Citat:
Ursprungligen postat av
Elon-Fiske
Ja jävlar! Minns då jag för 25 år sen bodde i en bostasrätt där 2 bögar köpte en lägenhet 2 våningar under min takvåning. Flera gånger hittade vi den en bögen liggande halvnaken i trapphuset. Polisen var säkert där 4 gånger första halvåret. Efter ännu ett halvår hittar jag samma rödhåriga bög ligga helt naken i källaren utanför hissen som han blockerat via ett ben.
Jag släpade in äcklet i hissen och körde upp fanskapet till hans våning och kastade in äcklet i lägenheten.
Ett halvår senare hade se sålt och flyttat.
Sensmoral, är väl att bögar är jordens avskum som bara ställer till problem.
Mmm. Alltså det är väl bögar mer som jag känner dem. De snubblar på kuken hela tiden man orkar inte med massa problem. Sen är jag av åsikten att det är svårt för en bög att leda andra män pga dåligt för moralen men det är för att jag är full av fördomar säkert.
En kvinna kan bara leda män om hon inte har favoriter eller sex med någon. Allt annat går alltid 100% åt h-lvete.
Och det är väl en sorts kritik som är baserad i fördom, jag hade kollat en person som är gay extra noga pga många potentiella svagheter. Man undrar lite vem som utredde?