2025-05-09, 19:05
Medlem
Håller med
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Efter att ha skumläst FUP så tror jag Claes historia är närmare sanningen än det som kvinnan berättar.
Citera
2025-05-09, 19:07
Medlem
Har precis läst FUPen.

Helt uppenbart att både J.G & S.G är mentalt instabila, vem i HELVETE sitter å chattar så mellan varandra?

Dessutom är det ju tydligt precis som jag skrev långt tidigare i den här tråden att S.G verkar vara en cuckold, ”Är det några som raggar på dig? 😙” satt förmodligen och runkade medan han skrev det. Ingen normal människa skriver väl så till sin fru.

Igen, hur i helvete kan karljäveln haft miljonlön men inte brains nog att kunna ha en ”spot the crazy”-radar.

Det tog mig en enda titt på J.G för att jag nästan skulle strokea ur av varningssignalerna. Alla fördomar jag hade med till sättet hon chattar stämde till 100%.

Till alla män i denna tråd som aspirerar att göra en karriär som offentlig person: runka tre gånger innan ni går på en tillställning. When in doubt, runka en gång till.
Senast redigerad av MittStoraStjarthal 2025-05-09 kl. 19:16.
Citera
2025-05-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittStoraStjarthal
Har precis läst FUPen.

Helt uppenbart att både J.G & S.G är mentalt instabila, vem i HELVETE sitter å chattar så mellan varandra?

Dessutom är det ju tydligt precis som jag skrev långt tidigare i den här tråden att S.G verkar vara en cuckold, ”Är det några som raggar på dig? 😙” satt förmodligen och runkade medan han skrev det. Ingen normal människa skriver väl så till sin fru.

Igen, hur i helvete kan karljäveln haft miljonlön men inte brains nog att kunna ha en ”spot the crazy”-radar.

Det tog mig en enda titt på J.G för att jag nästan skulle strokea ur av varningssignalerna. Alla fördomar intill sättet de chattar stämde till 100%.

Till alla män i denna tråd som aspirerar att göra en karriär som offentlig person: runka tre gånger innan ni går på en tillställning. When in doubt, runka en gång till.

Det är VÄLDIGT äckligt när man inser att alla de där vidriga sossarna knullar runt med varandra dessutom. Förstå vilka sjuka och parasitära livsformer som kan uppstå från sådan interaktion.
Citera
2025-05-09, 19:37
Medlem
Glöm nu inte faktumet att dessa två har varit KKs i över ett år.
Citera
2025-05-09, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frifru

Inget man vill tänka på alltför grafiskt...
Citera
2025-05-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frifru

Hur går du från att plappa S.N, en petite och intelligent tiopoängare, till grottrollet från Lotr?

De är liksom på var sin sida om spektrumet.
Citera
2025-05-09, 19:51
Medlem
Man måste ändå beundra Claes stånd om det blir blåmärken på insida låren när han torrjuckade på henne.
Citera
2025-05-09, 19:57
Medlem
Vilken sund människa i boden kan rösta på S i nästa val då de kärleksroman CN? Är dom så dum i huset att våldtäktsmän ser ut på ett visst sätt. Han har för övrigt betett sig som ett svin hela denna kväll. Full och störig enligt de bodensare jag känner dom var där.

Lite kul att NSD hade på förstasidan reportage om CN samt klagomål från kvinnojouren i Boden att kommunen inte ger dom några bidrag. Känns som Boden är i fritt fall. Miljardskulder trasiga vägar och inget stöd för att hjälpa utsatta kvinnor.
Citera
2025-05-09, 20:06
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm
Vilken sund människa i boden kan rösta på S i nästa val då de kärleksroman CN? Är dom så dum i huset att våldtäktsmän ser ut på ett visst sätt. Han har för övrigt betett sig som ett svin hela denna kväll. Full och störig enligt de bodensare jag känner dom var där.

