2025-05-09, 00:58
Medlem
Gissar på något av homosexuell karaktär då han rör sig i kretsar med Ulf.
Citera
2025-05-09, 00:59
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfnisse
Nej, bögeriet borde kanske inte vara ett problem. Kan det vara någon politiskt känslig grupp som han ätit middag med eller liknande? Bara spånar här.

Ok detta är ett sånt jävla hobby-spanande från min sida baserad på gaydar och min homogejj-intuition och inget mer. Florian Fuckner (älskar namnet plus stilig karl) och Tobias verkar inte vara heller bögar som kör med lack och latex eller med amfetamin-fester. Vill inte kalla dom trista men... har en känsla att "jogga söndag klockan 6" och "nymålad hall i greige" är mer deras pryl.
(visserligen i dom stillaste vatten osv)
Citera
2025-05-09, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
Jag tippar på bild föreställande homofili. Inget fel med själva akten men fotografi på det kan väl vara olämpligt för en man i utpressningsrisk.

De riktigt intressanta frågorna är ju

1. Undanhåll han vetskapen om bildens existens på säkerhetsintervju?

2. Är bilden äkta?

3. Vem skickade in bilden?

Ryssarna vill med stor sannolik inte ha honom. Han verkar ukrainavänlig. Bögerierna måste varit kända av UD sen länge.

Gissar på knark.
Citera
Medlem
Gissar på något perverterat bögigt. Verkar som om de enbart plockar in sådana typer nu för tiden.

Är väl enkla att utpressa ufall de inte gör som de blir tillsagda.
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Det finns två Tobias Thyberg i Stockholmsområdet.
Den som är 49 (född 1975) är den du söker.
Edit. Den andre heter Tyberg.
Citera
2025-05-09, 01:03
Medlem
Vilka bilder är känsliga då? Oralsexbilder, Hitlerhälsning, klädd i tröja med Sovjetsymboler, vara på porrklubb i Hamburg eller en nakenbild. Möjligen också på en bild på honom tillsammans med en terrorist
Senast redigerad av Blueintime 2025-05-09 kl. 01:08.
Citera
2025-05-09, 01:03
Medlem
Scheelegatan, 170 kvm - pratar vi +20mkr...?

Edit:
https://www.wrede.se/objekt/vaning-k...heelegatan-26/
Citera
2025-05-09, 01:04
Medlem
Krimkolls avatar
Det spelar ingen roll om det så bara är en bild på honom själv naken. En sån bild kan och kommer ju användas emot honom naturligtvis.

Bara här på Flashback kommer den ju flaxa runt, skrattas åt och ifrågasättas hur en sån person kan vara Sveriges säkerhetsrådgivare.
Citera
2025-05-09, 01:06
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Ok detta är ett sånt jävla hobby-spanande från min sida baserad på gaydar och min homogejj-intuition och inget mer. Florian Fuckner (älskar namnet plus stilig karl) och Tobias verkar inte vara heller bögar som kör med lack och latex eller med amfetamin-fester. Vill inte kalla dom trista men... har en känsla att "jogga söndag klockan 6" och "nymålad hall i greige" är mer deras pryl.
(visserligen i dom stillaste vatten osv)
Ja, man hade hoppats att nån som hette Fuckner skulle se ut som en Tom of Finland-kille, men jag tror de är ett ganska täckjackigt par. Samlar på frimärken och åker gamla spårvagnar som hobby typ.

Som sagt, i de lugnaste vatten, men det räcker kanske med att maken varit anställd någonstans där det finns risk för läckage och de fotats tillsammans med någon datahacker på en firmafest. Behöver ju inte vara riktigt sä festligt som man hoppas.
Citera
2025-05-09, 01:09
Medlem
slUrp42s avatar
” Det här är gamla bilder från ett konto jag tidigare haft på dejtingsajten Grindr. Jag borde ha informerat om detta men det gjorde jag inte. Jag har därför meddelat att jag inte avser tillträda tjänsten som nationell säkerhetsrådgivare.”

KällaN
Citera
Medlem
mrdrutts avatar
På dn står det nu,01.03, att Thyberg slutar tjänsten omedelbart. Tidigare stod det att utnämningen var på " paus"...så en rätt spännande bild lär det vara frågan om
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Man vet inte hur den sprids. Den sprids alltså någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in