2025-04-21, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rulle-bulle
Köpte "en box" lyrica alltså, 10 kartor, av märket NERVIGESIC Signature. Det smakar inte ens FUCKING lyrica, bara typ utfyllnad, och om jag tar 15 kapslar alltså en karta och låter det smälta i munnen så smakar det knappast beskt.

Någon annan som råkat ut för detta skit? Pregabalin ska ju vara billigt så varför snålar de som förfalskar märket???

Hade du gjort lite research innan du bestämde dig för att köpa de där värdelösa märket så hade du lärt dig att dom är falska. Du kan trycka i dig hela boxen på en gång för du kommer inte få ut någon effekt ändå
Citera
2025-04-21, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medah
Jag köpte först 2 såna kartor för några veckor sedan utan att ha tatt lyrica i stora doser på år. Dom kartorna tog slut på 2-3dagar tam med någ kartor santeria tram.

Köpte en box i onsdags och har mindre än 3 kartor kvar. Jag tar minst 10 varje gång. Ska tilläggas att jag är urpundarens moder så ni som läser tänk inte ens tanken att prova dessa doser.

Dock kan de ju va utfyllnad i dem men känns käns konstigt att de skulle göra så. Kanske för att patienterna vill ha; låt oss säga 900mg per dag men att läkarna ska kunna lura dem med placebo. Har dock svårt att tro att ett företag får göra så.

Någon som har någon SÄKER info gällande dessa piller?

Borde jag köpte några andra ?

Mvh

Herregud alltså... Gör ni inte någon som helst research innan ni köper knark blint? En snabb sökning här på flashback eller googling så hade du läst att just nervgesic är värdelöst och fake. Du kan trycka i dig en hel box utan effekt... Det är skräp märke som folk sålde när det var torka på allt annat för dom behövde in pengar... Tyvärr finns det kvar och de finns efterblivna langare som skiter i kvaliten.

SÅ FÖR EN SISTA GÅNG TILL ALLA SOM GOOGLAR
NERVGESIC = FAKE, VERKNINGSLÖST. INGEN EFFEKT. KÖP EJ.
Citera
2025-04-21, 15:38
Sunset 300mg pregabalin? Nån som hört om dessa? Letat i tråden men hittade inget o när jag googlade kom de upp massa med namn sunrise osv men ingen som matchade kartan snubben skickade bild på. Garanterat indisk men vettefan om jag vågar testa utan konfirmation att någon sett den innan? Röd vita kapslar med sunset 300mg skrivet uppe på kartan och nån blå text sidleds.

Jävlit lik de här sunrise grejerna men ändå inte exakt samma eftersom de står sunset??

Tack på förhand!
Senast redigerad av D33zztun 2025-04-21 kl. 16:13.
Citera
2025-04-22, 04:47
Medlem
Tycker Pregagesic var helt okej iaf. Smakar Lyrica, och ruset är lyrica-rus.

De är också Indiskt , verkar det som.
Citera
2025-04-22, 04:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
En vän till mig köpte Indiska pregabalin på karta, vet inte märket men såg enligt honom helt äkta ut. Han tog 2 stycken och minns inget mer tills han vaknar på sjukhuset - analys visade sen att det var fentanyl i kapslarna.
wow fyfan! Ja indierna är inget att leka med
Citera
2025-04-23, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Hur länge har Lyrica någon effekt efter intag? Och hur länge sitter det kvar i kroppen över huvud taget? Jag äter 225 mg på morgonen, 150 mg till lunch, 150 middagstid och 75 mg på kvällen, dvs 600 mg/dag totalt. Det är alltså utskrivet av läkare och ja, inga konstigheter. Jag har inga missbruksproblem och vill absolut inte bli hög på något sätt.
Men om jag ska på en evenemang där jag förväntas dricka alkohol, hur långt innan ska jag sätta ut Lyrica för att vara 110% säker att inte Lyrican ställer till med något?
Tänk begravning där den avlidne ska hedras med ett glas eller fler efteråt, där jag under inga omständigheter kan få någon form av ”snefylla” pga medicinering.
Hehe... Nej, det fetade hade ju varit fruktansvärt. On topic. Klipp dagen innan det är absolut lugnt om du tar de medicinska doser du uppger. Kanske kan du till och med ta 150 på morgonen men om du vill verkligen inte ha en lyrre-fylla skulle jag rekommendera dagen innan, eller senast efter morgondosen.
Lycka till!
Senast redigerad av FreeTheSweed 2025-04-23 kl. 13:52.
Citera
2025-04-23, 18:25
Medlem
Tjena alla!
Har dragit i mig 4st 300mg lyrica och druckit lite jäger och har precis beställt lite koks undrar om det är super farlig blandning eller ska jag bara ta det och njuta eller behöver jag vara orolig?
Citera
2025-04-26, 04:55
Medlem
rulle-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 019Orebro
Hade du gjort lite research innan du bestämde dig för att köpa de där värdelösa märket så hade du lärt dig att dom är falska. Du kan trycka i dig hela boxen på en gång för du kommer inte få ut någon effekt ändå

