Citat:
Ursprungligen postat av
Rewind3000
Ska jag verkligen dissekera skämtet så började det nog med något du skrev som jag tyckte var så otroligt fånigt. För det lät som att du menade att man inte kan vara patriot om man inte har en helt straight läggning.
Skuldbeläggning österut, nej, det var nog mest för att alla kommer nog, i alla fall i et kort ögonblick, misstänka utpressning från en fientlig stat.
Precis som jag misstänkte blev du triggad, och läste knappt klart innan du kände dig tvingad att svara.
Så jag upprepar min poäng.
Om man sitter i sk "säkerhetsklassad befattning", då är det enligt mig av yttersta vikt att denna persons största intressen handlar om värnandet av fosterlandet.
Om jag ska skriva på ett språk du förstår, jag vill alltså inte ha någon som tänker med kuken, fittan eller röven? Förstår du mig?
Om man laddar upp nakenbilder på sig själv någonstans, man behöver egentligen inte ens gå så långt, låt oss säga om man ens tänker tanken att göra det? Ja, då tycker jag att man har fel fokus, och är diskvalificerad för jobbet.
Jag som medborgare i Sverige vill ha en person som sätter Sverige först. Om man gör det, ja då har man inte tid över för liknande trams.