2025-05-09, 01:10
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slUrp42
” Det här är gamla bilder från ett konto jag tidigare haft på dejtingsajten Grindr. Jag borde ha informerat om detta men det gjorde jag inte. Jag har därför meddelat att jag inte avser tillträda tjänsten som nationell säkerhetsrådgivare.”

KällaN
Hahahaha... han är för fan gift. Bögar slutar aldrig hänga på Grindr tydligen..
Citera
2025-05-09, 01:10
Medlem
Krimkolls avatar
Bögbilder från Grindr alltså.
Citera
2025-05-09, 01:11
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Vilka bilder är känsliga då? Oralsexbilder, Hitlerhälsning, klädd i tröja med Sovjetsymboler, vara på porrklubb i Hamburg eller en nakenbild. Möjligen också på en bild på honom tillsammans med en terrorist

Det behöver inte vara en äkta bild ens. Och nu är ju utpressningsvärdet av den bilden borta, den kan inte användas mer.
Citera
2025-05-09, 01:13
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slUrp42
” Det här är gamla bilder från ett konto jag tidigare haft på dejtingsajten Grindr. Jag borde ha informerat om detta men det gjorde jag inte. Jag har därför meddelat att jag inte avser tillträda tjänsten som nationell säkerhetsrådgivare.”

KällaN

Haha Hade han fått tjänsten om han berättat? Finns ju anledning han hemlighöll.
Citera
2025-05-09, 01:13
Medlem
Antipats avatar
Han har varit ambassadör i Ukraina, så ryssarna har nog honeytrapat honom på någon klubb i Kiev.
Citera
2025-05-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
På dn står det nu,01.03, att Thyberg slutar tjänsten omedelbart. Tidigare stod det att utnämningen var på " paus"...så en rätt spännande bild lär det vara frågan om

Intressant.

Med tanke på tidigare uppdrag som ambassadör så måste han passerat många säkerhetsintervjuer tidigare. Både SÄPO och UD borde ha stenkoll på karl, särskilt som öppen bög med uppdrag i länder som Ukraina och Afghanistan. Också denna prövning verkar han ha passerat.
Citera
2025-05-09, 01:19
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Intressant.

Med tanke på tidigare uppdrag som ambassadör så måste han passerat många säkerhetsintervjuer tidigare. Både SÄPO och UD borde ha stenkoll på karl, särskilt som öppen bög med uppdrag i länder som Ukraina och Afghanistan. Också denna prövning verkar han ha passerat.

Ja,det här var inte bra för vare sig Thyberg...eller statsministern
Citera
2025-05-09, 01:19
Medlem
Jisses, att politiker och annat folk inte inte har lärt sig än - internet glömmer aldrig! 😄
Citera
2025-05-09, 01:22
Medlem
stokkes avatar
Helt otroligt, klart en bög inte kan hålla sig undan från perversiteter. Kanske läge att anlita ett vettigt företag för bakgrundskontroller innan man utnämner en erkänd bajspackare till denna roll.
Citera
2025-05-09, 01:23
Medlem
Det är ingen fake AI bild iallafall för han uttalade sig och sa att han borde ha informerat om bilden. Alltså är han medveten om den och har inte förnekat att det är han på bilden.
Citera
2025-05-09, 01:25
Medlem
Krimkolls avatar
Säger själv att det är hans bilder i flertal på Grindr.
Citera
2025-05-09, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Intressant.

Nja finns ingen direkt befogenhet att gå igenom medborgares internetkonton så det är upp till journalister och personens ärlighet och det är väl det han faller mest på nu att han undanhålligt något tillräckligt sjukt, så pass att DN tycker det är för weird. Kanske som kan kränka någon religiion? Inget normal-bögigt mao.

Nog inte olagligt men kan användas i propagandan mot Sverige + som sagt undanhållandet skadar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in