Citat:
Ursprungligen postat av
stampentrekant
Det är enligt mig en enorm skillnad. Det förvånar mig inte att bögar har mer könssjukdomar.
Om man träffar en snygg tjej ute, så har man ändå en konversation. Innan man eventuellt hoppar i säng.
Grindr ser det ofta ut såhär
"På väg hem från krogen, bor på Östermalm, någon som är kåt?"
Svar inom 1 minut
"ja, vill ligga, kan vara där om 15!"
Då känner de varandra inte ens.
Men hur som, är det enda som finns på honom en bild med hans kuk. Då är detta extremt överdrivet. Trodde det var något mer sjukt.
Men han skulle sagt det innan att han har såna bilder som han skickat till folk.
Du känner inte någon bara för att du utbytt några ord med denna - speciellt när ni båda är fulla eller kanske till och med tagit någon drog. Och enda anledningen varför många killar ens går till den där krogen och pratar med den där tjejen är för att de vill sätta på en tjej. Vääääldigt många heterokillar hade föredragit att hon bara dykt upp vid hans dörr, gått in, dragit upp kjolen så han kan sätta på henne och sedan gått igen.
Antar att du är en sån som gillar att prata väder med grannen och kallar denna granne för din "vän" när du ser substans i snack med nån random tjej på krogen.
Jag säger inte att heterokillar inte får tycka att bögsex är äckligt för dem, men jag blir trött på denna moralpanik när ni är precis likadana! Bara för att du personligen kanske inte 100% stämmer in på det jag skriver om, så är det så här med de allra flesta män oavsett läggning.
Och även om moralkärringarna har samma problem med ett liknande beteende hos heteromän(lol, som om), så sägs det aldrig. Ni kastar aldrig strålkastaren mot heteromän och tar upp det moraliska förfall ni själva hela tiden uppvisar. Dubbelmoral.