2025-05-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kommer nog ut dokument snart som visar att du kan ta dig i arslet. Sen får du sitta där i ett hörn med dumstrut!

Det tror jag också, känner mig ganska säkert faktiskt.
Citera
2025-05-09, 20:28
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Dom har haft varandra på sociala medier sen 9 år tillbaka, men det var inte förrän 2023 dom inledde en relation.

Exakt jag utgår från att vi är överens om att det är riktigt vidrigt att grooma barn så som han gjort.
Citera
2025-05-09, 20:42
Medlem
Är ju helt sjukt att C & L har haft kontakt under hela tiden Chrippa var tillsammans med Julia.
Citera
2025-05-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Är ju helt sjukt att C & L har haft kontakt under hela tiden Chrippa var tillsammans med Julia.

Varför är det sjukt? Vem säger att man inte får ha kontakt med andra människor?
Citera
2025-05-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Varför är det sjukt? Vem säger att man inte får ha kontakt med andra människor?
Att han hade kontakt med ett barn möjligen? Grooming. Rätt jävla fel och sjukt.
Citera
2025-05-09, 21:10
Medlem
Citat:
Är A, C och D’s indentiteter offentliga nu?

Nån har delgivit dig felaktig information från senaste häktesförhandlingen, var god inkom med rättelse.

Krävs inget geni för att räkna ut vilka de är.
Citera
2025-05-09, 21:30
Medlem
Citat:
Har du indikationer om det från Jocke eller Anjo, dom enda som kan veta det, eller har du dragit det ur röven?

Jag har fått ett pm och det är ju handlingar som inte är till Chrippas favör. Sen har jag blivit ombedd att inte lägga ut skiten, så jag låter det vara tills det blir offentligt.

Kan väl nämna att det handlar om stämplingsärendet..
Citera
2025-05-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, de har varit "bff i 9 år" - se tidigare uppladdning. Ett par har de varit i två år. När han satte på henne första gången har de märkligt nog inte kommunicerat.

Fräscht! Äckelpäcklet gjorde en Pontus Rasmusson m a o. Och honom försvarar vissa här med hull och hår
Citera
2025-05-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Fräscht! Äckelpäcklet gjorde en Pontus Rasmusson m a o. Och honom försvarar vissa här med hull och hår
Säger en del om honom och folket som försvarar och håller på honom, som om det är nåt spel. Så jävla smaklöst.
Citera
2025-05-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Jag tror Julia har haft det allt annat än lätt med honom, han var säkert otrogen flera ggr på alla resor som han var på.
Citera
2025-05-09, 21:54
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake

Ja det säger mycket om dessa personer som med näbbar och klor försvarar en sådan vidrig person. Äckligt.
Citera
2025-05-09, 22:05
Avslutad
Citat:
Nu Carrok kan vi prata om juridik.

Faktum är att det om Joakim Lundell inte är mytoman, vid sidan av ”dessa fruktansvärda meddelanden”, finns 10-15 anmälningar från Jocke.

Chrippa har om Jocke inte är en lögnare utpressat honom på pengar, Jocke har polisanmält att Chrippa ska ha mordhotat Anjos barn med 8 ögonvittnen och att Jocke har en videoupptagning av hotet, han har anmält Chrippa för olaga hot mot Jocke vid flera tillfällen och vid ett tillfälle har Chrippa ”hotat att mörda hela Jockes familj”, med Jonna som vittne, Jocke sa förra våren att han vid samma tillfälle, förutom att anmäla Chrippa för olaga hot av familjen, anmält Chrippa för misshandel av honom och att Jockes vän som heter Jonny var ögonvittne. I december hade Jocke fått höra och hade i sin besittning en ljudinspelningar där Chrippa planerade betala för att få Joakim klippt. Den är också nedlagd. Tror du att man, om allt detta existerar, lägger ned en förundersökning för något så milt som stämpling till grov misshandel i brist på bevisning, när dom förutom meddelanden redan är bevisat kommer från Chrippa och som ”i detalj beskriver vad som ska göras mot honom och att han har erbjudit betalning till en person som är välkänd för polisen för detta” redan är klarlagt kommer från Chrippa” besitter minst 10 ögonvittnen med mordhot mot totalt 7 olika personer och ljudinspelningar där Chrippa utför just en stämpling, om mord?

Det finns, om Jocke inte är mytoman, en beviskedja som är vattentät, brottet har gått att utreda och går att bevisa i domstol, det råder inte minsta rådande tvivel om att Chrippa har erbjudit betalning för att skada eller döda honom.

Tack för infon, intressant.

Men du måste lära dig att skriva med kommatecken, punkt och radbrytning.
Detta var inte lätt att läsa....
Jag förstår faktiskt inte vad du vill föra fram? Kan du korta ner för dummies?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in