2025-05-10, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Hon var ju jätteintresserad av Jocke, men det blev kräftan istället när Jocke inte var sugen.

Kom på en sak anledning till att Linnea nu är den som kör hela tiden kan det bero på att dom är rädda för att KF ska ta bilen?
eller det kanske är en hyrbil.

Ja, det tycker jag är uppenbart. Även om han leasar kan de ju ta den (finns en rätt tragisk tråd på FB om nån handikappad som blev av med bilen bara p g a en anlitad mekaniker hade skulder och körde bilen). Hon höll även i den där tusenlappen.

Det känns som om kommunikationen mellan myndigheterna behöver förstärkas.
Citera
2025-05-10, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Är ju helt sjukt att C & L har haft kontakt under hela tiden Chrippa var tillsammans med Julia.

Det som särskiljer kräket från andra hebifiler är att han inte dumpade barnet när hon började se ut som en vuxen kvinna.

Troligen tänder han på hennes mycket juvenila sinne: hon verkar inte ha utvecklats en millimeter sedan de blev "bff" när hon gick på högstadiet. Det är ganska lätt att se att hon inte skulle få rösta i ett riksdagsval om det fanns kognitiva krav på röstaren.
Citera
2025-05-10, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Konstigt, för det är väl bara ca 2 år sedan det tog slut med Julia....? Och hans/deras barn är väl ca 4 år.....Matematiken går inte ihop.

Inte...? Kräket hade en relation med barnet Linnea innan han lyckades få Julia gravid med den där ilia, stinkande mikrohundpenisen (red rocket!). Efter förlossningen gick han tillbaka till den nu könmogna flickan Linnea.
Citera
2025-05-10, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa och Linnea börjare prata när Linnea var 16 år, men inledde ingen relation förens senare.
Jocke blev sexuellt attraherad av Jonna när hon var 17 år (1 år äldre än Linnea).
Håller helt med, riktigt vidrigt att grooma barn, speciellt genom att hänga ut tjejen som slampa och trakassera henne så som jocke gjorde emot Jonna.
Bra att Chrippa inte följde i sin brors fotspår gällande det, utan enbart var kompis med ungdomar och inte såg något sexuellt i ungdomar.

Linnea uppger att hon var 15 år. Hon gick i nionde klass. Vad tyder på att den uppgiften inte stämmer? Ljuger hon om sin ålder?
Senast redigerad av banal 2025-05-10 kl. 04:05.
Citera
2025-05-10, 04:05
Medlem
Citat:
Läs det jag citerat som Jocke skrivit.

Även om utredningen hade hittat bevis för att chrippa var skyldig till stämpling hade det inte kunnat gå till åtal enligt jocke

Och även jocke ifrågasätter varför polisen ens påbörjade utredningen när det ändå inte kunde gå till åtal

Jag väljer att tro att polisen inte slösade resurser för kul, utan att polisen helt enkelt inte visste att det inte skulle kunna gå till åtal.

Upp med anmälan då...!! Kräket kan begära ut sina förhör och skingra allt tvivel.

Det gör han inte. Varför...? Varför kan han inte stå för att han är en rinkebyneger i själ och hjärta?
Citera
2025-05-10, 06:07
Medlem
Citat:
Chrippa och Linnea börjare prata när Linnea var 16 år, men inledde ingen relation förens senare.
Jocke blev sexuellt attraherad av Jonna när hon var 17 år (1 år äldre än Linnea).
Håller helt med, riktigt vidrigt att grooma barn, speciellt genom att hänga ut tjejen som slampa och trakassera henne så som jocke gjorde emot Jonna.
Bra att Chrippa inte följde i sin brors fotspår gällande det, utan enbart var kompis med ungdomar och inte såg något sexuellt i ungdomar.

Och varför inleder man en relation med en 15 årig random person som lägger till en på snaps? Du tycker inte det är märkligt alls?

Tror du Chrippa har som vardag att acceptera förfrågningar från alla möjliga och inleda relationer?

Antingen är du otroligt korkad, eller så är du naiv.
Citera
2025-05-10, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, det tycker jag är uppenbart. Även om han leasar kan de ju ta den (finns en rätt tragisk tråd på FB om nån handikappad som blev av med bilen bara p g a en anlitad mekaniker hade skulder och körde bilen). Hon höll även i den där tusenlappen.

Jag läste också om det. Likaså hade en kvinna lånat ut sin bil till en vän som hade skulder hos fogden. Fogden tog den eftersom vännen körde den. Hon får inte tillbaka den.
Är det en hyrbil borde de ha bättre koll på vem som hyr den.
Kanske Thomas igen.
Citera
2025-05-10, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Och varför inleder man en relation med en 15 årig random person som lägger till en på snaps? Du tycker inte det är märkligt alls?

Tror du Chrippa har som vardag att acceptera förfrågningar från alla möjliga och inleda relationer?

Grundlurad tror jag.
Dessutom tror jag att Linnéa har bäst koll på hur gammal hon var dvs 15 och inte 16 som det påstås i tråden.
Citera
2025-05-10, 08:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Linnea uppger att hon var 15 år. Hon gick i nionde klass. Vad tyder på att den uppgiften inte stämmer? Ljuger hon om sin ålder?
25 år - 9 år = 16 år.
Vart har linnea sagt att hon var 15 och gick i nionde klass när hon började prata med Chrippa?
Citera
2025-05-10, 08:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Upp med anmälan då...!! Kräket kan begära ut sina förhör och skingra allt tvivel.

Det gör han inte. Varför...? Varför kan han inte stå för att han är en rinkebyneger i själ och hjärta?
Menar du att Jocke ljuger när han pratar om stämplingen?
Citera
2025-05-10, 08:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Det var ju ingen relation
Jocke har ju chattat med massor med minderåriga och ungdomar. Och majoriteten av dessa har varit helt oskyldiga.
Ungdomarna tycker nog det är roligt att chatta med youtube "kändisar".

Jag tror absolut att chrippa har chattat med människor i alla åldrar, både ungdomar och vuxna, som kanske tycker det han gör på youtube är underhållande eller liknande. Precis som Jocke gör.
All kommunikation och alla konversationer behöver inte vara sexuella vet du?
Citera
2025-05-10, 08:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag läste också om det. Likaså hade en kvinna lånat ut sin bil till en vän som hade skulder hos fogden. Fogden tog den eftersom vännen körde den. Hon får inte tillbaka den.
Är det en hyrbil borde de ha bättre koll på vem som hyr den.
Kanske Thomas igen.
Fogden kan inte ta leasade bilar eftersom de kan inte sälja leasade bilar.
De historier ni pratar om, då handlar det om att någon som äger sin bil lånar ut den till någon med skulder, och därför tas bilen, eftersom den ägs privat kan den säljas.
En leasad bil ägs av ett företag, ingen privatperson, och därför kan inte fogden ta den och sälja för att kunna betala chrippas skulder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in