Lite kul att NSD hade på förstasidan reportage om CN samt klagomål från kvinnojouren i Boden att kommunen inte ger dom några bidrag. Känns som Boden är i fritt fall. Miljardskulder trasiga vägar och inget stöd för att hjälpa utsatta kvinnor.

S går ut starkt sista 20 sekunderna här (nej snubben först var inte V, han är M) https://www.svt.se/nyheter/lokalt/no...u-vacks-kritik
Citera
2025-05-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViVetIngenting
Är Claes körd nudå?

Ja. Vi lever i Sverige. Han kommer åka på 2 år.
Citera
2025-05-09, 21:00
Medlem
Vad heter träskpaddan som han försökte förföra i lägenheten och som anmält honom?
Citera
2025-05-09, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Det var svårt det här. Båda talar inte helt sanning iaf.

Tror BO har inbillat sig vissa saker på ett känslomässigt sätt pga av alkohol, typ att hon har överanalyserat vissa gester osv när hon tyckte han verkade lite "sur" innan dom for hem till MG. Typ sneat lite och fastnat i den känslan.

Det som hände i taxin kanske var lite överdrivet med att hålla hon om käken för att få en puss. Men jag tror absolut att han har försökt vara mer närgången i taxin, för att.... Ja, hans tanke antar jag är att få knulla hon när dom kommer till lägenheten. Tror taxiblatten fullständigt sket i vad ett medelålderspar som av min uppfattning har lite fjortisfylla höll på med i baksätet. Han ville bara dumpa dom så han kan köra mer folk.
Vem fan åker på efterfester till 2-3 på natten där folk verkar ha en fyllementalitet som man hade i 20 års åldern med drama och slagsmål när man är runt 50 år gammal?

Jag tror att när dom kom till lägenheten så var han jävligt sugen på att få knulla hon, men att hon inte var lika sugen. Men hon hade nog ändå en 20-25% vilja att eventuellt knulla, medans han hade 90-100% vilja att knulla.
Jag tror han har varit rätt full och mycket på hon och pushat gränsen mer och mer tills det blev för mycket för hon. Kanske hon vakna till lite och fattade att hon är otrogen.
Båda två är ju iaf lika mycket as. Hon är as för att hon är otrogen. Han är as för att han vet om att hon har ett förhållande men skiter I hur hennes sambo kommer må, bara han får knulla.

Sen skiljer sig historierna rätt mycket.
Hon har ju snackat mycket i affekt om vad som hände och därför synkar inte historierna.
Han däremot är ju kommunalråd och kan snacka. Det blir nästan för exakt hans historia om vad som hände.
För helt ärligt. Vem fan får för sig att direkt efter att få nobben av hon när man var säker på att få knulla, börja vika tvätt och slå sig ner i soffan och starta en film för att chilla 04-05 på morgonen när man är full som fan och har blue balls. Just det, skjortärmarna var ju några centimeter in från handlederna också. På millimetern.....

Men han blir nog inte dömd iaf, även fast han säkert var för full och kåt på hon och visade garanterat kuken för hon.
Tur att han blev "chockad" vid dom kritiska momenten i förhören och gick ta paus med sin advokat för att sen veta exakt vad han skulle svara....
Mitt fetade "Båda talar inte helt sanning iaf som du skriver framstår med önskvärd tydlighet i FUP'en. De slirar på sanningen och lägger till och/eller drar ifrån. Nu var de sannolikt hyfsat på fyllan och vet nog inte riktigt vad som egentligen hände, iaf i detalj, minns inte och tar till en historia som är långt ifrån varandras. Att något om man skall använda ordet "onormalt" hänt råder knappast något tvivel om, frågan är ju bara vad hände egentligen.
Det kanske vi möjligen aldrig får klarhet i och det kan även komma en tillrättalagd historia i tingsrätten när båda fått läsa hela FUP'en. Det är ju på tingsrättens förhandling rätten skall döma. Jag har svårt att tro CN fälls för "försök till våldtäkt" men någon av alternativa brottsrubriceringarna kan han nog fällas för: grovt sexuellt övergrepp, grovt sexuellt ofredande eller misshandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in