Tack för dina svar gentemot mig, den andra snubben som kommenterade och till andra som sökte efter information!

Först och främst så är egentligen de flesta läkemedel, särskilt pregabalin, fake, när det köps svart. Enda sättet att garantera att något inte är "fake" är att ha en karta med batch nr samt utgångsdatum och kontakta orginalföretaget bakom de kartor man har köpt för att verifiera att det man har är äkta. Det är egentligen enda sättet som man får svar på definitionen "fake" när det gäller läkemedel köpta illegalt

Sedan så kan ju något självklart vara fake "NERVIGESIC" men ändå innehålla pregabalin och även innehålla korrekt dosering per kapsel. Jag vet personligen utifrån vad jag lärt mig av exportörer, importörer, brukare och egen erfarenhet, att olika pregabalin märken som kommer från Indien eller i som i helhet köps på gatan i kartor med 15st per karta är FALSKA kopior
""""
(eftersom om man vill ha äkta varor så måste man nästan, köpa svenska apoteksvaror. Dessa innehåller som mest 14st per karta, som innehåller max 14st per karta av orginalmärket som är äkta svensla)
""""
MEN att man nästan nästan exakt alltid kommer få pregabalin och nästan aldrig doserat under 150-200 mg per kapsel. Tyvärr så har det nu kommit in en våg av falska "NERVIGESIC" som innehåller MAX 20mg per kapsel.

Angående frågan på om jag inte undersökte att det var stök med NERVIGESIC så har jag ett enkelt svar. Nej. Jag hade 1 vecka innan köpet av 10 kartor, köpte 2 kartor av samma kran. Dessa 2 kartor fick jag för 700. De två kartor jag köpt innan var helt "fel fria", även om de mest troligt var falska kopior så jag fick en box + en tramadol karta för 2500. Vet att i Uppsala så kan man få en box för ca 1500kr men i min stad kan 1 box variera mellan 2k-3.5k. Iallafall, eftersom jag fick en box och en tramadol karta för 2500 samt att jag en vecka innan köpt Lyrica av samma kran som funkat utan några konstigheter, så kände jag mig rätt okej med att köpa så många för den summan samtidigt.

Jag hade tyvärr inte en blekaste aning om vad det var för märke på kartorna jag köpte veckan innan, vet bara att förpackningen såg typ likadan ut samt att kapslarna såg typ likadana ut. Det var alltså inget jag kunde ha lagt märke till under köpet tyvärr... Nu i efterhand så ångrar jag att jag inte tog ut en kapsel av de 150st som jag köpte och att jag ej smakade när jag var med honom. Något som är bra att tänka på i framtiden...

Tanken var från början inte att köpa dessa kartor, utan att beställa pregabalin kristaller från en vendor på FS 4.0 som jag tidigare använt, som varit 99 om inte nästan 100% rent pregabalin, som jag dessutom skulle kunna få mycket billigare per g. Det blev dessvärre inte så då jag och familjen skulle åka och hälsa på släkten och vara borta i cirka en vecka. Jag skulle inte hunnit få paketet hem innan vi åkte iväg. Jag passade på att köpa en box för att få det billigare per karta tänkte jag.

Jag har sedan tidigare en väldigt bred erfarenhet av lyrica, då det varit bästa lösning för ångestdämpning och dessutom typ det enda som kan ge lindring på det säkraste sättet FÖR MIG. Jag har testat allt som man vanligt vis skulle rekommendera någon som har ångest. Min ångest är väldigt kronisk, även om jag är ren i 6 månader. Jag har blivit diagnoserad med/fått diagnosen komplex post traumatisk stress syndrom (K-PTSD/C-PTSD)

Blev ett lite länre svar än planerat men varit vaken hela natten så detta kunde jag driva lite tid.

