2025-05-09, 11:27
Medlem
Schedule 1 är ett drogspel kul för dig som söker ett spel väldigt likt serien breaking bad, länk till spelet= https://store.steampowered.com/app/3164500/Schedule_I/
Citera
2025-05-09, 11:30
Avstängd
Det är ett extemt repetitivt spel enligt mig.
Citera
2025-05-09, 11:34
Medlem
Ja det blir riktigt uttjatat efter ett tag men hört de ska vara kul att spela online. Vet nt om det stämmer
Citera
2025-05-09, 12:24
Gratis DEMO till de som vill pröva. Helt okay tidsfördriv men blir enformigt mycket snabbt, misstänker att kidsen tycker spelet är ganska kul.

Man körde ju liknande grejer i GMOD förr, men de runt 20 år sen. Kanske finns kvar liknande servrar än idag.
Citera
2025-05-09, 12:34
Medlem
.alprazolam.s avatar
Så jävla gött spel, köpte det för två veckor sen och har redan över 100 timmar på det. Man kan chilla och glida runt och fixa med saker eller så kan man göra det till hjärngympa ifall man orkar det.. Plus att developern inte är helt dum i huvudet.
Citera
2025-05-09, 12:36
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Gratis DEMO till de som vill pröva. Helt okay tidsfördriv men blir enformigt mycket snabbt, misstänker att kidsen tycker spelet är ganska kul.

Man körde ju liknande grejer i GMOD förr, men de runt 20 år sen. Kanske finns kvar liknande servrar än idag.

Ja enformigt blev det snabbt, men det tar faktiskt ett tag att bygga upp sig tillräckligt för att det ska gå bra eller att man har gjort allt. Jag har inte kommit så långt ens efter två veckor, sen så kommer skaparen att lägga till MASSA stora förändringar snart. Så som en helt ny Ö, nya hus, SWAT & Kartellen som man har turf-war med och måste akta sig för husrannsakor osv osv. Det kommer bli riktigt roligt
Citera
2025-05-09, 15:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Så jävla gött spel, köpte det för två veckor sen och har redan över 100 timmar på det. Man kan chilla och glida runt och fixa med saker eller så kan man göra det till hjärngympa ifall man orkar det.. Plus att developern inte är helt dum i huvudet.

Då är drug dealer simulator bättre
Citera
2025-05-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Ska vi spela tillsammans?
Citera
2025-05-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Då är drug dealer simulator bättre

Inte enligt mig. Enligt mig suger DDS 2 och de är gnällr*var som gjort spelet. Bara för schedule 1 gjorde större succé så ska dem stämmas. Tramseri på riktigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in