2025-05-10, 09:45
Medlem
Vet man om han skjutit dem eller använt kniv? Det kanske har framgått, men då har jag missat det.
Citera
2025-05-10, 09:47
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Vet man om han skjutit dem eller använt kniv? Det kanske har framgått, men då har jag missat det.

Flickvännen mördad med ett skott i huvudet med något skjutvapen och exet knivhuggen enligt en pålitlig skribent i tråden .
Senast redigerad av CalzoneItalia 2025-05-10 kl. 09:50.
Citera
2025-05-10, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momtobehopefully
Om det stämmer att han fick reda på att han förlorat vårdnaden om barnen dagen innan så kanske han legat vaken hela natten i ilska, sorg osv. För att sen åka hem till exfrun J tidigt på morgonen. Min gissning är att han trodde han mördat henne, och sen begav sig hemåt där N var, som kanske konfronterade honom och började skrika vad har du gjort osv, då flippade han och mördade henne.
Exfrun ringer 112, ambulans och polis blandas in. Varpå de åker till hans hem och hittar N död.

Fruktansvärt!!!

Tror att du har helt rätt med denna teori. Så otroligt hemskt!
Citera
2025-05-10, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Flickvännen mördad med ett skott i huvudet med något skjutvapen och exet knivhuggen enligt en pålitlig skribent i tråden .

Det där är ju konstigt. Varför han använde olika vapen. Vi vet väl inte egentligen alls vilket dåd som skedde först? Mer än vad kvällstidningarna skrivit och det behöver ju intr alls stämma.
Men om han sköt flickvännen först i Skultuna, sen åkt till exfrun i Rönnby, sen tillbaka till skultuna - varför använda han inte skjutvapen i rönnby?
Och om händelseförloppet var det motsatta - varför inte skjutvapen från början?
Citera
2025-05-10, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Mycket kloka ord! Tids nog får vi veta vad som hänt och kanske också varför. Stackars alla barnen och även övriga anhöriga.... Och givetvis stackars kvinnorna som utsattes.

Citat:
Ursprungligen postat av Fejda86
En källa berättade precis att han ej överlevt operationen... om det är sant kan jag ej säga, än...
Skulle väl vara bäst för alla inblandade, någon som vet om det stämmer?
Citera
2025-05-10, 10:15
Medlem
Citat:
Fick han med sig snoppen i helikoptern så att dom kan sy fast den igen ? Eller ska han leva snopplös resten av livet ?

Kan det varit så att den ena kom på att han hade en affär med exet och hotade med att göra slut och ta halva bohaget ?
Sen som en demonstrativ gest så skar han av sig picken för att visa att han ångrar sig att han doppat ?
Detta nöjde sig inte kvinna med och ville ej godta så han försökte ta även henne av daga
Citera
2025-05-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Hade inte du gjort det om någon som stod dig nära plötsligt mördade två personer?

Var har jag sagt att jag inte skulle gjort det? Självklart hade jag. Hade gjort min profil helt osynlig och det illakvickt.
Citera
2025-05-10, 10:25
Medlem
1754s avatar
Polisen har fått kritik för att man tar lätt på mäns våld mot kvinnor. I detta fall valde man då att slå på stort med helikopter och hela skiten för att för att visa sig duktiga.
Citera
2025-05-10, 10:26
Medlem
Citat:
Konsultchef är det någon fin titel på sitt jobb ? Låter ju som det och att det är välbetalt.

Ofta är du en säljare som ska se till att din personal blir uthyrd till olika konsultuppdrag kombinerat med personalansvar. Det har väl viss status får vi anta eftersom du axlar stort ansvar.
Citera
2025-05-10, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Kvinnor bör vara medvetna om de potentiella konsekvenserna av att kriga sig igenom en vårdnadstvist och krossa en man till spillror när han förlorar vårdnaden om sina barn.
Det var nog det dummaste jag läst, att beskylla offret är det fegaste du kan göra! Män har inte rätt till sina barn om de inte kan ta hand om dem, bevisligen kunde inte denna kvinnomördaren det. Hans pissiga kvinnosyn sken väl igenom i rättsalen innan han fysiskt gav sig på två av sina kvinnliga närstående.
Citera
2025-05-10, 10:28
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Polisen har fått kritik för att man tar lätt på mäns våld mot kvinnor. I detta fall valde man då att slå på stort med helikopter och hela skiten för att för att visa sig duktiga.

Ändå tog det över fyra timmar att hitta och gripa mannen i en litet samhälle som Skulltuna.
Citera
2025-05-10, 10:30
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entilltomte
Det var nog det dummaste jag läst, att beskylla offret är det fegaste du kan göra! Män har inte rätt till sina barn om de inte kan ta hand om dem, bevisligen kunde inte denna kvinnomördaren det. Hans pissiga kvinnosyn sken väl igenom i rättsalen innan han fysiskt gav sig på två av sina kvinnliga närstående.

Kolla hans facebook, bilderna talar ett annat språk och vittnar om en helt vanlig farsa och glada ungar .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in