Ha det fint!
Senast redigerad av rulle-bulle 2025-04-26 kl. 05:47.
Citera
2025-04-26, 06:20
Medlem
rulle-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 019Orebro

KUNDE INTE REDIGERA MIN CITERING AV DIN CITERING SÅ JAG SKRIVER IN ÄNDRINGEN AV DE 3 SISTA MENINGARNA HÄR:

Tanken var från början inte att köpa dessa kartor, utan att beställa pregabalin kristaller från en vendor på FS 4.0 som jag tidigare använt, som varit 99 om inte nästan 100% rent pregabalin, som jag dessutom skulle kunna få mycket billigare per g. Det blev dessvärre inte så då jag och min bonusmamma skulle åka och hälsa på hennes släkt under påsk och vara borta i cirka en vecka. Jag skulle inte hunnit få paketet hem innan vi åkte iväg och ville kunna umgås med alla andra och inte må fördjävulskt. Jag passade på att köpa en box för att få det billigare per karta tänkte jag och slippa strula med bitcoin, leveranstid, ditt och datt

Jag har en rätt så bred erfarenhet av lyrica, väldigt bred skulle jag säga, då det varit bästa lösning för ångestdämpning (för mig) och dessutom typ det enda som kan ge lindring på det säkraste sättet FÖR MIG. Benzo lyckas till och med ej kapa toppen. Bara med ikto dock. Jag har testat allt som man vanligt vis skulle rekommendera för någon som har ångest. Min ångest är väldigt kronisk, även om jag är ren i 6 månader så kommer den inte bli bättre. Jag har diagnosen komplex post traumatisk stress syndrom (K-PTSD/C-PTSD), vilket har diagnoserats av min psykolog på länets psykiatriska mottagning

Blev ett lite längre svar än planerat men har varit vaken hela natten så detta kunde jag definitivt driva lite tid med 😁

Ha det fint!
Citera
2025-04-29, 17:59
Medlem
LowLifeLimes avatar
Tja!
Skulle man kunna blanda in lite lyrica med min Suboxone? Får 14mg utskrivet varje dag (har trappat ner från 16mg) och går dit och får det vissa dagar, vissa skippar jag men tar tar den för det mesta, så toleransen finns.
Min fråga är nu vad en måttlig dos lyrica skulle vara för att mysa till det lite.
Man hade ju kunnat ta lite mindre sub kanske, då det är ganska hög dos jag käkar men den dosen jag har nu känns som typ 2-4mg gjorde för ett år sedan.
Citera
2025-05-01, 12:13
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowLifeLime
Tja!
Skulle man kunna blanda in lite lyrica med min Suboxone? Får 14mg utskrivet varje dag (har trappat ner från 16mg) och går dit och får det vissa dagar, vissa skippar jag men tar tar den för det mesta, så toleransen finns.
Min fråga är nu vad en måttlig dos lyrica skulle vara för att mysa till det lite.
Man hade ju kunnat ta lite mindre sub kanske, då det är ganska hög dos jag käkar men den dosen jag har nu känns som typ 2-4mg gjorde för ett år sedan.

Ja då. Ta 150-300mg lyr och mys.
Citera
2025-05-01, 17:00
Medlem
Permanent tolerans mot lyrica?

Jag hade lyrica på recept 6 år 600 mg per dag, innan dess så missbrukade jag det och åt under 3-4 är 12-1800 per dag. Nu till grejen jag verkar inte kunna bli hög på det längre igår käkade jag 12 stycken 300 mg ingenting antagligen var jag fucked eftersom jag inte fick handla på systemet men jag kände mig normal ångestdämpad bara. Hade inte tagit lyrica på en månad innan detta

Jag har hållit upp med lyrica i upp till 6 månader som längst samma visa jag tog 5-10 lyrica 300 mgare efter långa uppehållet utan att känna mig påverkad, någon annan gång två månader och därefter vräkt i mig ,1800 utan effekt annat än ångestlindring. Detta är väldigt tråkigt för mig då lyricaruset under många år var min favoritdrog.

Kan det helt enkelt vara så att jag använt lyrica så mycket och så länge att min hjärna skapat en permanent tolerans mot berusningskänslorna som kommer av lyrica? Fler som upplever samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in