanken ens att bjuda motstånd, den ena bajsnödiga förklaringen avlöser den andra varför han inte tänker debattera Skilleras..

Det är ytterst satisfying att se Baronen utsättas för hård granskning och kritik på tuben

Gör inte så mycket att alla kanaler som kritiserar BB inte är lika skillade, mängden som tar sig an uppgiften spelar också roll, ju fler desto bättre, det behövs hamras in i tjockskallen vilken pajas han är..
Senast redigerad av -HoneyBadger- 2025-05-27 kl. 20:30.
Citera
2025-05-27, 21:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fan vad vidrig han är asså, sjukt uppenbart vad han är ute efter.. nu när pengar är på spel så har han helt plötsligt ingen torgskräck?
Han bevisar åter igen vilken äcklig morallös människa han är.
Citera
2025-05-27, 21:41
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Citat:
Han bevisar åter igen vilken äcklig morallös människa han är.
"Jag läser ju inte på Flashback men många av mina följare har skickat DM på Instagram där dom visat vilken skit dom skriver om mig där nu. Tydligen har dom nu påstått att när jag försöker roffa åt mig ett arv från morfar så har plötsligt min sociala fobi försvunnit och det i sig skulle vara ett bevis på att jag fejkar min sociala fobi. Min fråga till er är - ser ni hur mitt liv set ur bakom kameran? Vet ni att när jag är där på sjukhuset så behöver jag gå in på toaletten var 5e minut och gråta för att jag har social fobi? Och att dom på sjukhuset känner till min sällsynta och avancerade diagnos och dom vet hur dom ska hantera mig? Ni VEEEEEET ju ingenting om det här! Men ändå ska ni rapa skit och bajsa snett om det ena och det andra, och min fru, att hon har varit otrogen, eller att jag kanske har skrivit med någon annan."

Snart i ett Rask-inlägg nära dig!
Citera
2025-05-27, 22:12
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
"Jag läser ju inte på Flashback men många av mina följare har skickat DM på Instagram där dom visat vilken skit dom skriver om mig där nu. Tydligen har dom nu påstått att när jag försöker roffa åt mig ett arv från morfar så har plötsligt min sociala fobi försvunnit och det i sig skulle vara ett bevis på att jag fejkar min sociala fobi. Min fråga till er är - ser ni hur mitt liv set ur bakom kameran? Vet ni att när jag är där på sjukhuset så behöver jag gå in på toaletten var 5e minut och gråta för att jag har social fobi? Och att dom på sjukhuset känner till min sällsynta och avancerade diagnos och dom vet hur dom ska hantera mig? Ni VEEEEEET ju ingenting om det här! Men ändå ska ni rapa skit och bajsa snett om det ena och det andra, och min fru, att hon har varit otrogen, eller att jag kanske har skrivit med någon annan."

Snart i ett Rask-inlägg nära dig!
Haha kände mig autistisk som inte först fattade att du skämtade Det såg så genuint ut att jag verkligen trodde att Rask har skrivit det, speciellt "min sällsynta och avancerade diagnos" och "bajsa"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in