2025-05-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rysstrollet449
Hade jag varit polis hade jag tänkt en eller två gånger över min lön innan jag går till jobbet imorgon.
Ja, sen inse att min insats som polis gör samhället bättre och eliminerar alla dessa kräk till människor såsom gängledare med underhuggare, spioner, samhällsomstörtare, tjuvar och övriga banditer.
På samma sätt som läkare, lärare osv gör världen bättre för oss vanliga människor.
Citera
2025-05-10, 14:15
Medlem
Bra sagt! Polisen gör ett fint arbete och samhällets skötsamma medborgare har deras fulla stöd.

Tack för att ni motarbetar samhällets kriminella och avskum.

Citat:
Ursprungligen postat av Canonica
Ja, sen inse att min insats som polis gör samhället bättre och eliminerar alla dessa kräk till människor såsom gängledare med underhuggare, spioner, samhällsomstörtare, tjuvar och övriga banditer.
På samma sätt som läkare, lärare osv gör världen bättre för oss vanliga människor.
Citera
2025-05-10, 16:06
Medlem
Polisnytt är borttaget från både instagram och twitter.. Sammanträffande?
Citera
2025-05-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
En polisman ingrep mot en gängledare – sedan blev han uthängd på sociala medier som hämnd.
Nu har hotbilden mot polisen i Västsverige blivit så allvarlig att den kriminelle mannen häktats för grovt förtal och blåljussabotage.
https://www.tv4.se/artikel/2FyZajwGM...om-kraftsamlar

Vad kan man förvänta sig om han förklarar krig?
Kan brottsligheten bli värre än den redan är?
Citera
2025-05-10, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Vad kan man förvänta sig om han förklarar krig?
Kan brottsligheten bli värre än den redan är?
Vem har mest resurser polisen har helikoptrar stridabåt90 osv att tillgå i slutändan så vem tror du vinner någon på en elsparkcykel eller polisen ?
Citera
2025-05-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Det känns som det enbart är en fråga om tid innan det blir krig mellan Sveriges kriminella och svenska polisen.
Bättre att skicka ut parasiterna per omgående.
Citera
2025-05-10, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Vem har mest resurser polisen har helikoptrar stridabåt90 osv att tillgå i slutändan så vem tror du vinner någon på en elsparkcykel eller polisen ?

Hur fick du fram den frågan genom mitt inlägg?
Citera
2025-05-10, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Ja det är väl tråkigt men hade de gjort sitt jobb rätt så hade det inte hänt från början
Kan tyckas denna anmälan beror på att de hade inte rätt att omhänderta barnet och det visades också att de inte hade. Sen
Är det väl inte rätt att lägga ut polisens privata uppgifter men vem hade inte gjort det?
att bli rädd för tonåringar som hetsar borde en polis kunna hantera
Händer ju dagligen vanliga medborgare

Polis mannen har redan kränkt denna ledare.

Först säger du att Polis borde hantera detta bättre när den här LeDarEn (patetiska fanskap) sköt sina kort fel, ge fan i Polisens privata uppgifter för då Får han konsekvenser detta gatubarn.

Därefter är det skamligt att ge sig på familj som denna arabjävel som han säkert är. Horbarn har alltså känt sig kränkt när Polis gjort sitt jobb och tagit han på kriminella - gärningar - handlingar fan må det vara, spelar ingen roll, uppenbarligen har hen gjort fel, denna gÄng-laddaren.

Vadå vem som helst hade lagt ut Polisens eller vem som helst uppgifter på internet, det är ju bara fegt och ynkryggt beteende. Skamligt..
Citera
2025-05-10, 18:09
Medlem
Vad säger styret
Citera
2025-05-10, 18:26
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Bättre att skicka ut parasiterna per omgående.
Jo tänk om det vore så lätt.
Citera
2025-05-10, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Hur fick du fram den frågan genom mitt inlägg?
Tja ente vet jag!
Citera
2025-05-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
En polisman ingrep mot en gängledare – sedan blev han uthängd på sociala medier som hämnd.
Nu har hotbilden mot polisen i Västsverige blivit så allvarlig att den kriminelle mannen häktats för grovt förtal och blåljussabotage.
https://www.tv4.se/artikel/2FyZajwGM...om-kraftsamlar
Utvisning eller fängelse på livstid

Vilka svin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in